14 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 14 diena. Kas slypi už mano blogo pavadinimo?


Sveiki visi, su meilės diena jus! Šiandien vasario iššūkyje trumpai noriu papasakoti, kodėl mano tinklaraštis vadinasi taip, o ne kitaip. Prieš jį sukurdama, bandžiau sau išskirti esminius dalykus, kodėl noriu rašyti, apie ką noriu papasakoti, ir kokią žinutę noriu siųsti skaitytojams. Žinojau tai, kad norėsiu rašyti produktų apžvalgas, bet tuo pačiu ir norėjosi siųsti kažkokią pozityvią mintį. Tuo pat metu bandžiau ir sugalvoti pavadinimus, skaičiau visokias citatas apie grožį, kas jis yra. Man labai patiko Coco Chanel frazė: "A girl should be two things: classy and fabulous", todėl iš pradžių tinklraštį norėjau pavadinti "Classy and Fabulous", bet toks jau buvo, tad teko ieškoti kito pavadinimo. Turėjau daug visokių variantų, kol atradau Marilyn Monroe frazę: "We are all of us stars, and we deserve to twinkle." Man patiko šios frazės siunčiama mintis - kiekviena iš mūsų yra nuostabi, nepakartojama, todėl nusipelnome išreikšti tai. Kadangi norėjau, jog tinklaraštis būtų lietuviškas, o pavadinimas trumpas, iš citatos paėmiau tik du žodžius - Tu nusipelnei. Manau, šis pavadinimas tinklaraščiui visai prigijo, ir aiškiai atskleidžia tai, ką aš noriu pasakyti visoms skaitytojoms - kiekviena iš mūsų nusipelno jaustis nuostabiai, ir jei tokios smulkios detalės kaip makiažas, manikiūras, mėgstamas kvepalų aromatas padeda tai padaryti - puiku! O jei tau visų šių dalykų nereikia, irgi puiku! Kiekviena yra individuali ir nusipelno būti savimi ir jaustis gerai.

O jums ar patinka šio tinklaraščio pavadinimas, kokias asociacijas jis kelia?

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau
AŠTUNTA DIENA: Mano svajonių vestuvės 

DEVINTA DIENA: Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
DEŠIMTA DIENA: Dėl ko aš nerimauju?
VIENUOLIKTA DIENA: Be ko nepalieku savo namų?  
DVYLIKTA DIENA: Penki keliai laimėti mano širdį  

TRYLIKTA DIENA: Mano darbas

1 komentaras: