06 sausio 2015

Kalėdos tęsiasi...su LUSH!

Viskas prasidėjo nuo to, kad prieš kelias dienas buvau labai pavargusi ir norėjau tiesiog atsipalaiduoti. Prisileisti vonią, pilną putų, užsidegti žvakučių, smilkalą, įsijugti ramios muzikos ir tiesiog pagulėti pusvalanduką. Planas buvo geras, BET! kaip tyčia, tą dieną neradau nei vonios druskos, kurią įprastai naudoju, nei eterinių aliejų, net dušo želė, ir ta buvo pasibaigusi. Žodžiu, likau be vonios, bet pasižadėjau sau, kad kai tik pasitaikys proga nusipirksiu kokių nors kvapnių priemonių voniai.

Ir štai, vakar eidama į parduotuvę maisto pakeliui sustojau prie "LUSH", skanūs kvapai mane tiesiog įtraukė vidun. Jei kam neteko girdėti apie šią parduotuvę, trumpai papasakosiu - visi šios parduotuvės gaminiai gaminami rankomis (ant kai kurių produktų įpakavimų net galima rasti vardą ir nuotraukėlę žmogaus, kuris tą produktą gamino), naudojami tik vegetariški ingredientai, produktų sudėtyje yra mažai arba visai nėra konservantų (priklausomai nuo produkto). Ši kompanija pasisako prieš kosmetikos testavimą su gyvūnais, visi "Lush" įpakavimai gaminami iš perdirbtų medžiagų, be to, jie siūlo galimybę daugelį produktų (muilus, vonios bombas) įsigyti išvis be įpakavimo ir taip tausoti planetą bei mažinti išmetamų įpakavimų kiekį. Ši kompanijos filosofija kartu su neišpasakytai skaniai kvepiančiais produktais sukuria puikų derinį, užėjusi į parduotuvę visuomet noriu iš jos išeiti su dideliais pirkinių krepšiais.

 Tiesa, kokybiška ir rankų darbo produkcija turi savo kainą (nemažą), todėl dažniausiai susilaikau nuo pirkinių, tik apuostau ir apžiūriu viską. Tos, kurios nemėgsta stiprių kvapų, turėtų ilgai neužtrukti "Lush", bet tokios kvapų mėgėjos kaip aš ten gali praleisti visą pusdienį :) Parduotuvė prekiauja ne tik vonios priemonėmis, jie gamina įvairią kosmetiką pradedant lūpų šveitikliais, baigiant šampūnais ir veido kaukėmis, bet, kaip minėjau, kainos tikrai nemažos, todėl aš dažniausiai žvalgausi į kiek mažiau kainuojančius, be ne ką prastesnius produktus - burbulus, muilus, vonios putas... Kaip tyčia, vakar užtaikiau ant kalėdinių prekių išpardavimo:



Šios vonios bombos ne tik gražiai atrodo ir skaniai kvepia, bet turi ir kitų puikių savybių, tad trumpai apie jas papasakosiu. Tiesa, naudosiu angliškus pavadinimus, esu įsitikinusi, kad jie turi ir lietuviškus, bet nepamenų jų...


Butterbear. Šis mielai atrodantis meškiukas kvepia vanile, o jo sudėtyje yra organiško kakavos sviesto, kakavos miltelių ir Ylang Ylang aliejaus. Turiu pasakyti, iš šios vonios bombos tikėjausi mažiausiai, mat meškiukas gan nedidelis, jo kvapas nėra stiprus (tad tikrai rekomenduočiau toms, kurios nemėgta intensyvių aromatų), jis bespalvis ir be jokių kitų pagražinimų. Vis dėlto, man šis produktas net labai patiko! Jo užteko didelei voniai, tiesa, jis nenudažo vandens jokia ypatinga spalva, vanduo tampa vos vos balkšvas ir atrodo, lyg į jį būtų įpiltas šlakelis pieno. Vandens paviršius pasidengia tarsi aliejaus lašeliais (manau, tai ištirpęs kakavos sviestas), o vonioje pasijunta lengvas, vanilę primenantis aromatas. Po vonios mano oda dar ilgai išliko švelni, bet, turiu pasakyti, jokio kvapo ant jos neišliko. Tai gali būti pliusas arba minusas, priklausomai nuo to, kokius vonios produktus mėgstate, aš asmeniškai mėgstu, kad kvapas dar kurį laiką išliktų ant odos, tad man čia šioks toks trūkumas. Bet iš esmės ši vonios bomba man būtent ir patiko savo papastumu - jokių blizgučių, jokių ryškių spalvų ar intensyvaus kvapo, tiesiog malonus atsipalaidavimas ir odą puoselėjančios priemonės.


Dashing Santa. Ši vonios bomba visiška priešingybė prieš tai aprašytam Butterbear. Dashing Santa turi visko - spalvų, blizgučių, stiprų kvapą ir yra gerokai didesnis. Su mama uostėm uostėm, kol panosės pasidengė blizgučiais, bet vienbalsiai taip ir nenusprendėme, kuo jis kvepia. Mama sakė, jog jai primena akacijas, o aš sakyčiau kiek abstrakčiau - Kalėdas! Toks nenusakomas, bet tikrai kalėdiškas, gal kiek saldokas kvapas. Sudėtyje - mandarinų bei bergamočių aliejai, apelsinmedžio žiedų absoliutas. Šią vonios bombą palikau išbandyti mamai, nes kiek prisibijau tų blizgučių, bet kvapas ir spalvos (vonios vanduo turėtų nusidažyti oranžine spalva) tikrai turėtų priminti kalėdinę nuotaiką.


Cinders. Nedidukė apvali vonios bomba, kuri turbūt labiausiai atitinka mano skonį - kvepia cinamonu, o sudėtyje - jūros druska, gardenijos ekstraktas, migdolų eterinis aliejus, saldžiųjų apelsinų aliejus bei cinamono lapų aliejus. Sudėtis tikrai puiki, turėtų būti tikrai naudinga odai. O smagiausia - tie oranžiniai dalykėliai, kurie matosi bomboje, turėtų spragsėti (kaip supantu, kažkas panašaus į mano vaikystėje mėgstantį spragsintį saldainį "Crazy dips"), kaip teigiama "Lush" puslapyje, spragsėjimas turėtų priminti židinį... Taigi, labai laukiu, kada išbandysiu šį burbulą ir mano Kalėdų laikotarpis prasitęs dar pora dienų...
PAPILDYMAS: išbandžiau šią vonios bombą, pateisino lūkesčius! Kvepia cinamonu ir obuoliais,  labai ilgai ir smagiai tirpsta vonioje, spragsi... Ant odos kvapas išlieka gan ilgai (taip pat išlieka ir vonios kambaryje). Vienintelis keistas dalykas, kad vandenį nudažo geltonai, kažkaip, galėjo ir kokią kitą spalvą pasirinkti... Na, bet pats produktas tikrai super, man laaabai patiko, tikrai įsigysiu dar.

Taigi, tokie mano pirkiniai iš "Lush", nujaučiu, kad dar kažką įsigysiu, kol nesibaigė kalėdinių prekių išpardavimas, nes aš tiesiog be galo mėgstu kalėdinius kvapus: mandarinus, cinamoną... O įvairios vonios priemonės man yra puikus būdas atsipalaiduoti ir pasilepinti.

O jums ar patinka vonios bombos, burbulai, putos? Kas jums jose svarbiausia - skanus kvapas, spalvos, blizgučiai ar odą tausojančios sudedamosios dalys? Lauksiu jūsų nuomonių komentaruose :)

8 komentarai:

  1. Taip noriu išbandyti LUSH produktus, bet vis pritingiu nueiti..:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tai kaip tik sunku atsispirti pagundai ir praeiti pro šalį, bet dabar guodžiu save, kad didelės nuolaidos ;D

      Panaikinti
  2. Amazing pics dear! I love the post:)

    theprintedsea.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš tik lūpų šveitiklį turiu iš Lush, tai fantastiškas dalykėlis. :) Ir nekantrauju ką nors daugiau įsigyti... Išvis jau darausi sąrašą, kokias parduotuves reikės siaubti kitais metais atsidūrus Vilniuje, nes pačiai net apsilankyt nuvažiuot nepavyksta. :DD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, tie norų sąrašai baisus dalykas ;D aš saviškio niekaip neįgyvendinu :D

      Panaikinti
  4. Taip noriu apsilankyti.. ;)) o kokios kainos ten?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, Elena! Kainos gan įvairios, šiuos burbulus pirkau su nuolaida, tai vinas vnt. kainavo apie 1.6 euro, na o be nuolaidos jų kaina apie 3 eurus su centais :) bet kainos skiriasi ir nuo burbulų dydžio, sudedamųjų dalių ir t.t. :)

      Panaikinti