15 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 15 diena. Mano horoskopas ir ar jis man tinka?




 Aš esu žmogus, kuris yra per vidurį tarp racionalumo ir mistikos - dažniausiai netikiu nepatvirtintais dalykais, tokiais kaip horoskopai, pranašystės, bet tai nereiškia, kad man visiškai neįdomu :) 

Esu gimusi vasario 6 d., taigi mano zodiako ženklas yra Vandenis. Trumpai pakomentuosiu tai, ką apie Vandenius rašo Horoskopai.lt ir kokius panašumus su savimi atradau:
  
Teigiama, kad Vandenio diena - šeštadienis. Na, pastaruoju metu tai išties man mėgstamiausia diena, bet ar tai kažką reiškia? Manau, kad daugelis žmonių mėgsta šeštadienį, nes galima pailsėti nuo darbų. 
Vandenio devizas: "Aš žinau". Iš tiesų, kartais pagaunu save kiek per daug bandančią viską kontroliuoti ir daryti savaip, bet manau, tai taip pat nesvetima daugeliui žmonių, ne tik Vandeniams.
Horoskopai.lt rašo, kad Vandenyje dominuoja ne jausmai, o protas. Su tuo iš dalies galėčiau sutikti, sakyčiau, dažniausiai šie du dalykai manyje konkuruoja, bet dažniausiai protas laimi, dažniau darau racionalius, nei emociškus sprendimus. Dalykas, kuris bene labiausiai man atitiko - teiginys, jog Vandeniai yra revoliucionieriai, nuolat trokštantys permainų, mėgstantys nepriklausomybę. Iš tiesų - mėgstu permainas, mėgstu naujus atradimus.Taip pat man atitinka tai, kad esu pažadukė - retai galiu pasakyti žmogui "ne", pasižadu, o paskui verčiuosi per galvą bandydama tą pažadą ištęsėti. 

Taigi, tokie dalykai, kurie man tinka, tačiau manau,kad jie yra labai bendri, todėl gali būti pritaikomi daugeliui žmonių. Nesu iš tų, kurie aklai tiki horoskopus, pagal juos renkasi verslo partnerius ar antrąją pusę, tačiau kartais visai įdomu paskaitinėti, palyginti, paieškoti panašumų. 

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau
AŠTUNTA DIENA: Mano svajonių vestuvės 

DEVINTA DIENA: Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
DEŠIMTA DIENA: Dėl ko aš nerimauju?
VIENUOLIKTA DIENA: Be ko nepalieku savo namų?  
DVYLIKTA DIENA: Penki keliai laimėti mano širdį  

TRYLIKTA DIENA: Mano darbas 
KETURIOLIKTA DIENA: Kas slypi už mano blogo pavadinimo?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą