03 vasario 2015

Šimtų aptartas, tūkstančių išgirtas: Maybelline Color Tattoo 24HR

Turbūt nesuklysiu sakydama, kad nėra nė vienos kosmetikos mylėtojos, kuri nebūtų girdėjusi apie Maybelline Color Tattoo 24HR kreminius šešėlius. Apie juos rašė dauguma grožio tinklaraštininkių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, sukurta daugybė apžvalgų youtube, jie puikavosi daugybėje kosmetikos favoritų... O aš apie juos rašau tik šiandien. Kodėl? Visų pirma, manęs niekada nežavėjo kreminės konsistensijos šešėliai, mano vokai gan riebūs, todėl dažniausiai naudoju birius produktus. Be to, su biriais šešėliais viskas aišku - galima juos tepti, sulieti bei išgauti norimą ryškumą naudojant teptukus, o kaip elgtis su kreminiais šešėliais? Vis dėlto, prisiskaičiusi daugybę apvalgų ir pagyrų, teigiančių, kad produkto pavadinime besipuikuojančios 24 valandos ne šiaip gražus skaičius, o reali šešėlių laikymo trukmė, nusprendžiau surizikuoti ir išbandyti Maybelline Color Tattoo.


Išsirinkau labai gražų matinį atspalvį 40-Permanent Taupe. Tiesa, pakuotė klaidinanti - ant viršaus esantis lipdukas ne tik kad ne itin taikliai atspindi tikrąjį atspalvį, bet dar ir yra su smulkiais blizgučiais (kai pati spalva yra visiškai matinė!) Gerai, kad parduotuvėje buvo mėginukai ir galėjau pamatyti realią spalvą, nes pagal pakuotę ją išsirinkti būtų gan sudėtinga.


Man nelabai patinka toks įpakavimas (žinoma, nelabai ir yra kitų kreminių šešėlių pakavimo būdų), nes norisi į buteliuką kišti pirštą, ko aš stengiuosi nedaryti ir naudoti teptukus ar bent vatos pagaliukus, bet tai tikrai atima laiko, be to, teptukus reikia plauti dažniau, nei po birių produktų naudojimo.


Didžiausias pliusas - spalva, kuri tikrai nuostabi. Labai mėgstu tokius pilkšvai rudus atspalvius, o jis dar ir visiškai matinis... Galima daug su kuo derinti ir išgauti įvairius efektus arba naudoti vieną kasdieniam makiažui. Nustebau, kad kreminis šešėlis retušuojasi lygiai taip pat gerai, kaip ir birūs, su juo irgi galima išgauti padūmavusį efektą.

Na, o dabar apie svarbiausią klausimą - ar tikrai šie šešėliai ant vokų išsilaiko visą parą? Man neišlaikė nė valandos. Po gero pusvalandžio susimetė į voko raukšleles ir ten pasiliko. Didelis nusivylimas, žinant, kad tiek spalva, tiek padengimas man labai patiko. Maniau, kad kažką padariau ne taip, bandžiau tepti tiek mažesnį, tiek didesnį kiekį produkto - rezultatas tas pats. Su šešėlių pagrindu net nebandžiau, nes šiuos šešėlius ir įsigijau būtent dėl to, kad apie juos buvo kalbama, jog jie be jokio pagrindo išlieka visą dieną. Tiesa, yra ir šiokia tokia geroji pusė - jie patys neblogai veikia kaip makiažo pagrindas. Ant jų viršaus tepiau birius šeėlius, kurie išliko tikrai ilgai. Bet kas iš to, jei nebesimato spalvos, dėl kurios ir pirkau šį produktą? Žodžiu, esu pasimetusi ir nusivylusi, nes nesuprantu, kodėl visi taip giria Maybelline Color Tattoo, o man jis nesuteikia žadėto poveikio. Ar kalti mano riebūs akių vokai, o gal matinė šešėlių formulė? Daugumą atsiliepimų skaičiau būtent apie blizgius atspalvius, galbūt man reikėtų išmėginti ir juos, kad galėčiau galutinai spręsti apie Maybelline Color Tattoo?

O kokie jūsų pastebėjimai apie šiuos šešėlius? Ar teko juos bandyti, kokį atspalvį? Ar tenkino rezultatas? Lauksiu pastebėjimų ir komentarų!

11 komentarų:

  1. Ačiū už apžvalgą. Aš vis planuodavau pirkti šiuos kreminius šešėlius, bet kažkas vis sulaikydavo :) Tiesa, ir spalvų pasirinkimas, sakyčiau, mažokas. O kai internete perskaičiau kelis atsiliepimus (o dabar ir Jūsų ;) ), kad jie visiškai nesilaiko ir subėga į raukšleles, nusprendžiau nebepirkti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Išties gaila, kad spalvų pas mus ne per daugiausiai, užsienyje, mačiau, tikrai nemažas pasirinkimas, vis leidžia naujas linijas... Na, aš vis dar turiu vilčių šiems šešėliams, nes man patiko tai, kad jie gerai retušuojasi, ryškūs... Dar būtinai išbandysiu kurį nors blizgų atspalvį, tikiuosi, bus geresnis laikymas, nsinori tikėti, kad tiek daug teigiamų komentarų apie šiuos šešėlius klysta :)

      Panaikinti
  2. Esu bandžiusi tik du atspalvius - bronzinį ir rausvą. Abu paliko labai gerus įspūdžius ir naudojau iki tol, kol nesudžiuvo :) Laikydavo tikrai neblogai, ypač žiemos metu. Vasarą, kai vokai labiau riebaluojasi kiek blogiau, bet tikrai daugiau nei valandą ar dvi. Apmaudu, jog nepatiko :) Tiesa, gal ir nuo atskiro atspalvio priklauso. Matinės formulės mėginti neteko.

    Kosmetikos užrašai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip tik ir rinkausi tarp bronzinio ir šio, matyt, vis dėlto reikės tą bronzinį išbandyti, nes manau, kad gali būti, jog matinė formulė kiek kitokia... O ar fiksuodavai spalvą kokiais biriais šešėliais/kompaktine pudra, ar naudojai be nieko ant viršaus?

      Panaikinti
    2. Dažniausiai be nieko, man taip gražiau :)

      Kosmetikos užrašai

      Panaikinti
  3. As irgi turiu rausva spalva. Labai patinka ir gerai laiko be jokio pagrindo ir fiksavimo :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man rodos, eisiu ryt į parduotuvę bent ant rankos išbandyti laikymą :) nes jau tikrai imu manyti, kad tik matinė spalva tokia netikusi

      Panaikinti
  4. Keeeista, tikrai. Mano vokai irgi riebūs ganėtinai, bet išsilaiko be šešėlių pagrindo apie 10h. Turiu visų girtą on and on bronze, eternal gold ir dar tą ryškiai mėlyną, dabar tingiu ieškoti pavadinimo. :D O kaip tik gundžiausi dar ir šia taupe spalva... Bet gal vis dėlto rizikuosiu, jei prilipo anos spalvos ir puikiai laikėsi ir viską, tai gal ir su šia pasiseks.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oho, tai tikrai ilgai! Viskas, einu pirkti to bronzinio :D gal čia tik man kažkoks ne toks papuolė :D

      Panaikinti
  5. Na va, pasiskaičius šiuos atsiliepimus, vėl suabejojau, pirkti ar ne :D Na, gal ir taip, bet tik kai bus nuolaida ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš kaip tik šiandien irgi parašiau apie šiuos šešėlius :) Turiu sutikti su produkto liaupsintojomis, nes man šešėliai tikrai išsilaiko visą dieną nors mano ir oda sausa... Teko girdėti ir daugiau atsiliepimų, kad riebesnės odos savininkėms nesilaiko. Turbūt labai individualu, o ir nuo spalvų priklauso...

    Jei įdomu kaip aš juos nešioju:
    http://blushingincolor.blogspot.com/2015/02/istikimieji-color-tattoo.html

    AtsakytiPanaikinti