18 vasario 2015

(beveik) IŠŠŪKIS: Very Inspiring Blogger Award

Nežinau ar pastebėjote, bent jau antrą savaitę iš eilės laužau pažadą kiekvieną trečiadienį rašyti rubriką "Iššūkiai". Kodėl? Priežastis labai paprasta - supratau, kad iššūkiai pakankamai ilgai keliauja tinklaraščių erdvėje - t.y. jei aš trims žmonėms išsiunčiu iššūkį, jie išsiunčia jį devyniems ir taip toliau, iššūkis apkeliauja tikrai nemažą skaičų tinklaraščių. Todėl pamaniau, kad paliksiu "Iššūkių" rubriką, bet ji nebus kassavaitinė (dar nežinau, kaip dažnai skelbsiu įrašus, bet tikrai ne dažniau, nei kartą per mėnesį), nes tada visi tinklraščiai būtų perpildyti iššūkių... Be to, šią savaitę ir pati gavau nemažai iššūkių/nominacijų, tad artimiausiu metu atsakysiu į juos visus!


 Už pirmąją nominaciją - Very Inspiring Blogger Award - kurios užduotis šiandien ir vykdysiu, ačiū Neringai iš http://ilovemanythings.blogspot.com/


TAISYKLĖS:

1. Padėkoti nominavusiam asmeniui ir pasidalinti jo blogo nuoroda
2. Išdėstyti taisykles
3. Parašyti 7 dalykus apie save.
4. Nominuoti kitus 5 blogus.
5. Susisiekti su nominuotaisiais ir pranešti jiems džiugią žinią.


7 dalykai apie mane:

1. Labai noriu laikyti katinuką, bet mano šeima ir vaikinas tokiam norui nepritaria. O gaila :(

2. Mano mėgstamiausia pamoka mokykloje buvo dailė, labai mėgau visokius įdomius projektus ir namų darbus, dar dabar pamenu, kai ėjome puantilizmo temą ir reikėjo namie taškavimo technika padaryti piešinį, man taip patiko, kad padariau tris - vieną mokytojai daviau pati, o kitus atidaviau draugams, kurie buvo nepasiruošę. Dabar kai pagalvoju, gi ta mokytoja viską suprato...:)

3. Labai mėgstu rankdarbius, ypač papuošalų gamybą, pastaruoju metu esu labiausiai susižavėjusi žgutų nėrimu. Labai atsipalaiduoju ir užsimirštu juos darydama, bet esu tokia, kad labai mėgstu tai, ką pradedu, užbaigti tą pačią dieną, o ne atidėti kitai, todėl dažnai užsisėdžiu iki išnaktų.

4. Paauglystėje priklausiau keliems fanų klubams ir su didele dalimi savo draugų, su kuriais bendraujame iki šiol, ten ir susipažinau.

5. Esu jauniausia iš trijų seserų. 

6. Mano gimtadienis ir vardadienis - tą pačią dieną. 

7. Esu labai užsispyrusi, ir jei sugalvoju kažkokį tikslą, visomis priemonėmis jo siekiu. Pavyzdžiui, sugalvojau, kad noriu pasidaryti tinklaraštį - nemokėjau nei html, nuotraukų redagavimo programomis naudotis taip pat minimaliai. Bet užsibrėžiau tikslą - pasidaryti tokį dizainą, kokio man norisi. Sėdėjau kelias dienas, žiūrėjau visokias pamokėles internete, gūglinau neaiškius klausimus ir pasidariau taip, kaip man norisi.

Na, o atsakiusi į šiuos klausimus, nominuoju kitus tinklaraščius, kurie tikrai mane įkvepia ir kuriuos visada skaitau su susidomėjimu:

http://www.curvyliciousme.com/
   



1 komentaras:

  1. Kaip smagu, ačiū :)

    Monika
    https://365affairs.wordpress.com/

    AtsakytiPanaikinti