17 vasario 2015

Sleek parduotuvės atidarymas ir mano naujas pirkinys

Praėjusią savaitę apsilankiau labai smagiame renginyje - "Parfumeria.lt" parduotuvės, prekiaujančios "Sleek" kosmetika, atsidarymo šventėje. Visų pirma, labai džiaugiuosi, kad ši kosmetika prieinama ne vien internete, ją visi gali apžiūrėti, pačiupinėti ir išbandyti Vilniuje, prekybos centre VCUP esančioje parduotuvėje, ką aš ir padariau atidarymo metu. Taip pat buvo smagu gyvai susitikti Alioną iš LithuanianBeautyBlog ir su ja aptarti jau turimas "Sleek" priemones ir išbandyti dar nematytas. Aišku, apžiūrėjusi tiek visko, užsimaniau kelių produktų (ką ten kelių, greičiau jau, visų...), bet nusprendžiau įsigyti tik vieną - lūpdažį (kadangi prieš kelias dienas buvau įsigijusi šią paletę, pamaniau, kad naujasis pirkinys turėtų būti ne šešėliai). Rinkausi iš kelių spalvų, norėjau kažko tamsaus (kol žiema dar nesibaigė), sodraus ir ryškaus, tad išsirinkau "Mulberry" atspalvį.


Šis Sleek True Color lūpdažio atspalvis Parfumeria.lt internetiniame puslapyje aprašomas kaip prisirpusių gervuogių atspalvis. Rinkdamasi lūpdažį ant rankos išbandžiau kelis variantus, bet šis išsiskyrė sodria ir gilia spalva, kurią labai norėjosi išbandyti ant lūpų, taigi, būtent šis lūpdažis parkeliavo su manimi namo.


Štai kaip jis atrodo ant odos - tiesiog tobulas vėlyvo rudens ir žiemos atspalvis. Anksčiau nemėgau nei ryškių, nei tamsių lūpdažių, tačiau pradėjusi eksperimentuoti supratau, kad man jie labai patinka - užtenka neįprastos spalvos lūpdažio ir visas makiažas atrodo kitaip. Pamaniau, kad šis rusvai violetinis atspalvis turėtų nuostabiai atrodyti prie neutralaus akių makiažo, su vos vos parausvintais skruostais ir išryškintais skruostikauliais.


Fotoaparatas kažkodėl niekaip nesufokusavo pačio lūpdažio, bet, kaip matote, jis atrodo kaip tamsus bordo/violetinis. Pakuotė, kaip ir visų Sleek lūpdažių, labai patogi - jau įpratau ir pamėgau tai, kad Sleek lūpdažių dėžutė yra neįprastos formos. Pakuotėje - 3.5g produkto.

Taigi, daug papasakojau apie tai, kaip aš rinkausi šį atspalvį, o dabar apie pirmąjį bandymą ant lūpų. Likau visiškai sutrikusi - spalva ant mano lūpų atrodė JUODA!



 Google vaizdų paieškoje įvedžiau šio lūpdažio atspalvį ir pasižiūrėjau kitų merginų paveikslėlius - daugumai lūpdažis atrodė tamsus, rusvai violetinis, tačiau nemačiau nė vienos, kuri atrodytų tarsi su juodu lūpdažiu. Padariau išvadą, jog čia taip atrodo arba dėl natūralios mano lūpų spalvos, arba dėl to, kad jos labai siauros. Na, bet kaip bebūtų, nusprendžiau, jog šį lūpdažį galėsiu panaudoti nebent tam tikroms progoms, kur pritiktų tokie tamsūs atspalviai (sunkiosios muzikos koncertui ar Helovynui) ir nusiminiau, kad negalėsiu juo dažytis taip dažnai, kaip tikėjausi jį įsigydama. Tada man šovė į galvą mintis, kad reikia šią spalvą pašviesinti maišant ją su kita. Galiausiai nutiko taip, jog beeksperimentuodama pasidariau man be galo patikusį ombre lūpų efektą naudodama "Mulberry" ir kitą mano labai mėgstamą Sleek lūpdažį "Mystic" (apie kurį mano atsiliepimą galite paskaityti čia):


Man šis lūpdažio pritaikymas labai patiko, būtinai pabandysiu išgauti ombre lūpų efektą maišydama "Mulberry" ne tik su "Mystic", bet ir su kitais atspalviais.

O ką apie ombre efektą manote jūs? Gražu, ryšku, o gal neskoninga? Kokiai progai pasidarytumėte tokį lūpų efektą? Laukiu jūsų komentarų ir nuomonių!

13 komentarų:

  1. Labai gražios spalvos :)
    http://gabukasa.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gražu!
    ___
    elijoska.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai tinka tau! :)

    www.juodaplunksna.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Živile, nerealiai geras efektas!!! Ir ši spalva (ombre) be galo tinka, lūpos atrodo putlesnės :)

    http://veidrodeli.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Modesta! Kadangi mano lūpos siauros, tai man irgi labai patinka, kad su šiuo efektu atrodo bent truputį putlesnės :)

      Panaikinti
  5. Sveika,

    Nominuoju Tave iššūkiui :D Tikiuosi jam dar nebuvai nominuota, o jei buvai, tai tiesiog ignoruok :))) taisyklės ir klausimai čia: http://liudnasdebesiukas.blogspot.co.uk/2015/02/sveiki-nezinau-kas-vakar-buvo-nutike.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už nominaciją! Būtinai atsakysiu į klausimus :)

      Panaikinti
  6. Nominavau tave iššūkyje, užsuk http://mydiearyblog.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labuka, nesupyk, bet manau ši spalva Tau per tamsi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, tikrai nepykstu, ir aš manau, kad ši spalva viena netinka (nebent į sunkiojo roko koncertą...), todėl man ir norisi maišyti ją su kitomis spalvomis :)

      Panaikinti
  8. Tikrai labai įdomiai atrodo tas ombre efektas :) Tikrai nemanau, kad per ryšku, mes lietuvaitės ir taip kažkaip prisibijom lūpdažių kaip tauta tad aš visada visom keturiom UŽ drąsius sprendimus :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, man visada buvo smalsu, kodėl pas mus taip, juk rodos, kai toks lietingas klimatas, kaip tik turėtų norėtis ryškių ir gaivių spalvų... Na, bent jau mano kosmetinę tai po truputį ima užvaldyti ryškūs atspalviai :))

      Panaikinti