12 vasario 2015

Nekasdieniškos spalvos su Sleek i-Divine Ultra Mattes V2 Darks

Pagaliau pagaliau prisiruošiau parašyti šį įrašą. Paletę įsigijau jau daugiau nei prieš savaitę, bet vis neatrasdavau laiko ją nufotografuoti, nes...ji nuolat buvo naudojama! Aš mėgstu tik nusipirkusi produktą jį nufotografuoti, kol dar neapčiupinėtas/neapdulkėjęs, o tik paskui išbandyti ir aprašyti, bet su šia palete taip nepavyko - tik parsinešiau ją namo ir išbandžiau, ir naudojau kiekvieną dieną po to... Taigi, pristatau Sleek i-Divine Ultra Mattes V2 Darks:


Šios paletės norėjau labai seniai, turbūt nuo tada, kai pirmą kartą išgirdau apie Sleek kosmetiką ir jos dar nebuvo nė su žiburiu galima rasti Lietuvoje. Kai pirmą kartą radau "Sleek" stendą "Pelenėje", tiesą pasakius, norėjau pirkti šią paletę, bet suabejojau, nes maniau, kad neišnaudosiu visų ryškių jos spalvų. Matyt, tuo metu ir nebūčiau jų naudojusi, nes tik neseniai mano makiažas peržengė neutralių atspalvių ribą ir ėmiau šiek tiek daugiau žaisti spalvomis.Ši paletė mane itin žavi tuo, kad visi joje esantys atspalviai - matiniai. Kitose mano turimose paletėse kaip tik didžioji dalis atspalvių blizgūs, todėl manau, kad ši paletė man padės išbalansuoti turimų matinių ir blizgių atspalvių kiekį...


Sleek įpakavimas kaip visada žavus, ant dėžutės nugarėlės - keletas patarimų kaip naudoti atspalvius. (Lyg tam reikėtų patarimų - spalvos tokios gražios, kad taip ir norisi su jomis eksperimentuoti!)


Kaip man ir patinka, atspalviai turi pavadinimus. Viršutinė eilė: Orbit, Ink, Highness, Noir, Dune, Pillow Talk. Apatinė eilė: Thunder, Maple, Flesh, Paper Bag, Villain, Fern. Trumpai apie kiekvieną atspalvį:

Orbit - labai ryški turkio spalva, labai gerai retušuojasi.
Ink - daug labiau pigmentuota, nei tikėjausi, labai gili, karališka mėlyna, tinka tiek kaip tamsiausias atspalvis vakariniam makiažui, tiek vietoj akių pravedimo.
Highness - šis atspalvis šiek tiek nuvylė, nors yra labai pigmentuotas, bet retušuojant turi savybę dingti nuo voko ir persikelti ant teptuko.
Noir - nors pavadinimas diktuoja, kad tai turėtų būti tamsi juoda, greičiau tai tamsiai pilkas atspalvis, bet man jis visai patinka.
Dune - labai artimas mano odos atspalviui, todėl naudoju jį kitų spalvų suliejimui bei retušavimui.
Pillow Talk - tiesą pasakius, nesitikėjau, kad ši balta bus tokia gera ir intensyvi.
Thunder - Švelni šviesiai pilka, labai gerai retušuojasi.
Maple - nuostabus raudonas atspalvis, negaliu patikėti, kad taip sakau (nes niekada nemėgau itin ryškių spalvų, o kad man patiks raudoni šešėliai, nė pagalvojusi nebūčiau), bet tai turbūt mano mėgstamiausias šios paletės atspalvis!
Flesh - rausvesnis nei mano oda atspalvs, tinka viso voko padengimui bei kitų spalvų retušavimui.
Paper Bag - Labai geras rudas atspalvis - tinka tiek pakontūruoti akis, tiek paryškinti antakius (bet tik toms, kurių plaukų spalva į raudonumą)
Villain - man labai patiko šis atspalvis, kažkas tarp violetinės ir bordo, labai gražiai išryškina mano žalią akių spalvą, tikiu, kad dažnai jį naudosiu.
Fern - vienintelis atspalvis, su kuriuo dar nebuvau pasidariusi makiažo, ne itin mėgstu tokią intensyvią žalią, tai prisibijau, kad man netiks, bet tikrai pabandysiu, nes kitos šios paletės spalvos nenuvylė.


Labai džiaugiuosi spalvų įvairove, pigmentacija, ir tuo, kad visos jos matinės.


Na o štai keletas mano makiažų su šia palete:


Neklauskit, kodėl tokia keista išraiška, čia, matyt, mano selfie-veidas :D


Mano išmanusis kažkodėl nelabai norėjo užfiksuoti raudonus atspalvius, bet čia vokas padengtas su Maple. Maniau, kad atrodysiu kaip apsiverkus, bet rezultatas man visai patiko!

Taigi, šita paletė man be galo patinka, manau, kad dar parodysiu jums nemažai makiažų su ja.

O jūs ar išdrįstate naudoti savo akių makiažui ryškias spalvas, ar mieliau renkatės neutralius atspalvius? Taip pat, ką labiau mėgstate - blizgius ar matinius šešėlius?

4 komentarai:

  1. Įprastai rinkdavausi blizgius šešėlius, bet pastaruoju metu vis dažniau žvalgausi į matines paletes, bet vis dar nežinau, kokios labiausiai noriu :)) Beje, manau, kad Tau labai tinka antrasis akių makiažas! Puikiai! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Eimante! Aš pastebėjau, kad ne toks jau ir didelis kokybiškų matinių palečių pasirinkimas, bet ši man labai patiko, tad tikrai dar dairysiuosi ir kitų matinių palečių :)

      Panaikinti
  2. Kažkaip jaučiu, kad man labai reikia šios paletės :D turiu krūvą neutralių atspalvių šešėlių tad daugiau tikrų spalvų tikrai praverstų.... Ir kaip dabar susivaldyti? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nesivaldyk! ;D tikrai pravers, nuo pirkimo naudoju kiekvieną dieną, jei tik dažausi :)

      Panaikinti