31 sausio 2015

Pasiruošimas aktyviam vasariui ir kiti tinklaraščio reikalai

Sveiki sveiki visi, skaitantys šį įrašą!
Sveikinu su paskutine sausio diena, o jau ryt - vasaris, atnešiantis šiam tinklaraščiui daug pokyčių!


Kaip ir žadėjau, šiais metais ketinu imtis planavimo, rašyti įrašus dažniau ir nuosekliau. Taigi, noriu jus supažindinti su rubrikomis, kurios nuo šiol turės savo savaitės dieną:

Šalta - Karšta. Pirmąjį rubrikos įrašą galite paskaityti čia. Rubrikoje apžvelgsiu tris tos pačios paskirties produktus (pavyzdžiui, lūpų dažus) ir suskirstysiu juos nuo blogiausio ("šalta") iki geriausio ("karšta"). Nuo šiol šią rubriką tinklaraštyje rasite kartą per mėnesį, pirmadieniais, o kitais pirmadieniais galėsite išvysti  kosmetikos apžvalgas.

Iššūkiai. Pirmąjį šios rubrikos įrašą jau galėjote matyti čia. Šios rubrikos įrašai pasirodys tinklaraštyje kiekvieną trečiadienį.  Rubrikoje stengsiuosi sugalvoti ar rasti internete smagių užduočių bei klausimų, susijusių su grožiu, kosmetika ir kiekvieną savaitę tas užduotis bei klausimus perduosiu kitoms trims tinklaraštininkėms (arba tinklaraštininkams). Tikiuosi, jog tai bus smagus būdas susipažinti ne tik su manimi, bet ir su jais!

Savaitės mėgstamiausi. Šios rubrikos galėsite laukti kiekvieną sekmadienį. Joje trumpai aprašysiu dalykus, kurie tą savaitę buvo mano mėgstamiausi - pradedant nuo kosmetikos, baigiant muzika, saldumynais ir viskuo, kuo tik norėsiu su jumis pasidalinti.

Tikiuosi, jog įvedusi šiokią tokią tvarką šiame tinklaraštyje, palengvinsiu jums skaitymą - žinosite, kada laukti naujų įrašų, be to, tikiuosi, kad jums patiks naujos rubrikos. Bet tai dar ne visos naujienos! Labai šauni mergina, vardu Akvilė (Aavahg), pakvietė kelias tinklaraštininkes, tarp jų ir mane, sudalyvauti vasario iššūkyje. Trumpai tariant, jo esmė tokia, kad kiekvienai vasario dienai yra paskirta vis kita tema, kuria reikia parašyti įrašą. Štai ir šios temos:

1 Diena. Kas mano rankinėje?

2 Diena. Paskutinis kartas kai aš atsidūriau nepatogioje situacijoje.

3 Diena. Ko labai laukiu per ateinančius 12 mėnesių?

4 Diena. 1 Dalykas, kurį dauguma yra darę, o aš ne.

5 Diena. Nuotrauka, kuri pakelia mano nuotaiką ir padaro mane laimingą.

6 Diena. 25 Dalykai, kuriuos turiu padaryti iki savo sekančio gimtadienio

7 Diena. Kokia buvo paskutinė dovana, kurią padovanojau?

8 Diena. Mano svajonių vestuvės

9 Diena. Apibūdink savo dieną vienu žodžiu

10 Diena. Dėl ko aš nerimauju?

11 Diena. Be ko nepalieku savo namų?

12 Diena. 5 keliai laimėti mano širdį

13 Diena. Mano darbas

14 Diena. Kas slypi už mano blogo pavadinimo?

15 Diena. Mano horoskopas ir ar jis man tinka?

16 Diena. Kelionės Must Haves

17 Diena. Kas mano piniginėje?

18 Diena. Ko aš pasiilgstu?

19 Diena. Nuotrauka ir daina tinkanti mano dabartinei nuoaikai

20 Diena. Mano mėgstamiausia, geriausios draugės nuotrauka

21 Diena. Kaip aš atrodžiau prieš kelis metus?

22 Diena. Dėl ko žmonės man sako komplimentus?

23 Diena. Mano mėgstamiausias TV šou.

24 Diena. 5 Dalykai iš mano savojonių sąrašo

25 Diena. Mano mėgstamiausia parduotuvė

26 Diena. Kokiu žodžiu norėčiau apibūdinti ateinančius metus?

27 Diena. 3 Savybės manyje, kurios man patinka.

28 Diena. Dienos ritualai.
Apie kai kurias temas noriu rašyti jau dabar, į kai kurias dar nežinau kaip atsakysiu, bet manau, kad bus tikrai labai smagus iššūkis pabandyti rašyti įrašus kasdien! O kurios temos įdomiausios jums, kurias labiausiai norėsite pamatyti čia? 
Tikiuosi, kad neišsigąsite to, kad artimiausiu metu užsukę į "Tu Nusipelnei" rasite daug naujų įrašų (kartais net po du per dieną!) Taigi, skaitykite, komentuokite, dalinkitės!

Iki vasario!

9 komentarai:

  1. Linkiu ir tau ir sau sekmes, vasario issukyje :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Manau, pareikalaus daug laiko, nesu įpratus rašyti įrašus kasdien, bet turėtų būti smagu!

      Panaikinti
  2. Labai šaunu, aš tikrai nekantriai lauksiu Jūsų įrašų! :) Sėkmės ir įkvėpimo rašant ;) Bei gero paskutinio žiemos mėnesio :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Monika! :) ir Tau smagaus vasario!

      Panaikinti
  3. Tikrai labai dideli planai ir linkiu tik sėkmės, ir atrasti laiko visiems jiems. Aš taip pat žadėjau dalyvauti Vasario iššūkyje bet manau, kad tikrai neturėsiu šį mėnesi laiko kiekviena dieną rašyti naujus įrašus, tai manau parašysiu tik kelis man įdomiausiomis temomis iš šio sąrašo, o tau tik linkiu sėkmės nes laukia nemažai darbo :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Tikiuosi, man pavyks rašyti kiekvieną dieną :) Ir į Tavo blogą būtinai užsuksiu pasižiūrėti, kokias temas išsirinksi :)

      Panaikinti
  4. Norėjau parašyti, kad labiausiai laukiu šilta šalta rubrikos, bet tada pagalvojau, kad iššūkio laukiu taip pat, o tada dar paskaičiau apie vasario iššūkį ir pagalvojau, kad iš tavo blogo neišlysiu niekada :))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai labai gerai! :D Aš irgi, kai pamačiau kiek blogerių dalyvauja Tavo iššūkyje, tai supratau, kad rytais pusvalandžio prie kavos nebeužteks tam, kad viską spėčiau perskaityti :)

      Panaikinti
  5. Kokia pagirtina iniciatyva!! Linkiu, kad sektusi ir butu pakankamai ikvepimo vykdyti savaji planeli!!!! Ir laukiu irasu, tikrai nusimato daug idomaus skaitymo, hehe :)))

    AtsakytiPanaikinti