26 vasario 2015

Į pagalbą riebiems plaukams: Faith In Nature

Mano plaukų šaknys yra linkusios riebaluotis, o galiukai sausėti, todėl būna gan sunku išsirinkti tinkamas plaukų priežiūros priemones. Šiandien noriu jums papasakoti apie savo vienus iš mėgstamiausių produktų - Faith In Nature šampūną ir kondicionierių su rozmarinais. Pirmą kartą su šiomis priemonėmis susipažinau jas gavusi Adorebox dėžutėje (beje, gaila, kad jos nebėra, man tikrai patiko grožio dėžutės idėja) ir nuo tada įsigyju jas vėl ir vėl.


Turiu pripažinti - iš pradžių šie šampūnai man visiškai nepatiko. Jų konsistencija labai skysta, todėl priemonės ne tik greičiau susinaudoja, bet ir sunkoka jas dozuoti. Be to, po pirmojo naudojimo pasirodė, kad plaukai ėmė riebaluotis dar greičiau... Kas pakeitė mano nuomonę? Kadangi šiaip ar taip šie produktai užėmė vietą mano vonios lentynoje, nusprendžiau suteikti jiems antrą šansą ir išsiplauti jais plaukus dar kelis kartus. Po kokio trečio-ketvirto karto riebalavimasis gerokai sumažėjo. Supratau, kad plaukams tiesiog reikėjo priprasti prie šampūno.

 Man labai patinka tai, kad jis normalizuoja plaukų riebalavimąsi, jų neapsunkina, padaro puriais ir švelniais. Gal ne visiems patiktų trenkant galvą stipriai juntamas rozmarino kvapas (gali priminti kokį kepsnį...), bet aš prie jo įpratau ir manęs jis neerzina, be to, išsiplovus plaukus ant jų kvapas ilgai neišlieka. Tuo tarpu kondicionierius plaukus maloniai sušvelnina, nepalikdamas ant jų riebios plėvelės.


Man aktualūs ir kiti šio šampūno bei dueto  pliusai - jie be parabenų ir SLS (mėgstu pakaitalioti šampūnus - stengiuosi kas antrą kartą pirkti tokius, kurių sudėtyje nėra SLS), nėra dirbtinių konservantų bei dažiklių, produktai nebandyti su gyvūnais.


Prie itin skystos priemonės konsistencijos irgi jau įpratau. Faith In Nature plaukų priežiūros priemonės su rozmarinais yra tos priemonės, kurių panaudojus mano plaukai atsigauna, ima mažiau riebaluotis ir iš esmės atrodo sveikesni, todėl kartas nuo karto vis grįžtu prie šių gaminių.

O jūs ar turite plaukų priežiūros priemonių, prie kurių norisi grįžti vėl ir vėl?

6 komentarai:

  1. Ne vieną kartą jau kartojau Macadamios kaukę ir aliejų, super :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man teko bandyti aliejų, tai labai patiko, o kaip kaukė, neapsunkina plaukų?

      Panaikinti
  2. O kur galima įsigyti šių priemonių? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai yra Drogas prduotuvėse, jei neklystu, ir didesnėse Eurokos mačiau :)

      Panaikinti
  3. O man nuo šio šampūno baisiai galvos oda pradėjo pleiskanot :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na va, matyt, kiekvienam labai individualiai, gal kuri sudedamoji dalis netiko? Aš pastaruoju metu nemažai ekologiškų šampūnų išbandžiau, tad irgi pastebėjau, kad ne į visus galvos oda gerai reaguoja..

      Panaikinti