01 vasario 2015

Savaitės mėgstamiausi 01.26-02.01

Kaip ir žadėjau, šią savaitę užbaigiu su nauja rubrika - savaitės mėgstamiausi. Joje trumpai papasakosiu, ko šią savaitę klausiau, ką žiūrėjau ir ką mėgau.


Muzika. Šią savaitę atradau tokią keistą dainą, kuri kažkodėl apsigyveno mano grojaraštyje:


Tokia savotiškai liūdna, nėra kažkas tokio, ką įprastai klausau, bet man patiko.

Filmai. Šią savaitę kine žiūrėjau Angelinos Jolie režisuotą filmą "Nepalaužiamas". Prieš eidama buvau paskaičius keletą recenzijų, kurios buvo ne itin geros, todėl didelių vilčių filmui neturėjau. Bet buvau nustebinta - virš dviejų valandų trukęs filmas man visai neprailgo ir nors buvo vietų, kur šiek tiek burbėjau dėl siužeto, kad jis pagražintas (filmas sukurtas pagal tikrus faktus, bet vietom atrodė, kad istorija tikrai gerokai pakoreguota, nes kai kurie dalykai atrodė tikrai fiziškai neįmanomi tokios būklės žmogui, kokios buvo pagrindinis herojus). Išskyrus tai - filmas man tikrai patiko, labai gerai parinkti aktoriai, buvo tikrai įtikinančių personažų, bet manau, filmui didžiausią svorį ir davė tai, kad jis kurtas pagal realiai vykusią istoriją. Pasakojama apie visomis prasmėmis stiprų žmogų, kuris sugeba net sunkiausiomis aplinkybėmis išlaikyti savo vertybes. Jei svarstot, ar eiti - aš sakyčiau, taip.


Serialai.  Aš mėgstu daug įvairių serialų, bet šią savaitę daugiausiai žiūrėjau "Supernatural", einu į dešimto sezono pabaigą... O išvis yra tik vienuolika sezonų, tai ką žiūrėsiu kai juos pabaigsiu, net neįsivaizduoju!

Knygos. Labai mėgstu skaityti ir skaitu tikrai daug, bet pastaruoju metu visi skaitymai būdavo skirti tik universitetui. O dabar, kai turiu šiek tiek daugiau laisvo laiko, vis nerandu tokios knygos, kokios noriu, vis pradedu kažką, bet neužkabina... Gal kas turite kokią savo mėgstamą knygą pasiūlyti?

Taigi, tokia ta mano savaitė, o ką pamatėte/išgirdote/perskaitėte jūs?

8 komentarai:

  1. mėgstu knygas, deja vis mažiau tam turiu laiko:) pastaruoju metu skaitau Svetimšalė, pasižiūrėjau serialą ir užkabino:) moteriškas serialas su trupučiu fantastikos ir mistikos, nors esu vyriškų serialų mėgėja (kriminaliniai, kariniai, detektyvai), tačiau šis apie meilę įtraukė:) turiu nusipirkusi 4 knygas, tačiau seriją sudaro 8:) dar pas mane yra Sostų žaidimų knyga, Čekuolio visos knygos:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skamba įdomiai, reikės ir man kokį treilerį tos Svetimšalės pažiūrėti, aš kaip tik labai mėgstu serialus, kur yra mistikos :) o gal tau teko "Touch" matyti? Ten toks ir detektyvinis, ir mistinis, gal patiks :) Och, o kaip tau "Sostų žaidimai" skaitosi? Aš serialą žiūriu, o knygą bandžiau angliškai skaityti, tai buvo sunku sekti mintį, gal lietuviškai lengviau įkandama...

      Panaikinti
  2. Nors ir kaip kartais būna sunku stengiuosi bent pusvalandį į dieną paskaityti :) Šiaip labai rekomenduoju Boris Pasternak 'Daktaras Živaga'. Puiki knyga. Jei mokat rusų k.patarčiau skaityti originalo kalba. Dar gera W.S.Maugham 'Theatre'. O jeigu įdomu apsišviesti dabartinėse politinėse situacijose su šiek tiek istoriniu kontekstu tai dabar skaitau E. Lucas 'Naujas Šaltasis karas'. Apie Kremliaus ir vakarų santykius, grėsmes, vidaus valymo politiką ir t.t.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Rože, labai ačiū Tau už pasiūlymus! Maugham "Teatrą" skaičiau prieš porą metų, tikrai paliko įspūdį. Išties, kažkaip rinkdamasi knygą visai nepagalvojau apie istorines, nes aš įprastai skaitau grožinę literatūrą, bet būtinai pasižiūrėsiu tiek Tavo rekomenduotą "Naujas Šaltasis karas", tiek kitas istorines knygas, gal ką atrasiu!

      Panaikinti
  3. Žinai, ką, Živile, žiūrėk, kai pabaigsi Supernatural? (oho, kiek kablelių...) New Girl. Sėdžiu ir balsu kvatoju!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, kad priminei!!! Kažkada žiūrėjau ir labai patiko, peržiūrėjau kokius tris sezonus, bet tada perėjau prie kažkokio kito serialo, ir šitą visai užmiršau... O man dar labai patinka Awkward, kažkodėl man jie panašūs (šiaip niekuo nepanašūs, nebent tuo, kad abu komedijiniai, bet mano galvoj jie kažkodėl vienoj kategorijoj :D), pažiūrėk kada, gal ir tas tau patiks!

      Panaikinti
  4. Oj serialai mano silpnybe, mano favoritai tai Grey's Anatomy ir Revenge, dar visai nieko The Originals. Hm, reikes prachekinti New Girl, girdetas, bet nematytas :) beje, labai maloni daina! Mane uzkabina tokios melancholiskos dainos :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ooo, Grey's Anatomy laaabai žiūrėdavau, bet paskui kažkaip atsilikau, pamiršau, kurioj vietoj baigiau žiūrėt... O Revenge girdėjau, bet neteko nei vienos serijos matyt, reikės pažiūrėt treilerį :)

      Panaikinti