11 sausio 2015

Tobulo raudono lūpdažio paieškos - Inglot 127

Koks makiažas jums puošniausias? Man - raudonos lūpos! Tačiau kaip sudėtinga atrasti tą tobulą lūpdažį, kurio atspalvis dėrėtų prie odos bei plaukų spalvos, spalva būtų ryški ir ilgai išliktų ant lūpų, nenubėgtų, nedažytų dantų ir vizualiai nepaverstų jų geltonesniais... Ar jūs jau atradote savo tobulą raudoną lūpdažį, kuris būtų toks pat universalus kaip little black dress ir tiktų visada ir prie visko?

Aš negaliu teigti, kad tokį jau radau, tačiau jau leidausi į paieškas. Turiu prisipažinti, kad ilgą laiką neturėjau jokio raudono lūpdažio, o vietoje jo naudodavau MUA lūpų pieštuką (apie kurį rašiau čia). Tačiau visuomet iškildavo problemų norint atnaujinti lūpų spalvą - vėl reikėdavo iš naujo kruopščiai brėžti kontūrą, be to, pieštuką ne itin patogu nešiotis, o dar jei prireikia jį padrožti, tai spėju ir rankas išsiterlioti... Žodžiu, nepraktiška, o ir spalva ne tokia intensyvi, kokią galima išgauti su lūpdažiu. Taigi, prieš Naujuosius, žinodama, jog vilkėsiu raudoną suknelę, nusprendžiau įsigyti ir prie jos tinkančius lūpų dažus. Buvau nusižiūrėjusi atspalvį iš Rimmel Kate kolekcijos, bet kaip tyčia, jo neradau, o ir laiko paieškoms daug neturėjau. Galiausiai, užklydau į Inglot parduotuvę. Ne kartą esu girdėjusi, jog ši kosmetika tikrai puiki, bandžiau keletos spalvų šešėlius, tačiau niekada neatkreipdavau dėmesio į lūpdažius. O be reikalo, nes jų pasirinkimas čia tikrai nemažas - vien raudonos atspalvių buvo kokie dešimt, tad gan greit išsirinkau tą, kuris tiko prie suknelės.



Man labai patiko pakuotės dizainas (be galo mėgstu paprastą, vienspalvį įpakavimą), kuris atrodo prabangiai ir tuo pačiu neperkrautai, be to, nemažas produkto kiekis už tikrai prieinamą kainą - 4,5g produkto už 26 litus (7,5 euro).


Kalbant apie patį lūpdažį, man labai patiko tai, kad galėjau rinktis iš daugelio skirtingų atspalvių - buvo tiek šaltos, tiek šiltos raudonos tonų, įvairaus šviesumo bei tamsumo. Aš pasirinkau 127 nr. Gaila, kad atspalvių pavadinimai numeriais, man kur kas labiau patinka, kai būna pavadinimai, suteikia produktui papildomo žavumo. Na, bet ką padarysi.


Lūpdažis labai pigmentuotas, spalva intensyvi, šį kartą pasirinkau ne matinį, tačiau blizgesys nėra labai stiprus. Lūpdažis nedžiovina lūpų, nepasakyčiau, kad ypatingai išryškina jų suskilinėjimus (na, šiaip ar taip prieš naudojant ryškų arba tamsų lūpdažį visada prieš tai patarčiau nusišveisti lūpas, patepti lūpų balzamu ir palaikyti, kol įsgers, tada nuvalyti balzamo likučius ir tik tada naudoti lūpų pieštuką bei dažus). Prieš lūpų dažus, nubrėžiau kontūrą minėtu MUA pieštuku, tada Real Techiniques Detailer Brush (iš Core Collection) teptuku užpildžiau kontūrą dažais. Lūpdažis patogus naudoti, todėl manau, kad būtų galima tiesiai tepti jį ant lūpų, bet tokioms ryškioms spalvoms aš dažniausiai renkuosi teptuką, kad kontūras būtų tikslesnis. Lūpdažis nenusivalgė greit, bent kelias valandas išliko vietoje, o tada atnaujinau spalvą. Rezultatas atrodo štai taip:


Negaliu teigti, kad atradau tą tobuląjį  raudoną lūpdažį (nes dar neišbandžiau jų tiek daug, kad atrasčiau sau tinkamiausią atspalvį), bet galiu drąsiai pasakyti, kad šis Inglot lūpdažis man labai patiko tiek savo atspalviu, tiek kokybe.

O jūs ar atradote sau tinkantį raudoną atspalvį? Jei taip, komentaruose pasidalinkite, kokį raudonos atspalvį renkatės ir kokia jūsų veido bei plaukų spalva - gal kitoms šie komentarai padės išsirinkti sau tinkančią spalvą!

2 komentarai:

  1. Kaip man patinka raudonos lūpos. Ir man jos tinka tiek šventei, tiek kiekvienai dienai. Tik man raudoni lūpų dažai turi būti super ilgai išssilaikantys. Nes nesu įpratusi žiūrėti į veidrodį. O su pusiau nusivaliusiais dažais vaikčioti nesinori...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tas tiesa! Aš dar bandau atrasti geriausias technikas šios spalvos naudojimui...

      Panaikinti