17 gruodžio 2014

Spalvoti pieštukai primena vaikystę: Essence

Visai neseniai rašiau apie Essence lūpų pieštukus, o šiandien besikuisdama kosmetinėje pastebėjau, kad turiu tris šios firmos akių pieštukus (Essence Kajal), tad nusprendžiau juos aptarti. Jų kaina tokia pati kaip ir lūpų pieštukų, tai yra 3.79Lt. Spalvų pasirinkimas nėra itin didelis - 8 pakankamai universalios spalvos (juoda, balta, pilka, ruda, trys mėlyni ir vienas žalias atspalvis). Mano kosmetinėje gyvena pilkas, žalias ir jūros mėlynumo atspalviai.



Iš šių atspalvių dažniausiai naudojų melsvąjį  25 Feel the mari-time, mėgtu juo pabrėžti apatines blakstienas, kai norisi kažko ryškaus. Žaliasis 27 Samba Green visai neseniai papildė Essence Kajal pieštukų liniją, mano manymu, tai tikrai labai vykęs atspalvis, kuris turėtų tikti įvairių akių spalvų savininkėms. Pilkąjį 15 Behind the Scenes naudoju turbūt mažiausiai iš šios trijulės, man ne itin patinka jo atspalvis.


Kalbant apie pieštukų kokybę, jie yra labai pigmentuoti, spalvos ryškios. Man šie pieštukai praktiškai niekada nelūžta, tai turbūt vienas iš didžiausių pliusų. O didžiausias minusas - tai, jog pieštukai gan minkšti. Žinoma, jų minkštumas padeda lengvai slysti akies voku brėžiant liniją, tačiau lygiai taip pat lengvai pieštukas ir nuslysta nuo voko. Ne kartą su šiais pieštukais man yra nutikę taip, kad ryte nusibrėžusi liniją palei blakstienas, pusiaudienį rasdavau atsispaudusią liniją po antakiu... Efektas lyg vaikystėje išsipaišius kreidelėmis ar flomasteriais, taigi, neįspūdingas. Todėl dažniausiai šiuos pieštukus naudoju arba kaip šešėlius (išsklaidau po voką), arba pabrėžiu jais apatines blakstienas (ant jų pieštukas geriau laikosi, nei ant viršutinio voko).


O jums ar teko bandyti šiuos pieštukus, ar pateisino lūkesčius?

9 komentarai:

  1. As turejau ruda essence piestuka, bet negaliu pasakyti ar jis uvo geras, ar blogas. Nes su piestukais man buna taip - nusiperku ir pamirštu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi pieštukai nėra pirmo būtinumo prekė, aš juos dažniausiai perku ne tada, kai man jų reikia, o kai šiaip užsinoriu kokios ryškesnės spalvos :)

      Panaikinti
  2. Kaip už nedidelę kainą, mėhstu šiuos pieštukus, patinka, kad jie minkšti, akių nebraižo :) Pati naudoju pilką ir juodą. Anksčiau mėgau rudą, bet dabar nuo jo akys atrodo pavargusios. Bet būtent, šios firmos pieštukai ir yra skirti tik išsklaidymui, linijoms piešti reikėtų pasieškoti kitų priemonių.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha, man irgi kažkada teko turėti juodą Essence pieštuką, tai labai gražiai jį išsklaidžius žiūrėjosi dūminiam makiažui :)

      Panaikinti
  3. O jei pieštuką užfiksuoti atitinkamo atspalvio akių šešėliais? Mat naudoju kajalą ne pieštuko pavidalu, tai jį reikia užfiksuoti šešėliais, kitaip apvedimo linija išskys, atsispaus ir t.t. :) Beje, mėlyno pieštuko spalva - fantastiška. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Skamba logiškai :) pabandysiu ryt ir raportuosiu, kaip pavyko ;D mėlynas ir man gražiausias :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Iš nuotraukų nesupratau, ar jie matiniai ar blizgūs?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gražiai atrodo šie akių pieštukai, nes išskirtiniai atspalviai.

    AtsakytiPanaikinti