24 vasario 2015

Maybelline naujienos - dėmesys krypsta į akis bei antakius!

Antakiai itin svarbūs visam makiažui, jie įrėmina visą veidą, todėl labai svarbu nepamiršti jų tinkamai suformuoti ar paryškinti. Nesumeluosiu sakydama, jog antakių paryškinimas yra mano mėgstamiausia dažymosi dalis - tik suteikus antakiams spalvą gražiai atrodo dūminis makiažas, veidas tampa proporcingai ryškus. Todėl labai apsidžiaugiau sulaukusi siuntinio - gavau išbandyti naujas Maybelline priemones antakiams bei flomasterio tipo akių apvadą.


Priemonių dizainas, kaip ir būdinga Maybelline - su grafiškais užrašais, pakuotės paprastos, bet patogios. Maybelline kosmetikos rinkai pristato tris naujus produktus - antakių želė Brow Drama, antakių pieštuką MasterShapeir akių kontūrą MasterGraphic.


Priemonė, kuri turbūt labiausiai mane suintrigavo - antakių želė Brow Drama. Tik atsukus tūbelę iš karto kilo klausimas, o kodėl būtent tokia šepetėlio forma, kuo ji pranašesnė už įprastą? Žinoma, tuojau pat puoliau bandyti. Pirmas pastebėjimas - želė tepasi lengvai, nesulipina plaukelių, o tik lengvai juos sušukuoja ir suteikia atspalvį. Tiesa, į klausimą, kodėl tokia keista šepetėlio forma, sau taip ir neatsakiau. Su apvaliu šepetėliu paprasta tepti želę ant storiausios antakio dalies, bet štai prieti galiuką kiek sunkiau.
Išbandyti gavau "Dark Blond" atspalvį, nors įprastai antakiams renkuosi "Medium" atspalvio produktus, šis, sakyčiau, visai neblogai man tiko:

(kairėje natūralūs antakiai, dešinėje - suformuoti su Maybelline Brow Drama)

Rezultatas pakankamai natūraliai atrodo: nudažomi neryškūs plaukeliai, o nepaklūsnūs sugula į vietą, tačiau netampa kieti. Vis dėlto, ši želė (kaip ir visos, skirtos antakiams) tik paryškina antakius, bet neužpildo tarpelių, kur plaukelių visai nėra - tam verčiau naudoti antakių pieštuką. 


Maybelline Master Shape antakių pieštukas, kaip ir dauguma tokio tipo produktų, gale turi šepetėlį, su kuriuo galima pašukuoti antakius bei išsklaidyti produktą. Man patiko tai, jog tiek pieštukas, tiek šepetėlis turi dangtelius - labai higieniška ir garantuoja, kad kosmetinėje šepetėlis neapsivels kokiais siūlais. Išbandžiau šį pieštuką, jis man pasirodė itin minkštas, lengvai besitepantis. Deja, "Dark Blond" atspalvis man smarkiai per šviesus, todėl rezultato negaliu jums parodyti. Pastebėjimas - šis atspalvis linkęs į geltonumą, tad netiks pelenų atspalvio blondinėms.


Na ir paskutinė, labiausiai man patikusi priemonė - akių kontūras Maybelline Master Graphic. Tai flomasterio/markerio tipo produktas, man pasirodė, kad juo labai lengva naudotis - jis netepa (ne taip kaip gelinis akių kontūras), jį paprasta valdyti, galima reguliuoti norimą linijos storį. Turiu pripažinti, kad akių kontūras yra tokia makiažo detalė, kurią renkuosi itin retais, nes nesu jos įvaldžiusi, bet tikrai buvo išmėginti šią priemonę ir sakyčiau, kad net man buvo lengva, taigi toms, kurios puikiai susitvarko su geliniu pravedimu, čia bus sekundžių reikalas! Rodau, kaip man pavyko:

(kairėje be pravedimo, dešinėje - su labai subtiliu pravedimu, naudojau patį flomasterio galiuką tam, kad paskirstyčiau spalvą tik prie pat blakstienų)

(kairėje - klasikinis cat eye, o dešinėje... sumaniau pažiūrėti, kiek daug galima su šiuo markeriu padaryti, ir kaip jis po to nusivalys, tad pasidariau kažkokį pusiau helovynišką, pusiau Pelenės piktosios pamotės pravedimą...)

Rezultatas man patiko - buvo tikrai nesudėtinga išgauti norimas formas, tepant priemonę ji greit išdžiūvo ant voko ir nesitepliojo, buvo galima kelis kartus tepti ant tos pačios vietos jos nesugadinant. 

O dar vienas labai aktualus klausimas - kaip gi jis nusivalo? Tyčia eksperimentui pasidariau paskutinįjį, itin ryškų akių apvadą, kad pažiūrėčiau, kaip man seksis jį nusivalyti.Turiu pasakyti, bijojau, kad vaikščiosiu juodais paakiais... Taigi, paskutinam akių apvadui nusivalyti (abiems akims) man prireikė keturių vatos diskelių, suvilgytų miceliniu vandeniu.Čia daug ar mažai - spręskite patys. Aš spėju, kad paprastam apvadui būtų užtekę vieno arba dviejų vatos diskelių.Taip pat pastebėjau, kad valant šią priemonę, ji sukrenta į gabaliukus, o ne išskysta, sakyčiau, kad tai privalumas, nes juoduliai neišsimuzoja po visą veidą.

Žodžiu, apibendrindama galiu pasakyti, kad priemonės vertos dėmesio, atitinkančios skirtingus poreikius (pavyzdžiui, aš mieliau renkuosi antakių želė, nei pieštuką), paprastos naudoti. Man patiko, ypač Master Graphic akių apvedimas - pasistengsiu įtraukti pravedimą į savo kasdienį makiažą, su Master Graphic tai padaryti bus nesudėtinga!

Šie gaminiai parduotuvėse atsairas jau kovo mėnesį.

O kuri priemonė labiausiai sudomino jus? Kokio tipo akių pravedimą (gelinį, flomasterio tipo, skystą) naudojate jūs? Kodėl renkatės būtent tokį?

15 komentarų:

  1. Reikia man to Brow Drama! Nes su piestukais ryskinti antakiu nemoku...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai verta pabandyti, man pasirodė, kad beveik neįmanoma jo padauginti - antakiai netampa sulipę ir spalva ne per ryški, tai visai geras variantas :)

      Panaikinti
  2. Na labai įdomus antakių želės šepelėlis. Pirma kart tokį matau ir atrodo keistai, toks labiau blakstienoms:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi et pasimečiau, kaip čia jį naudoti, gal kaip nors mandrai :D bet, matyt, jis labiau dėl dizaino, nei dėl funkcionalumo, nes rezultatas ts pats, kaip su paprastu šepetėliu.

      Panaikinti
  3. pati jau ne vieną kartą girdėjau, kad Maybelline Brow drama nėra patogus naudoti dėl jo šepetėlio, o ir produktas niekuo neišsiskiria iš kitų. tačiau Master Graphic iš tiesų labai intriguoja :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nepasakyčiau, kad Brow Drama nepatogus, gal greičiau neišskirtinis :) O Master Graphic net laaabai vertas dėmesio, nesitikėjau, kad bus toks universalus :)

      Panaikinti
  4. Kokia tu graži šitose nuotraukose! Nesakau, kad anksčiau buvai negraži, bet žiūrėdama šiuos koliažus tarsi kitu kampu Tave pamačiau (kalbu kaip pamišėlė :D).

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Greta, malonu girdėti! Čia gal mano spalvotas megztinis tave taip paveikė :D

      Panaikinti
  5. Turiu ir aš Maybelline Master Shape antakių pieštuką (tamsesnį). Jis tikrai labai minkštas, galėtų būti tvirtesnis. Labai norėčiau išbandyti antakių želę Brow Drama - įdomu, bus Lietuvoje?
    O antakiams dar naudoju Essence antakių šešėlius. Neseniai nusipirkau ir Catrice (bet dar nespėjau išbandyti). Taip pat man patinka Lumene antakių vaškas (rudos spalvos).

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Brow Drama parduotuvėse turėtų atsirasti jau kovą :) O tiek Essence, tiek Catrice antakių šešėliai man irgi patiko (pastarieji gal labiau), o štai Lumene mėginti neteko, bet girdėjau labai daug gerų atsiliepimų.

      Panaikinti
  6. Anonimiškas26 vasario, 2015

    Aš tai nesuprantu, kokia master shape naujiena, jei aš jau ketvirtą pieštuką tuoj sunaudosiu?...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Galbūt pasikeitė pakuotės dizainas arba atspalviai? Nes Maybelline pristato tai kaip naujieną :)

      Panaikinti
  7. Noriu pieštuko:) Kodėl tokios mažytės nuotraukos?:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Nesuprantu, iš pradžių labai mažas rodė, paskui žiūriu, kad didelės:))) Atsiimi klausimą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :)) o pieštukas visai neblogas, tik gan minkštas, aš asmeniškai mėgstu kietesnius, nes patogiau nubrėžti liniją :)

      Panaikinti