12 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 12 diena. 5 keliai laimėti mano širdį


Turiu pasakyti, laimėti mano širdį nėra taip jau lengva - aš niekada nebuvau iš tų žmonių, kurie įsimyli iš pirmo žvilgsnio. Man reikia pažinti žmogų, daugiau sužinoti apie tai, kas jam yra svarbu, kokios jo vertybės... O čia svarbiausi dalykai, be kurių, manau, mano širdies laimėti tiesiog neįmanoma:

1.  Visų pirma, reikia būti draugu. Manęs nežavi paslaptingi ir intriguojantys santykiai, man svarbiausia, kad tarp manęs ir mano antrosios pusės nebūtų jokių paslapčių, intrigų, kad visus barnius spręstume išsikalbėdami, o ne daužydami lėkštes. Man didžiausia meilės išraiška yra tai, kad su mylimu žmogumi vienas kitam galime išsipasakoti visus savo sunkumus ir džiaugmus, vienas kitą palaikyti ir paskatinti visose gyvenimo srityse.

2. Mokėti išklausyti. Visomis prasmėmis, visų pirma tiesiogine, nes aš laaabai daug kalbu. Tikiu, kad kartais mano vaikinui visai neįdomu, kad mano naujas lūpdažis yra burgundiško vyno spalvos; ar kad mano vaikystės draugė, kurios jis nei matęs, nei girdėjęs, ir su kuria aš pati jau daug metų nebendrauju, išteka; arba tai, kaip aš rašau kursinį apie ugdymo diferenciaciją ir individualizaciją... Tokios temos būtų neįdomios didžiajai daliai žmonių, manau, ir jam tai toli gražu ne visada įdomu, bet jis visada kantriai manęs išklauso (kartais net užduoda kokį klausimą :D). Na, o ta plačiąją prasme, visada žinau, kad jei man nesiseka, norisi pasiguosti, visada galiu prisiglausti prie jo peties - nereikės nieko nė pasakoti ir jis viską supras.

3. Turėti bendrų pomėgių. Tiesą pasakius, kai mes su vaikinu pradėjom draugauti, niekas nesuprato, ką mes turime bendro. Aš studijuoju meną - jis tiksliuosius mokslus. Aš laisvalaikį įsivaizduoju teatre, o jis - žaidžiant kompiuterinius žaidimus. Aš mėgstu sushi, o jis - mėsainius. Žodžiu, visiškos priešingybės! Bet būdami kartu mes labai daug dalykų atradom bendrai - abu pamėgom stalo žaidimus, kartu ėmėm keliauti, gaminti, žiūrėti tuos pačius serialus... Atrodo, tai tik smulkmenos, bet tokie bendri dalykai mus suartina, o mūsų skirtumai padaro, kad niekada nebūtų nuobodu.

4. Būti geru su aplinkiniais. Mano vaikinas mane labai sužavėjo tada, kai pirmą kartą pamačiau, kaip jis bendrauja su vaikais, po to - kaip žaidžia su gyvūnais. Man atrodo, tokie dalykai labai daug pasako apie žmogų, apie tai, ar jis sugeba būti kantrus ir švelnus. Kažkada girdėjau tokį pasakymą, kad apie tai, kaip vyras elgsis su savo moterimi reikia spręsti pagal tai, kaip jis elgiasi su visomis kitomis. Tai yra, jei vyras yra mandagus tik savo moteriai, reiškia, tai yra apsimestinumas skirtas ją sužavėti, bet jei jis mandagiai ir džentelmeniškai elgiasi su visomis, tai tiesiog jo būdo bruožas. Manau, šiame pasakyme yra tiesos, todėl žmogus, norintis mane sužavėti, turi būti geras ne tik man, bet visiems (sunki užduotis, ką?)

5. Nebijoti parodyti savo jausmus. Aš pati esu iš tų žmonių, kurie parodo savo jausmus tik patiems artimiausiems. Bet prie savo mylimo žmogaus aš visada būnu atvira, stengiuosi pasakyti, kas man nepatinka, ir pasidžiaugti tuo, kas patinka. Lygiai tokio pat atvirumo tikiuosi sulaukti ir atgal.

Perskaičiau ką parašiau, ir kažkaip pagalvojau, kad šie vasario iššūkio įrašai pasidarė labai asmeniški :) Tikiuosi, jums įdomu mane pažinti, o man visada labai malonu skaityti jūsų mintis komentaruose ir taip bent kruopelytę pažinti ir jus :)

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau
AŠTUNTA DIENA: Mano svajonių vestuvės 

DEVINTA DIENA: Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
DEŠIMTA DIENA: Dėl ko aš nerimauju?
VIENUOLIKTA DIENA: Be ko nepalieku savo namų?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą