07 sausio 2015

Sleek True Color Mystic - mano žiemos atspalvis

Prieš gerą savaitę (dar praėjusiais metais) į Lietuvą pasisvečiuoti grįžo mano draugė. Grįždama ji man atvežė lauktuvių - kadangi žino, jog esu Sleek kosmetikos gerbėja, dovanų sulaukiau šios firmos lūpdažio. Tiesą pasakius, kai pirmą kartą pamačiau jo atspalvį, iškart pagalvojau, kad jis LABAI netiks prie mano raudonų plaukų. Tada išbandžiau. Tada išbandė draugė. Spalva tiko tiek prie mano raudonų, tiek prie jos šviesių spalvų. Kadangi kompanija, kurioje tą vakarą bendravome, buvo anglakalbė, bandėm surasti žodį, kuris nusakytų šios spalvos "charakterį", galiausiai sutarėm, kad ji labai funky. Taigi, pristatau jums Sleek True Color lūpdažį, kurio atspalvio pavadinimas (ne, deja ne funky) - Mystic.


Dėžutė nustebino tuo, kad ji itin maža, lūpdažis atrodo lyg būtų mini versija. Tačiau pačio produkto yra tikrai nemažai, o nedidelis įpakavimas visai patogus, nes neužima daug vietos kosmetinėje. Vienintelis trūkumas tas, kad pakuotė - nors ir labai graži (mėgstu tokį minimalistinį dizainą) - yra matinė, todėl tepli.


Gan neįprasta ir tai, kad įpakavimas ne apvalus ar kvadratinis, o ovalus. Žodžiu, Sleek sumanė pamaištauti kurdami pakuotės dizainą.


Lūpdažis patogus naudoti, spalva labai pigmentuota, naudojau jį tiek su lūpų pieštuku, tiek be ir jis neišsitepė ir neišbėgo iš lūpų kontūro. Spalva matinė, todėl labai nustebau, jog ji neišryškina lūpų trūkumų, be to, jų nesausina! Manau, jog taip gali būti todėl, kad sudėtyje yra vitamino E, kuris drėkina ir saugo lūpas.


Spalva ant lūpų išlieka labai ilgai, puikiai ištveria net valgymą ir gėrimą - ryte pasidažiusi, popiet dar matau spalvą ant savo lūpų. Tiesa, atrodo, kad dienos eigoje ji kinta - iš alyvinės tampa labiau rožine. Tai labai mane nustebino ir nežinau kaip tai paaiškinti, gal kažkokie pigmentai lengviau nusivalgo? Taigi, jei norite, kad visą dieną spalva išliktų tokia, kaip ką tik užtepus ją ant lūpų, kas keletą valandų reikės ją atnaujinti.

Lūpdažio kaina: Sleek USA7.49$ + siuntimas, na o Lietuvoje jį galite rasti Parfumeria puslapyje už 7.82€



Mano draugas sakė, kad jam ši spalva primena močiutes, vaikinui ji kaip tik labai patiko (nors, tiesą pasakius, jis nėra labai išrankus lūpdažių atspalviams...:)), mama sakė, kad tai labai drąsi spalva, na o aš...ją tiesiog be galo pamėgau! Turbūt nebuvo nė dienos nuo tada, kai gavau šį lūpdažį, kad nebūčiau juo pasidažiusi. Taigi, gali patikti arba nepatikti, bet abejingų ji nepalieka!

O ką apie šią spalvą manote jūs? Kokiu lūpdažio atspalviu pasidažyti jums yra tikras iššūkis?

Šis tas apie tinklaraščio reikalus: labai kviečiu jus sudalyvauti apklausoje apie tai, kaip dažnai šiame tinklaraštyje norėtumėte rasti naujus įrašus, apklausą rasite dešinėje puslapio pusėje. Man labai svarbi jūsų nuomonė!

7 komentarai:

  1. "Mano draugas sakė, kad jam ši spalva primena močiutes" - tikrai ne! :D Labai graži, jaunatviška spalva :) Nestebino, kad nesausina lūpų, aš kaip tik dėl šios priežasties privengiu matinių lūpų dažų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane ttai tikrai nustebino, kad nesausina, sakiau, dar kurią kitą spalvą iš šių matinių kolekcijos reikės pabandyti ir pažiūrėti, ar čia ši spalva tokia dėkinga, ar tas sudėtyje esantis vitaminas E padeda :)

      Panaikinti
  2. Atrodote puikiai, lūpdažio spalva Jums tikrai tinka :)
    Aš pati labai mėgstu lūpų blizgius, lūpų dažus, neįsivaizduoju makiažo be jų. Pasidažiusi lūpas jaučiuosi iškart geriau :D Tiesa, kol kas nesusidraugavau su raudonu lūpdažiu. Nusipirkau vieną iš Essence pabandymui, bet supratau, kad atspalvis per šiltas, man reiktų šaltesnio atspalvio raudonos. Nemėgstu labai tamsių lūpdažių, taip pat oranžinės, alyvinės spalvų.
    PS: apklausoje sudalyvavau, visada laukiu Jūsų įrašų ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Monika! :) O kokias lūpdažių spalvas renkatės dažniausiai? Aš taip pat dar nesusidraugavau su oranžiniu atspalviu, bet tamsius visai pamėgau :) O jei ieškote tobulos raudonos, labai siūlau pasidairyti L'oreal Color Riche kolekcijoje, arba Rimmel Kate Moss, taip pat turi labai gražių ir skirtingų raudonos atspalvių :)
      Beje, ačiū už sudalyvavimą apklausoje ir komentarą, labai džiaugiuosi, kad mano įrašai jums įdomūs ir laukiami :)

      Panaikinti
  3. Pataikėte į dešimtuką: kaip tik ir žadu pasižiūrėti būtent šių firmų lūpdažius, ypač L'oreal ;)

    Beje, būtų įdomu sužinoti, ką naudojate darydamasi makiažą: šepetėlius, kempinėles, ar tiesiog tepate (kad ir makiažo pagrindą) pirštais? Esu girdėjusi daug įvairių nuomonių šia tema, būtų smalsu sužinoti ir Jūsų.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip pat tikrai verta pasidairyti Inglot parduotuvėje, kaip tik dabar rašiau apžvalgą apie raudoną lūpdažį iš ten :)
      O kalbant apie makiažo pagrindą, tai labai įvairiai. Dažniausiai tepu pirštais, nes man taip patogiau ir greičiau, bet kai turiu daugiau laiko, ar darausi šventinį makiažą, naudoju Real Techniques šepetėlius. Kempinėlės, tiesą sakant, nesu bandžiusi, kažkaip napatinka man ta idėja, kad ją reikia šlapinti, net nežinau, kodėl :) Bet ketinu kažkada išbanyti Real Techniques kempinėlę, tai kai išbandysiu, būtinai pasidalinsiu įspūdžiais :)

      Panaikinti
  4. Ačiū už atsakymą :) O dėl šlapios (tiksliau turbūt, drėgnos) kempinėlės: tiesiog taip ji sugeria mažiau produkto (pudros ir pan.) bei tolygiau, gražiau paskirsto ją ant veido. Na, bent taip teigiama.

    AtsakytiPanaikinti