09 vasario 2015

Maybelline Fit Me tobulas atspalvis?

Turbūt kiekviena kosmetikos mėgėja turi prisiminimų iš tų laikų, kai dar net nenutuokė, kas gi tie skaistalai, kam kosmetikai reikalingi teptukai (o tai negalima visko tepti pirštais?), ar kaip išširinkti tinkamą makiažo pagrindą (imsiu šitą, gal atrodysiu labiau įdegusi...). Man tokie prisiminimai nėra labai tolima praeitis - dažytis pradėjau neseniai, vos prieš kelis metus, eidama į mokyklą toli gražu nenaudodavau makiažo kasdien, geriausiu atveju per šventes pasidažydavau blakstienas tušu ar lūpas blizgesiu. Pimas "rimtas" mano pasidažymas turbūt buvo vienuoliktoje klasėje per šimtadienį. Pamenu, kad ėjau į parduotuvę išsirinkti pudros, puikiai supratau, kad patirties tame neturiu, todėl paprašiau konsultantės, kad padėtų išsirinkti tinkamą atspalvį. Tokia ir buvo mano pirmoji pažintis su Maybelline Fit Me


Taigi, Maybelline Fit Me rinkoje yra tikrai seniai, per tą laiką jau spėjo atrasti savo vartotoją. Kodėl pasakoju jums apie ją dabar? Nes smagu prisiminti, jog tąkart kai prašiau konsultantės pagalbos, ji išrinko man 110 atspalvio pudrą ir pasiūlė "pagyvinti" ją skaistalais. Turbūt per tą šimtadienio šventę atrodžiau kaip rausvaskruostė šmėkla, nes Fit Me 110 atspalvis yra laaabai šviesus. Bet negaliu kaltinti konsultantės, nes atspalviu tamsesnis - Fit Me 120 - man tikrai gerokai per tamsus. Kame bėda? Rodos, Maybelline Fit Me turi tikrai didelį atpalvių pasirinkimą (bijau pameluoti, bet anksčiau buvo apie 12 atspalvių, o dabar Maybelline išleido dar kelis naujus, tad jų yra net 18!), taip pat atspalviai suskirstyti pagal numerius taip, kad būtų paprasta pasirinkti sau tinkamą - atspalviai, kurių numeris pasibaigia nuliu skirti neutralų arba gelsvą odos atspalvį turinčioms, o tie, kurių numeris baigiasi 5 - skirti rausvo odos atspalvio turėtojoms. Rodos, paprasta?


Maybelline Fit Me 110 - pats šviesiausias šios linijos atspalvis, neutralaus/gelsvo tono. Viskas būtų gerai, jei jis man nebūtų per baltas. Pažįstu vos kelias merginas, kurioms šis atspalvis idealiai tinka.


Antras atspavis, kurį rodau - Fit Me 125. Teoriškai, jis vienu atspalviu tamsesnis už 110, tik yra ne gelsvo, o rausvo atspalvio. (Šviesiausias iš gelsvų - 110, po jo eina 120; šviesiausias iš rausvų - 115, o po jo šis - 125).  Bet, kaip matote, atspalvis yra žyyymiai tamsesnis (r, tiesą pasakius, nesuprantu, kodėl jis prie tų rausvą toną turinčių, arba kažko nematau, arba jis tikrai nėra rausvas).  Esu bandžiusi ir 120 atspalvį, bet jis man taip pat buvo per tamsus ir per geltonas. Neseniai išbandymui gavau 125 numerį, tad vėl įsigijau tą baltąjį 110 ir nusprendžiau, kad naudosiu juos darydama makiažus kitiems, kai reikia susimaišyti norimą atspalvį. Manau, kad Maybelline kurdami Fit Me atspalvius ėmė ir prašoko tą, kuris būtų tobulas.



O gaila, nes Maybelline Fit Me - tikrai geras produktas. Sakyčiau, pudra tinkamiausia sausai/normaliai odai, nes ant mano riebos/mišrios gan greit pradeda blizgėti. Bet išskyrus tai - tikrai puiki pudra, atrodo natūraliai, labai gerai maskuoja, puikiai ir tolygiai dengiasi, nepriklausomai nuo to ar tepu ją pirštais, ar šepetėliais. Išsilaiko pakankamai ilgai, gal šioks toks minusas, kad sunkokai nusiplauna. Kasdien tokios pudros nenaudočiau, kadangi ji nėra labai tinkama riebiai odai, gali kimšti poras. Bet dažnai ją naudoju ruošdamasi į sceną, arba kai žinau, kad gali tekti fotografuotis, nes jos maskavimas tikrai geras.



Taigi, atradau savo tobulą Maybelline Fit Me atspalvį, gaila, kad turiu pasidaryti jį pati. Bandžiau ir maišyti 110 bei 120 numerius, bet kažkodėl man labiau patinka efektas maišant 110 su 125. Būtų puiku, jei Maybelline sukurtų tokį tarpinį atspalvį, manau, jis tiktų daugeliui merginų, na o kol kas naudoju šį makiažo pagrindą pati susimaišydama norimą spalvą.

O kaip jums sekasi atrasti tobulą makiažo pagrindo atspalvį? Ar būna taip, kad įsigyjate naują makiažo pagrindą, o paskui smarkiai įdegate ir atspalvis visiškai nebetinka? Ką darote tokiu atveju, perkate naują makiažo atspalvį, o gal maišote kelis ir taip išgaunate norimą rezultatą? Lauksiu jūsų istorijų apie vykusius ir nevykusius makiažo pagrindo atspalvio pasirinkimus komentaruose!

10 komentarų:

  1. Aš ilgai naudojau 125, tai labai labai džiaugiausi.Tik Amerikiečiai be dozatorių jas pardavinėja...:D Tai nelabai patogiai tepdavau. Vistiek pati geriausia mano naudota pudra, nes nei sausino veido,nei kažkokių kitų velnių su ja jusdavau. Tik tiek, kad man jinai nepasirodė kaip gerai maskuojanti... Bet gal dėl to, kad pas mane problemos negražios :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pas mane oda tikrai tragiška, bet aš kadangi visada naudoju pudrą + maskuoklį, tai man šita tikrai gero maskavimo pasirodė :)

      Panaikinti
  2. Turėjau lygiai tokią pačią patirtį su L'oreal True Match :D Nusipirkau N2 - pamačiau, kad per tamsi, nusipirkau N1 - per šviesi mat beveik balta. Tad dabar tenka maišyti :) Su ta kosmetika vien problemos :D

    Kosmetikos užrašai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne tas žodis ;D bet man savotiškai patinka maišyti, tada pasikeitus sezonui ir įgavus įdegį nereikia bėgti kitos pudros, tereikia maišymo santykį pakeisti, ir vėl gerai ;D

      Panaikinti
  3. Sakai pažįsti vos kelias merginas, kurioms 110 tiko, tai čia aš viena iš jų. 😂😂 Pudra ideali, jei ne labai trumpas jos laikymosi laikas riebiai odai... O gaila, tikrai grįžciau prie jos, nes 110 kol kas vienintelis idealus pudros atspalvis, o jų išbandžiau nemažai. Už kelių mėnesių subaigsiu savo Revlon Colorstay 110, bet jis per daug rausvas, tai imsiu 150 ir tikėsiuos, kad spalva bus šviesi kaip Fit me 110 ir gelsvesnio atspalvio. :) Šiaip dar girdėjau, kad Maybelline išleido Fit me versiją, skirtą riebiai odai, bet nežinia ar į Lietuvą atkeliaus. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oho, tai jau Tavo oda tikrai aristokratiškai šviesi :) kelios draugės, naudojančio Fit Me 110 irgi skundėsi, kad be galo sunku rasti kažką tokiai šviesiai odai... Girdėjau, kad lyg ir Bourjois kažką toookio šviesaus turi. O kaip Colorstay riebiai odai, nekemša porų? O Fit Me riebiai odai būtų įdomu išbandyt, bet kaži ar sulauksim..:)

      Panaikinti
    2. http://beauty-vibes.blogspot.com/2014/08/my-holy-grail.html va čia įrašą rašiau, tai galima pasiskaityti plačiau. :) Dėl porų kimšimo nieko neminėjau, bet man asmeniškai tikrai nekemša.
      Iš Bourjois turiu Healthy Mix 51 nr., bet ir tai vos vos vos per tamsus, tai maišau su Revlon... Nors girdėjau ligtais Prancūzijoje įmanoma 50 nr. rasti, tai gal, one day... :DD

      Panaikinti
  4. Turiu vieną makiažo pagrindą kuris man deja per šviesus, bet šiaip labai patinka tai tiesiog stengiuosi pritempti spalvą su matinio bronzanto pagalba. Kadangi spalva nėra smarkiai per šviesi tai suveikia ir neatrodau kaip murzė nuo bronzanto :)

    www.blushingincolor.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Irgi puikus variantas! Gaila, bet Fit Me 110 man taip gerokai per šviesus, gal nebent giliam viduržiemy aš jį pritaikyčiau ;D

      Panaikinti
  5. Anonimiškas17 vasario, 2015

    115 mano mėgstamiausias :) patinka, kaip suteikia odai švytėjimo. Pudra gera, bet antrą kartą nebepirkčiau, nepaliko įspūdžio.

    AtsakytiPanaikinti