15 gruodžio 2014

Techniniai nesklandumai ir žadėta Essence apžvalga

Šiandienos įrašą pradedu ne itin džiugiai - kaip jau turbūt pastebėjote, mano tinklaraštyje kilo šiokių tokių nesklandumų. Visų pirma, buvo bėdų su komentavimu (tai yra, buvo neįmanoma komentuoti), o šias bėdas sutvarkius, dingo visi anksčiau turėti komentarai... Labai tikiuosi, kad juos pavyks sugrąžinti ten, kur jiems ir priklauso būti - po įrašais. Bet bent jau galiu džiaugtis, kad dabar naujų bėdų su komentavimo sistema neturėtų iškilti, tad galit drąsiai komentuoti :) Na, o artimiausiu metu tikiuosi kiek pakeisti tinklaraščio išvaizdą, tad nenustebkite, jei apsilankę rasite kitokį vaizdą, nei esate įpratę matyti :)

Po tokios trumpos techninės įžangos, keliauju prie žadėtosios Essence apžvalgos. Šiandien noriu trumpai pakalbėti apie šios firmos lūpų pieštukus. Man lūpų pieštukai yra pirma priemonė, kurios griebiuosi, kai užsinoriu išbandyti kažkokią naują spalvą - pieštukai dažnai kainuoja pigiau, nei lūpdažiai, be to, jei spalva ne itin tiks ar patiks, ant viršaus visada galima tepti lūpdažį. Norėdama išgauti matinį efektą, arba jei lūpų pieštuko spalva man itin patinka, kartais naudoju tik jį vieną, be lūpdažio ar blizgio ant viršaus. Na, o šįkart labai užsinorėjau rausvų atspalvių, tad parduotuvėje į krepšelį įsimečiau porą Essence pieštukų: 08 red blush ir 15 honey berry.



Pieštukai labai pigūs, 3.79Lt už vienetą, tad tikrai drąsiai galima eksperimentuoti. Aš mėgstu visada bent vieną jų turėti rankinėje, jeigu prireiktų pasigražinti. Pieštukai labai minkšti, savo konsistensija primena matinius lūpdažius. Abi šios mano bandytos spalvos ir yra matinės.



Pieštukų atspalviai labai panašaus intensyvumo, tik Honey berry yra šaltesnis atspalvis, labiau į violetinę,  o Red Blush šiltesnis, į bordo. Pieštukai nedžiovina lūpų, bet jei tepami ant suskilinėjusių, labai tai išryškina. Per porą valandų spalva išblunka ir reikia ją atnaujinti (taigi, nesirinkčiau jų, jei noriu, kai spalva ant lūpų išliktų visą dieną). Man šie pieštukai tikrai patinka ir yra verti daugiau, nei kainuoja, todėl manau, kad įsigysiu jų ir daugiau. Vienintelis minusas - ne itin platus spalvų pasirinkimas, asortimente man labai trūksta tamsių bei oranžinių atspalvių, rominuoja rausvi ir rusvi.

O jūs ar naudojate šiuos pieštukus? Gal renkatės kažkokios kitos firmos, o gal visai nenaudojate lūpų pieštukų? Pasidalinkite savo patirtimi komentaruose!

6 komentarai:

  1. Aš irgi dažnai renkuosi lūpų pieštukus, jeigu noriu išbandyti naujas spalvas :) Šiuo metu kaip tik naudoju Essence "In the Nude"- esu patenkinta :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Eimante, aš kaip tik tą spalvą pavarčiau rankose, bet tądien norėjosi kažko ryškaus, tai nepasiėmiau, bet manau, tikrai dar nusipirksiu :) juolab kad su nude atspalvis visada praverčia :)

      Panaikinti
  2. Įsitraukiau į savo būsimų pirkinių sąrašą abu, nes kaip tik tokių ieškojau :)

    http://beautybyzivile.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na va, tuomet smagu, kad įrašas pravertė :)

      Panaikinti
  3. Labai ačiū už apžvalgą :) Kažkaip neatkreipdavau dėmesio į Essence lūpų pieštukus, reikės pasižiūrėti ;) Be to, ir kaina tikrai palanki :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuosi, kad apžvalga naudinga! Iš tiesų, šių pieštukų rezultatas man tikrai patiko ir net nelabai atsiliko nuo gerokai brangesnių priemonių :)

      Panaikinti