19 gruodžio 2014

Naudingos dovanos - visada malonios: L'oreal

Visi mėgsta gauti dovanų, o kai jos dar ir be galo taiklios ir naudingos, būna išvis puiku! Vakar sulaukiau būtent tokios dovanos iš L'oreal - L'oreal Elvital Extraordinary Oil plaukų priežiūros priemonių. Ši L'oreal linija skirta būtent sausiems plaukams.

Tiesą pasakius, mano plaukai visuomet buvo normalūs/riebūs, tačiau po paskutinio dažymo jie tiesiog siaubingai išsausėjo! Kurį laiką ketinu jų nedažyti (O tai padaryti yra ypač sunku, žinant, kad iš po raudono atspalvio pradeda lįsti pilkos šaknys... Teks ieškoti kažkokios alternatyvos...), nes noriu bent šiek tiek juos atgaivinti. Pastaruoju metu jų būklė tokia bloga, kad plaunant šampūnu šlapi plaukai susipina į kažkokį gniutulą ir toks jausmas, lyg plaučiau kokius šiaudus, tik po kondicionieriaus jie tampa šiek tiek glotnesni. Taigi, būtent todėl mane taip pradžiugino ši dovana iš L'oreal.



L'oreal Elvital Extraordinary Oil plaukų priežiūros liniją sausiems plaukams sudaro trys produktai: šampūnas, kondicionierius ir kaukė. Visi šie produktai sukurti su šešių skirtingų gėlių aliejų mišiniu. Tai yra:
  • Rožė (Rosa Canina) - atstato plauko struktūrą;
  • Ramunėlė (Chamomilla Recuita) - suteikia spindesio, minkština;
  • Linas (Linum Usitatissimum) - suteikia švytėjimo, stiprina;
  • Lotosas (Nelumbium Speciosum) - minkština, glotnina plauko paviršių;
  • Tiare gėlė (Gardenia Tahitensis) - drėkina, valo;
  • Saulėgrąža (Helianthus Annuus) - maitina, palaiko plauko gyvybingumą.
Turiu pasakyti, paskaičius produkto aprašymą ir šiuos kaip burtažodžiai skambančius lotyniškus gėlių pavadinimus (beje, gal kas žino, kas yra ta Tiare gėlė?) užsimaniau produktą išbandyti. Be to, gamintojai žada ir labai įspūdingą poveikį:

Šios priemonės visapusiškai transformuoja sausus plaukus ir grąžina jiems gyvybiškumą. Elvital „Extraordinary Oil“ plaukų priežiūros priemonės ne tik ypatingai pamaitina ir atgaivina sausus plaukus, bet ir nukelia jus į išskirtinę tekstūrų ir kvapų kelionę. Skaidri šampūno tekstūra užtikrina, kad sausi plaukai yra pamaitinami jų neapsunkinant. Mikroaliejų dalelės, esančios šampūne, apgaubia kiekvieną plauką ir jį pamaitina, tačiau neapsunkina. Kaukė yra itin tirštos, kreminės tekstūros, ypatingai gerai padengia kiekvieną plaukų sruogą ir suteikia išskirtinį maitinimą. Sausi plaukai tampa neapsakomai švelnūs, jie tobulai krenta ir ypatingai spindi!

Taigi, čiupau visas priemones, nusitempiau į dušą ir nedelsdama išbandžiau. Štai kokie mano pastebėjimai:


Šampūnas. Kaip aprašyta gamintojų aprašyme, jis tikrai yra skaidrus ir lengvas, labai skalsus, smarkiai putojantis, man užteko nedidelio kiekio. Tiesa, plaunant juo mano plaukai buvo tokie pat šiaudiniain ir vėlėsi, kaip ir naudojant kitus šampūnus. Kalbant apie švarą, galvą ploviau vakar vakare, šiandienos popietę jie vis dar atrodo kaip ką tik plauti, dar nepradėjo riebaluotis. Džiaugiuosi, nes bijojau, kad šampūnas, sudėtyje turintis aliejų, labai greit apsunkins plaukus ir jie iškart susiriebaluos. Na, žiūrėsiu kiek laiko mano plaukai išliks tokie švarūs :)

Kondicionierius. Štai čia prasidėjo visi smagumai. Šampūną aš dažniausiai laikau priemone, kuri man reikalinga tik tam, kad išplautų nešvarumus, todėl neskiriu jam didelio dėmesio. Bet štai kondicionieriaus noriu tokio, kuris per trumpą laiką paveiktų plaukus ir juos suglotnintų. Šis reikalavimus atitiko :) Ištepus drėgnus plaukus kondicinieriumi palaikiau jį porą minučių (nors etikėteje rašoma, kad galima jį išskalauti iškart) ir tik tada išskalavau. Skalaujami plaukai jau nebebuvo šiaudiniai, o maloniai slidūs, tad kondicionierius savo darbą tikrai spėjo padaryti. Šis kondicionierius nėra labai tirštas, jame matosi mažytės blizgios dalelės (nepastebėjau, kad jų liktų ant plaukų, tad galiu teigti, jog jos lengvai nusiplauna).


Kaukė. Itin tirštos konsistencijos, jos mano trumpiems plaukams prireikė nedidelio kiekio (neapsigaukit, nuotraukoje kaukė kažkodėl atrodo taip sukritusi, lyg būčiau per vieną kartą pusę indelio išnaudojusi :)). Kaukę prieš išskalaudama palaikiau geras penkias minutes. Plaukai po išskalavimo buvo laibai slidūs ir malonūs lietimui. Kaukėje, kaip ir kondicionieriuje matosi mažų blizgių dalelių, man niekaip nepavyko jų nufotografuoti, tad įkeliu gamintojų nuotrauką:


Kaip matot, dalelytės tikrai labai labai smulkios, jų išplovus plaukus nelieka. Visos trys priemonės turi labai malonų, tačiau ne per stiprų kvapą, kuris man laaabai patiko.

Pojūtis po plovimo. Galvą ploviau vakar vakare, džiovinau ją šalta plaukų džiovintuvo oro srove. Plaukai džiuvo kaip įprastai, nepastebėjau nei ypatingo apsunkimo, nei lengvumo, tik tiek, kad buvo lengviau šukuojami nei įprastai, ir žymiai mažiau vėlėsi. Plaukuose liko labai švelnus ir malonus kvapas, jis nėra stiprus, neseka man iš paskos ir jaučiasi tik pauosčius plaukus. Man tai - labai didelis pliusas, nes labai mėgstu, kai plaukai maloniai kvepia, bet kvapas būna ne per stiprus ir viską užgožiantis. Šiandienos popietę plaukai vis dar nesusiriebalavę, lengvai šukuojasi. Taigi, tokie mano pastebėjimai po pirmojo plovimo, ketinu šias priemones naudoti bent mėnesį ir žiūrėti, ar matysis kažkokie pokyčiai.

Dizainas. Turiu pripažinti, kad man ne itin patinka pakuotės spalvos (nors iš tiesų asocijuojasi su aliejais), nemanau, kad parduotuvėje šis įpakavimas patrauktų mano dėmesį, todėl ypač džiaugiuosi, kad pasitaikė proga išbandyti šias priemones (gal mano vizualinis pasirinkimas mane sulaiko mane nuo gerų produktų išmėginimo?). Pakuotės naudojimas pakankamai patogus, tiesą pasakius, kažkokio kitokio šampūno/balsamo įpakavimo ir nesitikiu, nes šis leidžia patogiai naudoti produktą. Kaukės įpakavimas mažiau praktiškas, nes į jį reikia kišti pirštus, kas ne itin higieniška, man būtų patikę, jei prie jos būtų pridėta mentelė.

Kaina. Ši plaukų priežiūros linija parduotuvių lentynose turėtų atsirasti jau sausį, o numatoma kaina yra 3,41 (11,79Lt) už 250ml šampūno bei tokia pat kaina už 200ml kondicionieriaus. Tuo tarpu numatoma kaukės kaina - 6,66  (22,99 Lt) už 300ml produkto.

Taigi, tokie mano įspūdžiai po pirmojo L'oreal Elvital Extraordinary Oil plaukų priežiūros priemonių bandymo, pažadu parašyti dar vieną atsiliepimą apie tai, kaip šios priemonės patiko mano plaukams ir kaip pasikeitė jų būklė po mėnesio!

O kokia jūsų plaukų būklė? Ar žiema (o gal dažymas, garbanojimas bei fenas) jų nenualino? Kaip sprendžiate sausų ir pavargusių plaukų problemą?

5 komentarai:

  1. Man plaukai dabar yra siaaaaubingai sausi ir pažeisti. Aš naudoju Dikson atstatancias ampules ir Kerastase resistance sampuna ir kauke. Zodziu imiausi stipriosios artilerijos... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O, tai jau tikrai čia rimtai, apie Kerastase daug gerų atsiliepimų girdėjau :) ir kaip, padeda? O nuo ko plaukai išsausėjo? Nes manieji visada salyginai gerai ir į dažymą, ir į džiovinimą reaguodavo, o šį kartą po dažymo kažkodėl visai pasiuto...

      Panaikinti
    2. Nusausejo nuo plauku balinimo. Tos dikson ampules labai veiksmingos, nes jos skirtos atstatyti plaukus po peroksido. Kerastase sampuna emiau ta stipresni, tai rezultatas irgi matosi. Pats plaukas tampa minkstesnis ir gyvibingesnis. As nenaudoju jo kas diena. Karta per savaite profilaktiskai :)

      Panaikinti
  2. Aš ir iki šiol labai saugodavau plaukus, o dabar po kad ir nelabai ryškaus, bet vis dėlto ombre dažymo dar labiau jais rūpinuosi, nes šviesūs dažai sausina labiau nei tamsūs. Patys plaukai ties šaknimis riebūs, o šiaip sausoki dėl tiesinimo kas antrą dieną ar garbanojimo, džiovinimo. :D Tai naudoju Planeta Organica šampūną ir kondicionierių, Macadamia žymųjį aliejuką ir dar Syoss purškalą nuo karščio, su pastaraisiais ypač matosi rezultatas, plaukai nesipučia, glotnūs, nu visai kitas vaizdas, ketinu ir blog'e greitu metu parašyti. :) Dar kokią kaukę planuoju nučiupti, nes visos baigėsi...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Lauksiu apžvalgos, kažkaip su Syoss produktais nelabai esu susipažinusi, kažkada seniai seniai tik sausą šampūną bandžiau, bet nepatiko... Na, o Macadamia aliejukas tai man tikrai stebuklus darė, bet man jis labai greit naudojasi, o ir brangus... Nespėčiau pirkti :) O kas dėl tiesinimo/džiovinimo, tai aš vis sau pasižadu, kad džiovinsiu plaukus natūraliai, bet niekaip nepavyksta, tai vis kur skubu, tai norisi, kas plaukai žmoniškai atrodytų, o ne užsiraitę į visas puses...:D

      Panaikinti