17 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 17 diena. Kas mano piniginėje?


Dažniausiai mano piniginė būna kur kas netvarkingesnė, nei rankinė. Gal todėl, kad esu šiokia tokia švaistūnė, niekada nežinau, kiek tiksliai pinigų turiu, be to, nuolat pametu studento pažymėjimą arba vilniečio kortelę... Žodžiu, su piniginėmis susidraugauju sunkiai.


Mano piniginė, kurią gavau dovanų nuo mamos prieš porą metų, jau gerokai apsidaužiusiais kampais ir turbūt jau metas ją pakeisti, bet aš ją labai mėgstu - dėl talpumo ir patogumo. Joje laikau ne tik pačius svarbiausius dalykus, bet ir visokias smulkmenėles. Taigi, pradedant nuo viršaus, kairiojo kampo:

  • Studento pažymėjimas ir tapatybės kortelė. Saugau juos, bet vistiek retkarčiais sugebu kažkur pradanginti.
  • Pirkinių kvitas (pirkau kosmetiką...)
  • Seni ir nebegaliojantys "Drogo" nuolaidų kuponai. Reikės išmesti.
  • Kelios monetos. Retai nešiojuosi grynuosius, dažniausiai pinigus laikau kortelėje.
  • Teleloto bilietas. Rašydama šį įrašą patikrinau - nieko nelaimėjau.
  • Mano talpi piniginė iš vidaus!
  • O ir iš išorės man ji patinka, jei ne tie nusidėvėję kampučiai.
  • "Rimi" vasarą laimėtų ledų kuponas, bet įtariu, kad nebegalioja, nors ant jo galiojimo datos ir nėra.
  • "H&M" nuolaidų kuponai - gavau juos, nes atnešiau senus, nebenešiojamus drabužius perdirbimui. 
  • Įvairios kortelės, svarbios kasdienybėje - skaitytojo pažymėjimas, vilniečio kortelė, "Drogas" nuolaidų kortelė, "Pildyk" kortelė papildymui.
  • Senas "Gustavo filmo" bilietas - keliavom su dukterėčia.
  • Banko kortelė ir kortelė, ant kurios mano sąskaitos numeris.

Štai toks mano piniginės turinys - neįspūdingas, matyt, į rankinės vidų įdomiau pažiūrėti. Gal reikia pradėti geriau prižiūrėti piniginę, ir ims su finansais labiau sektis? :)

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau
AŠTUNTA DIENA: Mano svajonių vestuvės
DEVINTA DIENA: Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
DEŠIMTA DIENA: Dėl ko aš nerimauju?
VIENUOLIKTA DIENA: Be ko nepalieku savo namų?
DVYLIKTA DIENA: Penki keliai laimėti mano širdį   

TRYLIKTA DIENA: Mano darbas  
KETURIOLIKTA DIENA: Kas slypi už mano blogo pavadinimo? 
PENKIOLIKTA DIENA: Mano horoskopas ir ar jis man tinka?  
ŠEŠIOLIKTA DIENA: Kelionės: Must have 


5 komentarai:

  1. Man išsirinkti piniginę visada laaabai sunku. Noriu talpios, su užtrauktuku. Būtinai natūralios odos ir raudonos. Kai tokią nusiperku, nešioju laaaabai ilgai :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip įdomu, kodėl būtinai raudona? Ar čia koks prietaras, su pinigais susijęs, ar tiesiog tokią spalvą mėgsti?:)

      Panaikinti
    2. Prietaro nesu girdėjusi, bet man širdžiai mieliausios raudonos, didelės ir būtinai odinės piniginės. :) Tai aksesuaras, kuriam nepagailiu pinigų...

      Panaikinti
  2. Sakoma, kad popierinius pinigus reikia surikiuoti nuo mažiausios kupiūros iki didžiausios, o atidarius piniginę visos kupiūros turi žiūrėti "veidukais" į priekį. Tada pinigų visada bus :))

    Monika
    https://365affairs.wordpress.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. oho, kaip sudėtingai! :D aš tik esu girdėjusi, kad jokiu būdu negalima rankinės arba piniginės pasidėti ant žemės, nes "pinigai išeis" :D

      Panaikinti