16 gruodžio 2014

Blizgučiai šventėms!

Nežinau kaip jums, bet man per Naujuosius visada norisi pasipuošti blizgučiais. Ar tai būtų blizgus žiedelis, ar plaukų aksesuaras, o gal suknelė, subtiliai puošta blizgučiais, man tai iškart asocijuojasi su Naujųjų metų švente. Galbūt todėl, kad kasdien esu santūresnė ir nemėgstu taip žibėti :) Na o šiais metais belaukdama švenčių nusprendžiau taip pasipuošti nagus! Tiksliau, man juos papuošė manikiūrininkė. Pastaruoju metu labai pamėgau gelinį lakavimą ir tai, kad juo nusilakavus galiu būti rami, kad nagai neatsilups ar nesuskilinės netinkamiausiu metu. Taigi, galiu džiaugtis, jog šie nagai tikrai sulauks Naujųjų metų!
Pasirinkau santūrią juodą spalvą (kadangi dar nežinau, ką apsivilksiu, o juoda tinka prie visko) ir akcentui - auksinį laką su stambiais sidabro spalvos blizgučiais (ar tik man tai primena šampaną?:))





O kaip jums norisi pasipuošti šventėms?

3 komentarai:

  1. Super! Man kaip tik reikia idėjų naujam lakavimui :))

    http://albinoskittle.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Faktas, kad visada reikia prieš šventes pasigražinti ir nagų priežiūra yra vienas otkių maloniausių dalykų.

    AtsakytiPanaikinti