22 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 22 diena. Dėl ko žmonės man sako komplimentus?


Gauti komplimentus, savaime suprantama, visuomet yra malonu. Tačiau mano patys patys mėgstamiausi yra tie, kurie yra susiję ne su mano išvaizda (nors tokie, žinoma, irgi malonūs), o tie, kurie susiję su mano asmenybe arba gebėjimais.

Visada džiaugiuosi, kai žmonės pagiria mano rankdarbius, nes kiekvienam papuošalui, kurį gaminu, skiriu daug laiko ir kantrybės, todėl malonu, kai kiti tai pastebi ir pagiria.

O turbūt vienas iš maloniausių komplimentų, kurį karts nuo karto išgirstu - kad esu diplomatiška. Aš visada stengiuosi būti mandagi, su žmonėmis elgtis taip, kaip norėčiau, kad būtų su manimi elgiamasi, stengiuosi kolektyve nekelti konfliktų, o kilusias problemas išspręsti racionaliai. Todėl labai malonu sulaukti tokio komplimento, kaip ženklo, kad man tai (bent retkarčiais) pavyksta. Aišku, yra ir šiokių tokių to diplomatiškumo minusų - kartais būna, jog stengiuosi švelniai užsiminti apie problemą, o žmogus nesupranta, bet aš bijau  pasakyti griežtesnę pastabą ar konkrečiai pasiskųsti tuo, kad man nepatinka, bet bijau įžeisti žmogų ar su juo susipykti. Tad labai noriu atrasti balansą tarp mandagumo ir atidumo kitiems bei gebėjimo išsakyti savo nuomonę taip, kad ji būtų išgirsta.

O už ką jūs mėgstate būti pagirti?

1 komentaras:

  1. Diplomatiskumas tikrai puiki savybe! Tikiuosi, kad tau pavyks atrasti ta viduriuka, kurio ieskai!!

    AtsakytiPanaikinti