20 vasario 2015

Pirmasis vaizdo įrašas jau čia!

Jau kurį laiką vis užsimindavau apie tai, kad bandau filmuoti vaizdo įrašą - man tai didelis iššūkis, niekada nedariau to anksčiau, be to laaabai nemėgstu girdėti savo įrašytą balsą, atrodo, kad jis paaukštėja pora oktavų... Na, bet sukaupiau drąsą ir nusprendžiau jums pasirodyti! Tad, jūsų teismui - mano pirmasis vaizdo įrašas:


16 komentarų:

  1. Šaunuolė! Super :)
    Aš ir vis filmuoju filmuoju, bet vis man nepatinka ir niekam neparodau :D
    O ta kempinėlė tau ne per kieta? Nes man toks jausmas buvo, kaip su akmeniu, norėjosi minkštumo... Net mano katės suprato, kad man kempinėlė nepatiko ir ją sudraskė :D :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikiuosi, kad ir tavo vaizdo įrašai išvys dienos šviesą, labai gražiai darai makiažus, būtų įdomu išvysti procesą :) O kempinėlė man iš pradžių irgi pasirodė labai kieta, nesu naudojusi jokių kitų, bet kiek teko matyti video apie beauty blender, tai jis toks minkštutis, o šita tikrai kiekta kaip reikiant ;D Bet man tai visai patinka, ypač kai norisi ją paridenti ant veido, o ir šiaip paprasta suimti, kai ji nėra tokia mnkšta

      Panaikinti
  2. Sveikinu su pirmuoju video :) Galiu pagirti, kad labai aiškiai kalbate, viskas ryškiai nufilmuota ir fono muzikėlė labai tiko :) Tikrai labai nusisekęs pirmasis video

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Egle! Labai pergyvenau, kad niekam nepatiks ;D nors stengiausi padaryti taip, kad man pačiai būtų įdomu žiūrėti :) jau pati matau, kokios klaidos, kur patobulėti kitą kartą, bet išties buvo labai įdomu filmuoti, net nemaniau, kad man taip patiks :)

      Panaikinti
  3. Šaunuole! Labai įdomus video, gražus, aiškus balsas ir begalo rišli kalba :) Viską išdėstei paprastai ir aiškiai :) Lauksiu kitų video!
    Beje, tavo akys visai ne mažos ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, džiaugiuosi, kad patiko! :)

      Panaikinti
  4. tavo labai gražus balsas! video patiko, tik vienintelis dalykas kliuvo, kad truputį matosi kaip vis dar nerviniesi prieš kamerą :D bet tikiu, kad kiti video bus dar geresni! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, manau, kad dar kurį laiką jaudinsiuos :D tai keista kalbėti nežinant, kas to klausys :) bet stengsiuosi tobulėti! :)

      Panaikinti
  5. Saunuole, saunuole ir dar karta saunuole! Einu subskribinti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Prisidedu prie sveikinimų! :) Labai žavus balsas! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Woohoo!!! Sveikinu Zivile!!! Tavo balsas tai kerintis!! Bet tikrai, taip gera klausyti, tu bekalbedama galetum man isiulyti daug dalyku :)))) Saunuole, kad perlipai per baimes ir isdrisai! Lauksiu daugiau irasu! Drasiai su sypsena pirmyn! ;))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, smagu jausti tokį palaikymą! :))

      Panaikinti
  8. Šaunuolė. Balsas tikrai labai gražus. Gaila, kad neturėjau progos susipažint Vilniaus susitikime. Aš ir vis galvoju, kad labai noriu pafilmuot, tik buitinės sąlygos trugdo išpildyti norus. Kada nors, kada nors... Kada antras video?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Karolina! Tikiuosi, Vilniaus tinklaraštininkių susitikimų bus dar daug ir turėsime progą susipažinti :) O tu jei tik turi noro, būtinai pabandyk pafilmuoti, youtube panelės ir su išmaniuoju filmuodamos kuria tikrai kokybiškus ir įdomius video :) na, o mano antrasis įrašas turėtų pasirodyti kovo pirmą savaitę, kaip tik artimiausiu metu gausiu produktus apžvalgai :)

      Panaikinti