10 vasario 2015

Savaitės mėgstamiausi 06.02-06.08

Nemanykit, kad praėjusią savaitę pamiršau sekmadieninę rubriką - tiesiog visą savaitgalį švenčiau savo gimtadienį, tad buvau gerokai pavargusi, be to, dar šiek tiek sergu ir turiu gerti vaistus, tad vakarais jau traukia miegas, taip ir nebeparašiau savo praėjusios savaitės mėgstamiausių... Bet šiandien noriu atsigriebti, nes įdomių dalykų buvo tikrai nemažai!


  • Muzika. Praėjusią savaitę tikrai turėjau daug progų ja pasidžiaugti, nes vaikinas man padovanojo mp3 grotuvą, kurio labai labai norėjau, tad dabar kiekviena mano diena turi garso takelį :) Na, o beieškodama naujų dainų atradau grupę Spoon, kurios skambesys man taip patiko, kad sunkiai sekėsi išrinkti tik vieną dainą, kurią jums parodyti, bet galiausiai išrinkau šią:

  • Pasikultūrinimas. Gimtadienio proga draugas nusivedė mane į LNOBT, žiūrėjom oratoriją "Aleksandro puota". Deja, pats kūrinys labai nuvylė, tiesą pasakius, įdomiausias jo elementas buvo Statkevičiaus kurti kostiumai, tuo tarpu nei scenografija, nei režisūra nesužavėjo. Bet džiaugiuosi smagiu vakaru su gera kompanija, puodeliu karšto šokolado ir galimybe padiskutuoti apie kūrinio privalumus bei trūkumus. Man patinka eiti į spektaklius ar filmus nepriklausomai nuo to, ar jie geri - kartais ir trūkumus pažiūrėti yra labai naudinga.
  •  Knygos. Turiu gėdingai prisipažinti, kad šią savaitę skaičiau laaabai paviršutiniškas knygas, nes kadangi sirgau, jaučiausi pavargusi, nenorėjau imtis nieko rimto, tai pabaigiau paskutiniąsias dvi "Pretty Little Liars" knygų dalis, ir taip, aš dabar jau viską žinau! :D Kadangi mėgstu šį serialą, bus įdomu palyginti, ar viskas baigsis taip, kaip knygose (nors jau nuo pat pradžių buvo labai daug skirtumų tarp knygų ir serialo).
  • Kosmetikos atradimai. Aišku, apie kosmetiką daugiau papasakosiu kituose tinklarašyčio įrašuose, bet noriu trumpai pasidžiaugti, kad apsilankiau "Erdesa" nemokamoje dieninio makiažo pamokėlėje ir atradau daug naujų ir įdomių produktų, bei jau apsilankiau visai neseniai duris atvėrusioje "Sleek" parduotuvėje ir jau kai ką iš ten įsigijau...
O kokie Jūsų praėjusios savaitės atradimai/džiaugsmai/įvykiai? 

4 komentarai:

  1. Anonimiškas10 vasario, 2015

    Oho. Pirmą kartą girdžiu, kad atsidaro sleek parduotuvė! Kur čia randasi? Noriu nusiaubti!!!! :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ooo taip, ir mano reakcija tokia buvo ;D VCUP, berods 4 aukšte :)

      Panaikinti
  2. Su gimtadieniu Tave! Pavėluotai bet visgi :)) Gaila, kad nepatiko Aleksandro puota. Jau taip išsiilgau gero spektaklio ar kito tikrai gero kultūrinio renginio :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš irgi žiūrėjau PLL iki šio sezono, reikėtų pasiyt kada :) Tiesa, serialas turi baigtis kitaip nei knygos :)

    AtsakytiPanaikinti