06 vasario 2015

Naujasis L'oreal Paris micelinis vanduo - mišriai odai

Apie tai, kaip aš mėgstu L'oreal micelinį vandenį rašiau jau ne kartą. Tai vienas iš tų produktų, kuriuos perku dar ir dar kartą, man jis atlieka daugybę funkcijų - nuvalo makiažą arba pataiso nedidelius jo trūkumus, tonizuoja veidą, kartais net valo makiažo teptukus. Tiesa, įprastas L'oreal micelinis vanduo yra skirtas jautriai odai, būtent todėl tai labai švelni priemonė. Prieš gerą savaitę sulaukiau siuntinio, kuris labai mane suintrigavo - L'oreal atstovai atsiuntė man išbandyti naujieną - micelinį vandenį, skirtą mišriai odai.


Iš pirmo žvilgsnio buteliukai atrodo identiški, skiriasi tik lipdukai ant jų: rožinis skirtas jautriai, o turkio spalvos - mišriai odai. Toks žymėjimas yra vizualiai lengvai atpažįstamas ir, mano manymu, tikrai patogus. Abu šie produktai yra be alkoholio, kvapiųjų medžiagų ir parabenų, nesukeliantys alergijos ir tinkami naudoti veidui, akims ir lūpoms. Man tai - didelis pliusas, nes toli gražu ne visus makiažo valiklius galima naudoti lūpų srityje.


Kaip teigiama L'oreal reklaminiame lankstinuke, jautriai odai skirtas micelinis vanduo tinka visiems odos tipams, tuo tarpu turkio spalvos lipduku pažymėtas naujasis micelinis vanduo tinkamas normaliai ir mišriai odai. Kadangi mano oda yra mišri, labai apsidžiaugiau šia naujiena ir tikrai nekantravau ją išbandyti. Kaip ir minėjau, ilgą laiką naudojau L'oreal micelinį vandenį jautriai odai, todėl buvo įdomu jį palyginti su naujuoju bei paieškoti skirtumų. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį - sudėtis.

                                          (jautriai odai)                                      (mišriai odai)

Vienintelis skirtumas, kurį pastebėjau - tai, jog mišriai odai skirtoje priemonėje nėra glicerino. Be abejo, kiti skirtumai, tokie, kaip sudėtinių dalių santykis, sudėtyje neįvardinti. Tačaiu vien iš produkto kvapo galima spręsti, kad jie skiriasi. Rožinėje pakuotėje esantis micelinis vanduo turi nestiprų salsvą kvapą, tuo tarpu turkio spalvos pakuotėje esantis kvepia dar silpniau ir rūgštokai.

Prieš rašydama šią apžvalgą, savaitę naudojau tik naująjį micelinį vandenį ir, kalbant apie poveikį, man jis praktiškai identiškas - makiažas nuvalomas greitai ir švariai, oda maloniai sudrėkinama, nelieka jokio tempimo jausmo, ar plėvelės ant veido. Riebių mano veido zonų micelinis vanduo neapsunkino, o sausų - neišsausino dar labiau. Turiu pasakyti, man abu šie produktai ir jų poveikis yra toks panašus, kad net negalėčiau išškirti, kuris iš jų man patinka labiau. Vis dėlto, džiaugiuosi, kad L'oreal išleido produktą būtent mišriai odai, nes dauguma kosmetikos gamintojų orientuojasi į skirtingus polius - riebią bei sausą odą, dažnai pamiršdami mišrią.

Ši naujiena parduotuvėse turėtų pasirodyti artimiausiu metu, tad jei išbandysite - lauksiu jūsų nuomonių bei pastebėjimų!

4 komentarai:

  1. Labai laukiu sios naujienos, jau esu skaiciusi apie si vandenuka :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. o, net negirdėjau apie šį naują micelinį :) labai įdomu


    Kosmetikos užrašai

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aha, ir man buvo įdomu išbandyti, džiaugiuos, kad tušą švariai nuvalo, tikrai ne prastesnis už rožinį Loreal :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas23 liepos, 2015

    jau 4 buteliuką naudoju! nepakeičiamas.

    AtsakytiPanaikinti