22 vasario 2015

Midi žiedai

Šiandien sveikinuosi su kiek kitokiu straipsniu, nei įprastai - noriu pakalbėti apie žiedus! Visada mėgau papuošalus ir aksesuarus, tačiau daugiausiai dėmesio skirdavau auskarams, o pastaruoju metu labai pamėgau nešioti žiedus (taip labai, kad jų pilnos visos kišenės ir rankinės skyreliai...). Žinau, kad midi žiedai (nešiojami ant viršutinės piršto dalies) seniai nebe naujiena, bet tik visai neseniai papildžiau jais savo papuošalų dėžutę ir nuo tada jie nedingsta nuo mano rankų. Parodysiu kelis būdus, kaip man labiausiai patinka juos nešioti ir su kuo derinti:

Minimalistiškai



Kartais, kai nesinori jokių ryškių aksesuarų, renkuosi žiedukus tik ant vieno piršto.


Paprastas geometrinis žiedas ant vidurinio piršto yra nepretenzingas, gerai draugauja su kitais papuošalais.


Turbūt mano mėgstamiausias derinys - du paprasti aukso spalvos midi žiedai - vienas su akute, o kitas lengvai lenktas. Man patinka, kaip jie atrodo kartu, prie jų dažnai renkuosi auskarus arba vėrinį su tokiomis akutėmis, kaip viršutiniame žiedelyje.

Vienas ryškus akcentas


Kai noriu, jog žiedai būtų pagrindinis stiliaus akcentas, renkuosi vieną masyvų ir jį papildau smulkesniais.


Labai mėgstu šį didžiulį žiedą, o prie jo derinu pačius paprasčiausius sidabro spalvos žiedukus be jokių pagražinimų.


Kai norisi spalvų arba atrodyti kiek šventiškiau, renkuosi šį raudoną žiedą bei sidabro spalvos žiedukus su akutėmis.


Tai vienas mėgstamiausių mano žiedų, kurį neįtikėtinai sėkmingai sugebėjau įsigyti už vieną eurą :) jis rožinio aukso spalvos, su daug įvairių akučių, todėl prie jo dera praktiškai viskas.

Geometrinės formos


Dienomis, kai norisi kažko smagaus ir neįprasto, derinu visas įmanomas metalo spalvas, tekstūras ir formas.


Ploni įvairių formų žiedukai neapkrauna rankų ir yra labai patogūs, nesikabina prie drabužių ir juos nešiojant nereikia baimintis, kad susiplėšysi pėdkelnes.


Šį derinuką juokais vadinu Ksenos šarvais. Tokia griežtų formų žiedų kompozicija nelieka nepastebėta ir dažniausiai tampa pagrindiniu aprangos akcentu.


Be jokios abejonės, šis derinys pats spalvingiausias ir žaismingiausias. Įtariu, kad dažnai jį nešiosiu vasarą prie gėlėtų suknelių!
Vienas žiedų komplektas - daug variantų


Kartais, kai nusibosta maišyti žiedus tarpusavyje bandant atrasti kažkokį naują derinį, tiesiog pasiimu vieną iš turimų žiedų komplektų - jei visada dera tarpusavyje, tad suklysti nėra šansų.


Taigi, tokie mano žiedų derinimo būdai. Įprastai nesivadovauju jokiomis taisyklėmis (na, gal tik viena - visada palieku bent viena pirštą nuogą, t.y. be jokių žiedų), stengiuosi maišyti spalvas ir formas ir atrasti tai, kas smagiai atrodo. Pastebėjau, kad dažniausiai žiedais apkraunu tik kairiąją ranką - man taip patogiau, ant jos mūvimi žiedai mažiau trukdo ir kabinasi prie drabužių/plaukų/daiktų, o štai ant dešiniosios rankos nugula nebent vienas kitas prigludęs žiedukas.

O kokiu papuošalus labiausiai mėhgstate jūs? Daugybę žiedų, masyvius vėrinius, daugiasluoksnes apyrankes, o gal atvirkščiai - smulkius akcentus? Gal gaminate ar nešiojate rankų darbo papuošalus?

12 komentarų:

  1. Oho kokia įspūdinga tavo žiedų kolekcija! Neabejoju, kad kasden rankos atrodo nuostabiai papuoštos šitiek grožybių :) O Ksenos šarvai skamba išties šmaikščiai :D
    Asmeniškai aš, esu šiek tiek konservatyvesnė. Mano papuošalai minimalistiniai, o jei nešioju žiedus, tai jie būna maždaug tokie kaip tavo viršutinėse nuotraukose su akute. :D Manau reikia išbandyt ir man kažką naujo... Gal midi žiedus? Ačiū už idėją :)

    Beje, koks nagų lakas čia? Labai gražus :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aširgi visuomet rinkdavausi smulkius papuošalus, bet kažkas čia man nutiko ir laaabai užsinorėjau ryškių žirdų ir DAUG, tai ėmė vienu metu ir prasiplėtė mano kolekcija :)) ir dar, nustebau, kad midi žiedus yra labai patogu nešioti, nes visada maniau, kad jie turėtų būti nepatogūs ir kristi nuo piršto...
      O nagų lakas - Golden Rose Care+Strong 154nr, bet nerekomenduoju, nes labai lėtai džiūsta ir linkęs subėgti į kraštelius... Bet spalva tikrai gera :)

      Panaikinti
  2. Tie Ksenos šarvai - nuostabus derinys! Atrodo tikrai įspūdingai ir stilingai. :)
    Mokyklos laikais labai mėgau didžiulis, masyvius žiedus ir mano mėgstamas derinys buvo ant kairės vienas, ant dešinės - du masyvūs žiedai. Kadangi jie būdavo to paties metalo ir atspalvio, tik skirtingų formų, tai žiūrėdavosi efektingai. Dabar žiedų nenešioju, nes vis pamirštu užsidėti. Turiu vieną plonytį, bet visgi didesnieji labiau prie širdies. :) Mėgstu retro stiliaus, su ažūru ir didele akimi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O, tikrai graži žiedų kolekcija! :) Ačiū už įkvėpimą! Mano mėgstamiausi aksesuarai - tai kaklo papuošalai ir žiedai, taip pat niekur neinu be laikrodžio. Labiausiai mėgstu nešioti po vieną ar kelis žiedus ant abiejų rankų rodomųjų pirštų. Taip pat ant bevardžio. Midi žiedų neturiu, bet jei tik bus proga, būtinai išbandysiu ir pasipuošiu jais :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kas atsitiko tavo tinklarasciui? Visos nuotraukos labai issitampiusios...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kokia gausi ir puiki ziedu kolekcija!!!! As irgi megstu ziedus, dabar labai ant auksines spalvos pasinesusi esu, tai vis viena kita isigiju, negaliu atsilaikyti :) O as is tiesu dideliu ziedu turiu tik viena, paziureti ant kitu merginu ranku man labai grazu, bet kazkaip paciai sau nelimpa kolkas, o gal tiesiog neradau tokiu, kurie labai patiktu.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš ir dievinu įvairiausius žiedelius su mažomis detalėmis ar akcentais :) Didedliu žiedų nemėgstu, bet manau prie progos tikrai labai gražiai galima priderinti. :) O tavo kolekcija tikrai labai įdomi :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Be to, man taip pat rodo kažkokias ištemptas nuotraukas.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tiek kolekcija, tiek žiedai įspūdingi. :) Patinka!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Man tai patinka auksiniai žiedai iki pusės piršto. Atrodo labai įspūdingai. Reikės gal ir man tokių įsigyti.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Superiniai papuošalai! Pati taip mėgstu žiedus iki pusės piršto. Atrodo super gražiai.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Oho kokie gražūs juvelyriniai papuosalai. Tik įdomu, ar patogu nešioti žiedus iki pusės piršto? Nė karto neteko tokių įsigyti.

    AtsakytiPanaikinti