11 vasario 2015

VASARIO IŠŠŪKIS: 11 diena. Be ko nepalieku savo namų?


Kartais aš būnu, kaip čia švelniau pasakius...žiopla. Pavyzdžiui, šiandien ėjau į paštą atsiimti siuntos, bet sugebėjau pamiršti piniginę namie (o joje ir asmens dokumentą, kuris būtinas atsiimant siuntą), tad teko grįžti bei pakartoti maršrutą iki pašto bei iš naujo stovėti eilėje. Praėjusią savaitę namie buvau palikusi telefoną ir grįžusi radau nemažai praleistų skambučių. Prieš kelis mėnesius su nešiojamu kompiuteriu, kuris sveria nemažai ir gan vargina jį tampytis, iš vaikino važiavau namo - užtrukau apie 40min, o atvažiavusi supratau, kad namų raktus palikau pas jį, tad teko užtrukti dar dvigubai tiek laiko, kad pasiimčiau raktus ir vėl parvažiuočiau namo. Kaip man vaikystėje visada sakydavo tėtis (nes mano žioplumas su amžiumi nesikeičia), tokiems išsiblaškiusiems žmonėms kaip aš, raktus reikia nešiotis ant kaklo...
Taigi, man labai sunkiai sekėsi atsakyti į klausimą be ko aš neišeinu iš namų, nes galiu palikti visus dalykus, kurie kitiems atrodo labai svarbūs - telefoną, raktus, piniginę, studento pažymėjimą, vilniečio kortelę... Bet dalykas, kuris vienaip ar kitaip visada su manimi - nosinaitės. Visada turiu bent vieną tai džinsų, tai palto kišenėje, dar šūsnį - rankinėje. Nuo mažens buvau lengvai suserganti ir pasigaunanti slogą, tad nosinaitės ir dabar visada su manimi - visada atsiranda situacijų, kai reikia jas panaudoti. Tiesa, kad išeinu iš namų su nosinaitėm, tai nereiškia, kad man jų užtenka visai dienai, ir dažniausiai taip jau nutinka, kad kai labiausiai prisireikia (pavyzdžiui, užsipilu sulčių ant sijono), jų nebeturiu...
 
Tokie tad pasakojimai iš mano išsiblaškiusios kasdienybės, o be ko jūs negalite žengti per durų slenkstį?

Kitus vasario iššūkio įrašus galite rasti čia:
PIRMA DIENA: Kas mano rankinėje
ANTRA DIENA: Paskutinis kartas, kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje
TREČIA DIENA: Ko labiausiai laukiu per ateinančiu 12 mėnesių?
KETVIRTA DIENA: Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne
PENKTA DIENA: Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą
ŠEŠTA DIENA: 25 dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio
SEPTINTA DIENA: Paskutinė dovana, kurią padovanojau
AŠTUNTA DIENA: Mano svajonių vestuvės 

DEVINTA DIENA: Apibūdink savo dieną vienu žodžiu
DEŠIMTA DIENA: Dėl ko aš nerimauju?
 

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą