22 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 21 diena. Kaip aš atrodžiau prieš kelis metus?

Skaičiuoju paskutines vasario dvidešimt pirmosios dienos minutes, ką tik grįžau iš pirmojo (tikiuosi, ne paskutinio!) ir labai smagaus bei vykusio grožio tinklaraštininkių susitikimo, puikiai praleidau vakarą ir džiaugiuosi naujomis pažintimis! Apie šį susitikimą dar sulauksite įrašo, na o kol kas skubu vykdyti šios dienos vasario iššūkio ir pasirodyti, kaip pasikeičiau!

2009m.



Tai seniausia nuotrauka, kurią man pavyko rasti kompiuteryje. Tuo metu buvau meniškos sielos devintokė, vakarais lakstanti po koncertus, dievinanti dainuojamąją poeziją bei knygas (ir turinti itin vešlius kirpčiukus...)

2010 m. 


Beveik niekad nepasikeitė tiek charakteryje, tiek išvaizdoje - vis dar auginau kasas ir vakarais skaitydavau psichologijos vadovėlius.

2011 m.


Šiuos metus galima suskirstyti į du etapus - pirmasis, kai mano plaukai buvo turbūt ilgiausi kada nors (atkreipkite dėmesį - ji sugarbanoti, tiesūs jie siekė užpakalį) ir antrasis etapas, kai..nusirėžiau juos iki trumpiausių, kokius esu kada turėjusi! Taip pat šie metai man labai ypatingi, nes būtent jais atradau, kad teatras man yra ne tik kultūra, bet ir būdas išreikšti save. Tais metais baigiau mokyklą ir rinkausi specialybę - pasukau į teatro pusę.


Pirmieji (ir dar nevykę)bandymai prisijaukinti grimą...

2012 m.


Keisti metai - tai išduoda ir vizualūs mano pokyčiai. Supratau, kad studijos, kurias pasirinkau, man visiškai nepatinka; tai metai, kuriais man, regis, nesisekė niekas - studijose nesijaučiau laiminga; ketinau jas mesti todėl kilo daug barnių su tėvais; viena iš geriausių draugių išvažiavo gyventi į kitą šalį; nesisekė meilėje... Pamenu, kad būdavo tokių dienų, jog įlipdavau į troleibusą ir vietoj to, kas išlipčiau ir eičiau į universitetą, aš tiesiog važiuodavau toliau... Skaitydavau knygą, klausydavau muzikos... Tai buvo metai, per kuriuos aš tapau labai uždara, praradau tą naivumą ir viltį, kad man pavyks užkariauti pasaulį ir daryti tai, kas man patinka. Žodžiu, kai viskas atrodė beviltiška, pasielgiau itin moteriškai - nuėjau į kirpyklą. O po to mečiau studijas; sutikau nuostabų vaikiną, su kuriuo iki šiol esame kartu; po truputį atsirinkau, kurie žmonės man yra svarbiausi ir artimiausi ir išmokau atrasti būdų, kaip su jais palaikyti ryšį (su drauge, kuri išvyko, bendraujame iki šiol); pradėjau daugiau laiko leisti su šeima... Taigi, šie metai buvo labai dviprasmiški - rodos, jie buvo vieni sunkiausių, tačiau būtent jais patyriau ir daugybę puikių dalykų.

2013 m.





Atsiauginau plaukus, pakeičiau jų spalvą į intensyviai ryžą (iki šiol manau, kad tai buvo pati geriausia spalva), bandžiau adaptuotis naujoje specialybėje ir iš naujo atrasti, ką aš noriu veikti gyvenime.

2014 m.


Kad ir kaip keista, bet atrodo, kad tik praėjusiais metais visiškai atsigavau po pirmos nesėkmės renkantis specialybę, pajutau, kad antras kartas nemelavo ir pasijaučiau esanti savo vietoje. Po truputį vėl ėmiau dažniau vaikščioti į renginius, atrasti naujas pažintis, galų gale - pradėjau rašyti tinklaraštį!

Ir štai, priėjau 2015-uosius. Kaip atrodau dabar jau turbūt matėte kituose mano įrašuose. Kaip pasikeičiau kaip žmogus? Dar nežinau, manau, tai pasijus tik iš laiko perspektyvos. Noriu tikėti, kad tobulėju, atrandu naujus dalykus ir kada nors prisiminsiu šiuos metus kaip puikų laikotarpį savo gyvenime.

Tikiuosi, jums buvo įdomu pažiūrėti, kaip aš keičiausi, man pačiai buvo smagu prisiminti dalykus, apie kuriuos, rodos, buvau pamiršusi, arba kurie, rodos, buvo dar taip neseniai...

5 komentarai:

  1. Labai įdomus įrašas ir akivaizdūs pokyčiai :) Tikiuosi, kad šie metai tau bus sėkmingi.


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už įdomų pasidalijimą! :) Gražių ir laimingų šių metų ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. 2012 sukuosena labai grazi <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Judita! Man irgi ptiko trumpi plaukai, paprasčiau prižiūrėti :)

      Panaikinti