26 sausio 2015

Romantiškas vakaras su Lush

Ne veltui toks pavadinimas - ne už kalnų Valentino diena, parduotuvės raudonais ir rožiniais atspalviais jau ruošasi šiai šventei, nesnaudžia ir kosmetikos gamintojai. O kas gali būti romantiškiau už atsipalaidavimą kvapnioje, putų pilnoje vonioje? Ir visai nesvarbu, turi antrąją pusę ar ne, pasidaryti jaukų vakarą galima tiek vienai, tiek abiems (na, matyt tai galioja tiems, kurie turi ne tik antrąją pusę, bet ir talpią vonią...:)) Taigi, noriu padėkoti LUSH atstovams, kurie suteikė man galimybę išbandyti ir jums pristatyti Lush produktus, skirtus būtent Valentino dienai. Taigi, spalvingas, šventiškas ir kupinas kvapų įrašas jau čia:


Visų pirma, man labai patiko tai, kad Valentino dienos produktai tokie skirtingi: nesusikoncentruota vien į vonios bombas - yra ir muilas, dušo želė, lūpų šveitiklis... Produktai man pasirodė labai spalvingi ir žaismingi, jų kvapai - taip pat įvairūs, skirtingiems skoniams. Labiausiai iš šių produktų norėjau išbandyti lūpų šveitiklį, nes juos giria didžioji dauguma grožio tinklaraštininkių, tad norėjau įsitikinti, ar šis produktas vertas tokių pagyrų. O mažiausiai iš pirmo žvilgsnio mane sudomino muilas, mat aš nesu prabangių muilų mėgėja, rankoms nusiplauti man tinka ir paprastas (svarbu tik kad nedžiovintų odos), o prausimuisi naudoju dušo želė. Taigi, tokie buvo mano pastebėjimai iš pirmo žvilgsnio, o dabar kiek smulkiau apie tai, kuriuos produktus jau išbandžiau ir kokia mano nuomonė apie juos:


Pirmasis mano išbandytas produktas buvo dušo želė žaviu pavadinimu, pritaikytu Valentino dienai - Prince Charming. Kvapas - tiesiog nuostabus, tuo pačiu ir saldus, ir vos vos rūgštokas, man labiausiai primena greipfrutus ir vanilę. Pasirodo,  mano uoslė ne itin išlavinta, atpažinau tik dvi sudedamąsias dalis, nors jų tikra gausybė: vanilė, šviežios granatų sultys, greipfrutų, sandalmedžio, migdolų aliejai.Tiesa, nors kvapas pasklinda po visą vonios kambarį, ant kūno jis ilgai neišlieka.
Miela smulkmena - kaip pasakojau ankstesniame įraše apie Lush, ant visų jų produktų (tų, kurie būna supakuoti, taigi ant vonios bombų, muilų ar putų nerasite) yra lipdukas su vardu žmogaus, kuris šį produktą pagamino. Taigi, nuotraukoje matote lipduką, ant kurio yra stilizuota nuotrauka, o po ja - vardas. Nuotraukoje to neįmanoma išskatyti, bet jei kam smalsu - šią dušo želė pagamino vyrukas vardu Scott. Nežinau kaip jums, bet man šie lipdukai ant gaminių pakuočių yra labai mieli, tarsi pabrėžiantys, kad kiekvienas produktas pagamintas rankomis, su meile.
Internete radau įdomių trumpų filmukų apie tai, kaip gaminama Lush kosmetika, tad prie kiekvieno iš produktų pridėsiu nuorodą, gal ir jums tai pasirodys įdomu. Kaip gaminama ir kaip naudoti: Prince Charming


Šiek tie papasakojau apie nuostabų šios želė kvapą (ką čia bepapasakosi, teks patiems užsukti į Lush ir pauostyti :)), o dabar šiek tiek apie poveikį. Želė gan skysta, permatoma. Putoja labai gerai, nuotraukoje matomo lašiuko tikrai užtenka visai kempinei, tad manau, jog galėsiu džiaugtis šiuo produktu dar  ilgai. Ant pakuotės rašoma, jog galima naudoti ir kaip šampūną, tiesa, to nebandžiau, nes mano plaukai po dažymo tapo gan įnoringi plaukų priežiūros priemonėms, bet jei kas išbandysite "Prince Charming" pagal šią paskirtį, komentaruose lauksiu jūsų įspūdžių!


Turbūt valentiniškiausias gaminys, bent jau mano nuomone - vonios putos (arba kitaip - bubleroon'as) Heart Throb. Kas gi tas paslaptingasis bubleroon'as? Tai vonios putos (bubble bar), kurios savo išvaizda primena skaniuosius prancūziškus macarons, tik yra širdelės formos.
Kvapas labai stiprus, man primena kažkokias gėles (na taip, tikrai negalėčiau būti kvapų degustatore... Ar degustuoti galima tik maistą, o apie kvapus reikia sakyti kitaip? Et, pasimečiau...), o iš tiesų šiose gražiose širdutėse yra Ylang Ylang, snapučių, sicilietiškų citrinų aliejų, frangipani gėlės (na va, juk sakiau, kad kvepia gėlėmis!) absoliutas, taukmedžio sviestas bei vanilė. Taigi, turtinga sudėtis, turėtų ne tik gražiai kvepėti, bet ir puoselėti odą. Šių vonios putų dar neišbandžiau, bet atrodo labai viliojančiai: Heart Throb


Be galo gražiai atrodo blizgučių "įdaras". Manau, jog galima laužti šį bubleroon'ą per pusę ir tik vieną dalį mesti į vonią - pastebėjau, kad Lush vonios putos yra labai kokybiškos ir mano nedidelei voniai visada užtenka tik pusės produkto.


Muilas Cupid's Love, kuriam turėjau mažiausiai lūkesčių. Vis dėlto, nutiko taip, kad jis tapo mano mėgstamiausiu iš visų Lush Valentino dienos produktų! Visų pirma, dėl kvapo, kuris nėra panašus į nė vieną kitą Lush produktą. Cupid's Love kvapas labai sodrus ir tuo pačiu subtilus, man labiausiai kvepia figomis ir dar kažkuo (kaip vėliau išsiaiškinau, pasifloromis). Sudėtyje - sojų jogurtas, kokosų aliejus, pasiflorų sultys, šviežios figos, cinamonų lapų aliejus ir dar daug kitų tiek kvapnių, tiek odą puoselėjančių ingredientų. Cupid's Love


Muilą pasidėjau į muilinę ir nusiploviau rankas, jis labai švelniai ir ne itin daug putoja. Labai nustebau po kokio pusvalandžio pastebėjusi, kad mano rankos vis dar gan stipriai kvepia, be to, jos maloniai švelnios. Nusprendžiau suteikti šiam muilui vietą duše ir išbandyti juo praustis, manau, kad sudėtyje esantis kokosų aliejus bus naudingas odai, o dar tas skanus ir ilgai išliekantis kvapas... Šis gaminys tikrai mane nustebino :)


Vonios putos Unicorn Horn - pirmas dalykas, kurį pastebėjau įžengusi į Lush, nes jos TOKIOS GRAŽIOS! Pastelinės spalvos ir mielos žvaigždutės man primena vaikystėje turėtą užklotą ir asocijuojasi su popiečio miegu... Taigi, iš šių vonios putų tikėjausi atsipalaidavimo ir visų vaivorykštės atspalvių.

Deja, jos nepateisino mano lūkesčių - maniau, kad galėsiu stebėti, kaip tirpstant vandenyje atsiskleidžia visos spalvos ir kad vanduo bus nudažytas ryškiai, bet jis tapo vos vos rausvas (tiesa, į vandenį sutrupinau tik pusę šio "rago", jei būčiau dėjusi visą, gal spalva būtų buvusi intensyvesnė), be to, man nelabai patiko kvapas, jame smarkiai jautėsi levandos, kurias aš ne itin mėgstu. Tiesa, jos jautėsi ir pauoščius pati produktą, bet maniau, kad gal vandenyje labiau atsiskleis kiti kvapnūs aliejai. Na, bet mėgstantiems levandas šios putos turėtų būti tikrai raminanti atgaiva, juolab, kad produktas labai gerai atlieka savo tiesioginę funkciją - iš pusės "rago" prisigamino pilna vonia putų (tokia pilna, kad putos net bandė lipti per kraštus). Žodžiu, padariau išvadą, kad Unicorn Horn tiesiog ne mano skoniui, bet savo vartotoją (mėgstantį levandas, Ylang Ylang ir nerolio aliejus) tikrai turėtų atrasti. Unicorn Horn


O štai Floating Flower, atrodo, padaro tokį spalvų šou, kokio tikėjausi iš Unicorn Horn. Tik pažiūrėkit, kokios spalvos: Floating Flower. Tiesa, putų nebus, nes tai vonios bomba. Nekantrauju ją išbandyti, kvepia labai skaniai, su Ylang Ylang bei kiparisų aliejumi, jazminų absoliutu, žodžiu, gaivus ir malonus gėlių kvapas. Be to, ši vonios bomba atrodo tikrai nemaža!


Na, o pabaigai - priemonė, kurią labiausiai nekantravau išbandyti - lūpų šveitiklis The Kiss. Turiu prisipažinti, kad man patiko viskas - nuo įpakavimo, kuris be galo mielas, iki sudėties (kakavos sviestas, jūros druska, mandarinų aliejus, mmm...). Kvapas primena mandarinus ir saldainius, skonis (Taip taip, sakoma, kad Lush lūpų šveitiklius galima tiesiog nusilaižyti nuo lūpų! Bet aš to daryti nelabai mėgstu, mieliau nuplaunu vandeniu, nes kažkaip keista valgyti kosmetiką...) šiek tiek neįprastas, sūrumo ir saldumo derinys, man jis visai patiko. Miela smulkmena - šiame šveitiklyje pilna mažyčių saldaininių širdelių... The Kiss


Poveikis man taip pat labai patiko, užtenka mažos kruopelytės, kad nusišveisčiau lūpas, po to patepu jas balzamu. Po trijų dienų naudojimo jaučiu, kad lūpos jau tapo švelnesnės, nebeliko smulkių odos pašerpetojimų. Tikrai smagi priemonė, gal ir nėra pirmo būtinumo, bet labai malonu save taip palepinti...:)

Taigi, toks ilgas įrašas apie LUSH Valentino dienos produktus, kurie man laaabai patiko, matyt, jau galiu sakyti, kad tampu #lushie (taip, Lush turi net savo fanų hashtag'ą...)  Tikrai apžiūrėsiu ir jų pastovius gaminius, nes kol kas turėjau progos susipažinti tik su Kalėdine ir Valentino dienos kolekcijomis. Be to, labai susidomėjau dalykėliais, skirtais masažui (angliškai jie vadinasi massage bar, o kaip lietuviškai, net neįsivaizduoju! Gal kas žinote tikslų vertimą?) bei veido kaukėmis, taigi, manau, dar tikrai sulauksite ne vienos Lush apžvalgos!

O jūs ar atradote Lush Valentino dienos kolekcijoje kažką, ką norėtumėte išbandyti, o gal kažką jau ir bandėte? Ar dairotės ir kitų firmų kosmetikos linijų, kurios leidžiamos specialiai Valentino dienai? Kaip visada, lauksiu jūsų komentarų!

Tinklaraščio reikalai: prieš porą savaičių prašiau jūsų sudalyvauti apklausoje apie tai, kaip dažnai norėtumėte matyti naujus įrašus. Štai rezultatai:


Nustebau ir tuo pačiu apsidžiaugiau, kad dauguma jūsų norėtumėte tikrai dažnai rasti naujų įrašų, tad stengsiuosi atsižvelgti į jūsų pageidavimus ir dažniau rašyti! Tiesa, kasdien gal ir nepavyks, vis tik studijos nepalieka man tiek laiko tinklaraščiui, kiek norėčiau, bet kelis kartus per savaitę įrašų tikrai sulauksite. Šiuo metu bandau susidėlioti konkretesnį grafiką, kuriomis dienomis rašysiu, manau, taip bus patogiau ir man (gal pagaliau išmoksiu planuoti), ir jums (nes žinosite, kuriomis savaitės dienomis laukti įrašų). Taigi, kai nuspręsiu kažką konkrečiai, būtinai pranešiu :)

Na, ir dar noriu įvesti tokią tradiciją - kiekvienos savaitės pradžioje puslapio dešinėje pusėje atsiras vis nauja apklausa, kurioje pakviesiu jus sudalyvauti. Man labai patinka toks atgalinis ryšys, o manau, ir jums įdomu, ką mano kiti? O šios savaitės apklausa - jau čia, sudalyvaukite!

12 komentarų:

  1. Buvo įdomu paskaityti :) Labiausiai sudomino Lush lūpų šveitiklis - tikrai norisi išmėginti! ar ne per šiurkštus? :)


    Kosmetikos užrašai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tai kaip tik ir patiko tai, kad galima norimą šiurkštumą/švetimo stiprumą reguliuoti, jei norisi mažiau šveitimo, tai mažesnį kiekį šveitiklio užsitepu, o kai norisi, kad labiau pašveistų, tai daugiau :) bet iš esmės tikrai nėra agresyvus švetiklis, suskirdusių lūpų dar labiau drasko, o tik paviršių nušveičia :)

      Panaikinti
    2. Tiesiog turiu blogą prisiminimą, kaip persistengiau su lūpų šveitikliu :D Bet šis skamba super :)

      Panaikinti
  2. o aš noriu tos širdelės-putų. reiks gal užmesti akį :P aš visada trupinu lush vonios bombas, nes man jos tiesiog per didelės vienam kartui. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aham ta širdelė tokia graži, sakiau, būtent ją pasiliksiu Valentino dienai :)) tikrai šventiškai atrodo :)

      Panaikinti
  3. labas, gal zinai, kokios lush kainos Lietuvoje?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, Aušrine :) Tiesą pasakius, dar neįpratau prie eurų, tad daugumo Lush produktų kainas labiau prisimenu litais :) Bet vonios bombos kainuoja kažkur apie 4-6 eurus. O per nuolaidas ir po pusantro euro būna :)

      Panaikinti
  4. Apie Lush esu girdėjusi, kad tai geri ir itin kvapnūs produktai :) Norėčiau išmėginti.


    makeupdemon.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikra tiesa, vaikštant po prekybos centrą Lush parduotuvė iš toli kvepia :)

      Panaikinti
  5. labai smagus įrašas ir visas blogas. labai paprasta ir smagu skaityti :)


    http://mintbubbletea.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  6. Jis labai geras, bet kai jį išbandžiau tai reikėjo šveisti plyteles 2 valandas..:)

    AtsakytiPanaikinti