17 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 16 diena. Kelionės: must have.


Ne kartą esu gavusi komplimentą, kad į lėktuvo rankinį bagažą sugebu sutalpinti pusę gyvenimo. Iš tiesų, į tolimas keliones keliauju nedažnai, tačiau kai tenka susikrauti lagaminą, sveriantį ne daugiau, nei 10 kilogramų, didelių sunkumų man nekyla. Dažniausiai prieš kelionę pasidarau sąrašą daiktų, kurių man prireiks, galvodama apie drabužius stengiuosi įsidėti tokius, kurie dėretų tarpusavyje ir būtų galimavilkėti juos bent keliais skirtingais būdais. Trumpai papasakosiu apie daiktus, kuriuos susikraučiau į rankinį bagažą keliaudama, pavyzdžiui, savaitei.

DRABUŽIAI:

  • Palaidinės. Stengiuosi įsidėti jų benk keletą, bet pakankamai universalių - tokių, kurias galima vilkėti ir prie džinsų, ir prie sijonų. Visada įsimetu paprastas - baltą ir juodą - palaidines, porą vienspalvių palaidinių trijų ketvirčių rankovėmis ir keletą puošnesnių.
  • Kelnės. Dažniausiai į lagaminą nepakuoju kelnių ar džinsų - jie nemažai sveria ir užima daug vietos, todėl tiesiog apsivelku juos į kelionę.Jei ruošiuosi į šiltus kraštus, arba yra vasara - įsimetu vienus džinsinius ir vienus medžiaginius šortukus.
  • Sijonai. Priklausomai nuo metų laiko/oro bei kelionės tikslo (atostogauti ar į kokį renginį, konferenciją) įsimetu trumpą trikotažinį sijonuką, tinkantį prie visų palaidinių; arba klasikinį juodą pieštuko formos sijoną. Jei neviršiju lagamino svorio, įsimetu juos abu.
  • Suknelės. Jų įsidedu daugiausiai - porą kasdieniškų, vieną puošnią ir vieną klasikinę. Jei susikraunu lagaminą ir dar lieka vietos - kraunu daug lengvų suknelių, visada praverčia.
  • Megztiniai, švarkai. Stengiuosi įsidėti tokius megztinius bei švarkelius, kurie tiktų užsimesti ant suknelių bei palaidinių ir būtų kuo universalesni. Dažniausiai vieną šiltą ir storą džemperį užsivelku kelionės metu (vėl taupau vietą lagamine), visada įsidedu paprastą kardiganą ir klasikinį juodą švarką.
  • Apatiniai, kojinės, pėdkelnės. Visada įsidedu daug įvairių spalvų bei raštų pėdkelnių - jos sveria nedaug, tačiau gali visiškai pakeisti ar pagyvinti drabužių derinį. Kalbant apie apatinius, visada įsidedu patogius, paprastus juodą bei baltą komplektus, stengiuosi, kad bent vieno iš jų liemenėlė būtų nešiojama keliais būdais (būtų galima sukryžiuoti petnešėles nugaroje arba liemenėlę nešioti išvis be jų), kad būtų galima pritaikyti prie turimų palaidinių ir suknelių, labai nemėgstu, kai išlenda liemenėlės petnešėlės ir stengiuosi, kad taip niekada nenutiktų. Taip pat visada įsidedu bent vieną dailėsnį apatinių komplektą (nėriniuotą, ryškiaspalvį). Visada įsidedu įvairių kojinių - nailoninių (jei reikės apsiauti batelius), kojinių iki kauliuko (į sportinius batelius) bei bent vienas šiltas ir minkštas kojines (mėgstu jas apsiauti lėktuve, jei laukia ilgas skrydis).
  • Aksesuarai. Visada stengiuosi įsidėti daug papuošalų - jie nedaug sveria, tačiau iš esmės pakeičia drabužių derinį. Visada įsidedu vieną juodą diržą, vieną universalios spalvos skarelę.
  • Batai. Priklausomai nuo sezono, tačiau visada įsidedu sportbačius bei klasikinius batelius. Keliaudama (ar skrisdama lėktuvu) stengiuosi apsiauti tuos batus, kurie užima daugiausiai vietos. 
  • Maudymosi kostiumėlis. Įsidedu jį nepriklausomai nuo metų laiko - ką gali žinoti, gal bus proga nueiti į baseiną ar pirtį.

HIGIENOS REIKMENYS:

  • Rankšluostis. Nesvarbu, ar keliauju ten, kur rankšluostis tikrai bus, visada jį įsidedu - dėl visa ko.
  • Dekoratyvinė kosmetika. Dažniausiai nesivežu jos daug - tik kelis būtiniausius produktus: bb kremą arba kreminę pudrą, kompaktinę pudrą, universalią paletę (kurioje yra skaistalai, bronzatas, spindesio suteikianti priemonė bei akių šešėliai, iš kurių bent vienas - neutralios rudos spalvos, kurią būtų galima naudoti antakių paryškinimui), blakstienų tušą bei bent dviejų atspalvių lūpdžius (vieną neutralų ir vieną ryškų).
  • Kita kosmetika. Būtinai vežuosi dezodorantą bei drėgnų servetėlių, taip pat dantų šepetėlį. Dažniausiai būnu tas žmogus, kuris neįsideda dantų pastos - skolinuosi ją iš to su kuo važiuoju, arba to, pas ką važiuoju. Nežinau, iš kur toks kvailas įprotis, bet kažkodėl visada pamirštu pastą. Visada įsimetu mažus buteliukus šampūno ir dušo želė, taip pat savo naudojamus kremą ir veido prausiklį.
  • Įklotai, net jei manau, kad neprireiks - dėl visa ko.

KITI DAIKTAI:

  • Mobilusis telefonas. Į kelionę niekada nesivežu kompiuterio, man jį visada atstoja išmanusis telefonas.
  • Fotoaparatas. Kompaktiškas ir patogus, pageidautina toks, kad tilptų į rankinę!
  • Mp3 grotuvas. Neįsivaizduoju kelionės be muzikos.
  • Elektroninė knygų skaityklė. Labai mėgstu kelionėje skaityti knygas, vasarą važiuodama prie jūros skaičiau visą laiką ir įveikiau net tris knygas (pamenu, kad man labai patiko knyga "We Were Liars", rekomenduoju!)
  • Įkroviklis telefonui bei universalus USB laidas, kuriuo galima įkrauti kitus prietaisus, arba, prireikus, kurį nors prietaisą panaudoti kaip USB laikmeną.
  • Užrašinė ir rašiklis, piešimui, kelionės įspūdžiams ir įvairioms mintims.
  • Kramtomoji guma. Kai ilgoje kelionėje norisi pasijausti gaiviai.
  • Šukos, plaukų gumytės ir segtukai. Nieko ypatingo, bet visada prireikia.
  • Tapatybės kortelė, piniginė, raktai.
  • Nosinaitės! Be jų aš nė iš vietos.
Taigi, tokie daiktai, kuriuos susikraunu į lagaminą (galbūt kažką užmiršau, bet čia toks apytikslis sąrašas). Gali skambėti kaip daugybė daiktų, tačiau tinkamai juos supakavus, jie neužima daug vietos, bet jų tikrai užtenka visai savaitei.

O kaip jūs planuojate, ką įsidėti į kelionę? Ar tai jums sunkumas, ar malonumas?

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau
AŠTUNTA DIENA: Mano svajonių vestuvės
DEVINTA DIENA: Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
DEŠIMTA DIENA: Dėl ko aš nerimauju?
VIENUOLIKTA DIENA: Be ko nepalieku savo namų? 
DVYLIKTA DIENA: Penki keliai laimėti mano širdį  
TRYLIKTA DIENA: Mano darbas  KETURIOLIKTA DIENA: Kas slypi už mano blogo pavadinimo? 
PENKIOLIKTA DIENA: Mano horoskopas ir ar jis man tinka?

P.S.: Vakar parašiau šį įrašą ir maniau, kad paskelbiau, o šiandien ryte pridėdau prie tinklraščio ir pamačiau, kad buvau išsaugojusi tik kaip juodraštį... Na va, ir neišlaikiau iššūkio :D

    4 komentarai:

    1. Oho! Noreciau ir as tokia talpi buti :D As visa prisikraunu nereikalingu daiktu, kai kuriu rubu net neissitraukiu is lagamino! Bet kazkaip kitaip nepavyksta :D O tu tikra saunuole! :)

      Labai issamus post'as :)

      www.curvuyliciousme.com

      AtsakytiPanaikinti
      Atsakymai
      1. Aš norėčiau, kad pas mane taip ir kasdienybėje viskas struktūrizuota būtų, bet taip pavyksta tik važiuojant į kelionę, o tik grįžtu namo ir vėl kalnas drabužių ir nėra ką apsirengt:D

        Panaikinti
    2. Man labai patinka krautis lagaminus. As tada isivaizduoju ka kikviena diena vilkesiu, ko man prireiks :) zodziu visai kaip tu :) Laikui begant ismokau sutalpinti viska i 10kg :)


      www.skinnystalker.com

      AtsakytiPanaikinti
    3. Patiko, pati ruošiuosi į kelionę pavasarį.
      http://gabukasa.blogspot.com/

      AtsakytiPanaikinti