19 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 18 diena. Ko aš pasiilgstu?


Vakar dienos užduoties neatlikau laiku, nes buvau labai užsiėmusi ir visai neradau laiko prisėsti prie tinklaraščio - dariau savo pirmąjį vaizdo įrašą! Rašyti man daug paprasčiau, turiu laiko viską apgalvoti ir galiu tai daryti, kada man patogu, kad ir lovoj su pižama, o štai darant video reikia gero apšvietimo, sureguliuoti kamerą, diktofoną, daug redagavimo... Tad man buvo tikras iššūkis sukurti video, juolab, kad niekadda anksčiau nesu to dariusi... Jau artimiausiu metu juos pasidalinsiu ir tinklaraštyje!

O kol kas - apie tai, ko pasiilgau. Tai nėra kažkas netikėto - labai pasiilgau mokyklos. Mėgstu universitetą ir jame taip pat be galo daug gerų akimirkų, bet kartais pasiilgstu mokyklos, tų pirmų atradimų, koncertų, renginių, į kuriuos tada eidavau bene kasdien... Be abejo, dabar turiu daugiau patirties, bet kartais trūksta to naivumo ir jausmo, kai viskas dar prieš akis...

O Jūs ar pasiilgstate mokyklos?

1 komentaras:

  1. būna ir aš pasiilgstu mokyklos. to paprastumo, laisvo laiko ir pan. ir mokytis man patiko :D

    AtsakytiPanaikinti