23 vasario 2015

Naujiena nagų lakų pasaulyje: Alessandro Striplac

Prieš gerą savaitę prekybos centre "Panorama" vyko renginys "Douglas Grožio Gatvė", kurio metu nemokamai buvo daromi manikiūrai, šukuosenos bei makiažai. Be abejo, grožio procedūromis susigundžiau ir aš, užsirašiau į viską, ką įmanoma, deja, taip nutiko, kad tą dieną pasikeitė mano planai ir makiažą bei šukuoseną teko kažkam perleisti, o štai apie manikiūrą šiandien jums ir papasakosiu. Kodėl tik šiandien? Todėl, kad jis ant mano nagų išliko visą savaitę! Juos man nulakavo vasario 13d, o nusivaliau juos tik vasario 19! Na, bet apie viską iš eilės.

Nagų lakavimas vyko su Lietuvoje tik neseniai pasirodžiusiomis Alessandro Striplac priemonėmis, kurios nepažeisdamos nago suteikia panašų gelinį lakavimą efektą. Kadangi mėgstu gelinį lakavimą, buvo įdomu palyginti šių technologijų skirtumus.



Lakuojant nagus su Striplac, jų paviršiaus nereikia pašiaušti, vadinasi, tai mažiau pažeidžia nagą. Visa lakavimo procedūra vyksta labai panašiai, kaip lakuojant nagus geliniu laku - jiems suteikiama forma, nagas nuriebalinamas, lakuojamas pagrindas, tuomet nagai dedami išdžiūti į LED (60 s.) arba UV lempą (2 min.), lakuojami spalvoto lako sluoksniai ir po kiekvieno nagai vis džiovinami lempoje, galiausiai padengiami viršutinius sluoksniu, išdžiovinami lempoje ir nuvalomas lipnus sluoksnis.

Tos, kurios darėsi gelinį lakavimą turbūt jau pastebėjo, kad procesas labai panašus, tai koks esminis skirtumas? Sakyčiau, jų yra du - spalvos laikymosi laikotarpis ir pašalinimas nuo nago. Ilgiau išlieka gelinis manikiūras - ant mano nagų jis taip stipriai prisikabina, kad jei nenusivalyčiau, tai turbūt ir vaikščiočiau, kol visai nuaugtų. Tuo tarpu Striplac ant nagų išlieka iki 10 dienų. BET, labai svarbus esminis punktas - spalvos nuėmimas. Turbūt visoms, kurios kada nors darėsi gekinį lakavimą, pažįstamas tas jausmas, kai nagai jau nuaugę, bet niekaip neištaikai laiko užsirašyti pas manikiūrininkę nusiimti lako, gal net bandai tai padaryti namie su įprastu lako valikliu ir folija, bei kenti, kol nagų lako valiklis degina pirštus... Tuo tarpu Striplac laką (kaip sufleruoja pavadinimas) galima paprasčiausiai...nulupti. Tereikia mediniu manikiūro pagaliuku atstumti prie odelių esantį laką, jis visas pakyla nuo nago ir paprasčiausiai nusiima. Iš pradžių bijoju, kad tai reiškia, jog lakas bet kada gali apsilaupyti, tačiau rezultatas man patiko - nešiojau laką gerą savaitę ir tik tada vieno nago kraščiukas pakilo, todėl nusilupau visus (tam užtrukau kokias tris minutes).



Nagai atrodė labai panašiai, kaip po gelinio lakavimo - paviršius itin blizgus, gal tik kiek mažiau iškilęs.
Taigi, mano išvada tokia - jei norisi, kad manikiūras išliktų kuo ilgiau, ir jums nesudaro nepatogumų tai, kad jau esi įpareigotas vėl grįžti pas manikiūrininkę, ka nori nusivalyti nagus - siūlyčiau rinktis gelį. Tuo tarpu toms, kurioms patinka, jog manikiūras išlieka ilgai, bet taip pat norisi bet kada galėti jį nusivalyti - Stiplac išties geras pasirinkimas. Mačiau, jog galima įsigyti rinkinį su LED lempa ir darytis šį manikiūrą namie, tai mane visai sudomino, manau, reikės apžiūrėti tą rinkinuką...

 O ko jūs tikitės iš ilgalaikio manikiūro?

9 komentarai:

  1. Randomly found your blog and can’t express how I like it! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I’ll be happy to see you in my blog!)

    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Thank you, Diana, I will definitely visit your blog :)

      Panaikinti
  2. Vienas įdomus dalykas tai ar kartu su Striplac nusilupa ir truputis nago sluoksnio, bent jau taip būna su paprastais nagų lakais. :) Taigi, jei atsakymas taip, šis lakas irgi kenkia nagams...
    Pati kovo pradžioj pirmą kartą užsirašiau geliniam manikiūrui, bus įdomu. :D :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kiek netiksliai išsireiškiau, tikiu, kad išvis visi nagų lakai yra daugiau ar mažiau nesveiki nagams, turėjau galvoje tai, kad Striplac nuėmimas turėtų būti šiek tiek sveikesnis nagams nei gelinio nuėmimas, nes pastaruoju atveju gelį dažnai nudildo, o tai nagams tikrai nėra sveika. Bet šiaip aš tikrai ne prieš gelinį lakavimą, svarbiausia labai gera meistrė ir tada nagučiai nenukentės, bet esu susidūrusi su tokiu atveju, kai buvo tiesiog neįmanoma nuimti lako ir man jį visą didlino šiurščia dilde, labai pažeidė visą nago paviršių ir jie paskui lūžinėjo.. Tfu tfu, toks atvejis pasitaikė tik vienas :) ir dar neatbaidė manęs nuo gelinio manikiūro, vis dėl to, tas faktas, kad jis išsilaiko taaaip ilgai man labai patinka :)

      Panaikinti
  3. Man labai patinka gelinis lakavimas ir kai tik turiu proga visuomet pasidarau, nes labai patinka, kad gali sau ramiai daryti visus darbus nebijant, kad atsilups. As gelini pasidarau vis su pertraukomis ir tikrai nepastebejau, kad butu kazkas negerai su nagais. Taip pat as kuo puikiausiai nusiimu namie ir nebuna jokio diskomforto. Is tiesu, labai daug kas priklauso nuo pacio gelinio nagu lako: viena karta buvau iskeitusi savo manikiuriste i kita, nezinau, koki ji laka naudojo, bet poto tikrai vos nugremziau ji nuo nagu..daugiau nebeeksprimentavau ir visuomet einu pas savo manikiuriste, kur tikrai zinau, kad jei reikes nusiimt namie, nebus problemu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va būtent, man lygiai taip pat buvo! Vadinasi, didžioji dalis gelinio lako nuėmimo priklauso nuo naudotų priemonių ir manikiūrininkės technikos... Aš kartą labai namie vargau su nuėmimu, tai daugiau pati nebebandžiau tos nemalonios procedūros ir eidavau, kad man nuimtų :) bet tai, kad galima daryti su nagais ką tik nori ir jie vistiek išlieka tokie pat man irgi didžiulis privalumas. Kartą buvau išvažiavusi į tokią kiek egzotišką kelionę, kur reikėjo rooti po urvus, rankos buvo visos murzinos, subraižytos, o geliu nulakuoti nagai spindintys :D

      Panaikinti
  4. labai neblogai atrodo! kaip gaila, kad pramiegojau tokį "vakarėlį" :D bet, tiek to...:) šiaip visai smalsu būtų pačiai išbandyti tokį lakavimą... visgi atrodo labai geliškai, o nusiimti nagų laką visada norisi kuo paprasčiau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Greta, gal dar užtaikysi, prekybos centrai pakankamai dažnai daro tokias grožio savaites :) o kas dėl lakavimo, būtent tas lengvas nuėmimas mane ir sužavėjo, nes nusiima net lengviau, nei paprastas nagų lakas, o už gelinį tai šimtąkart lengviau. Bet turbūt vistiek liksiu ištikima geliniam, nes jis ilgiau išlieka..

      Panaikinti
  5. Man tai gelinis nagų lakavimas patinka todėl, kad nagai ilgai išlieka gražūs, nereikia kasdien lakuoti. Bet apie tokį laką, kuris suteikia tokį efektą nepašiaušiant nago dar nežinojau. Manau po jo nagai nesusilpnėja :)

    AtsakytiPanaikinti