23 gruodžio 2014

Ar jau žiema?.. Essence "Hello Autumn" apžvalga

Lietus už lango ir purvini batai kas kartą grįžus namo verčia abejoti kalendoriumi, kuris teigia, kad jau visą mėnesį kaip žiema... Tad matyt visai neprašoviau su sezonu įsigijusi Essence "Hello Autumn" šešėlių paletę.



Buvo du akių šešėlių palečių variantai - su rudais atspalviais ir ši (02 keep calm and go for a walk), žalių atspalvių. Niekada anksčiau nebandžiau tokių intensyvių žalių atspalvių (tik vaikystėje, su mamos turėtais šešėliais, o rezultatas buvo panašus į mėlynes po akimis...), tad pamaniau, jog metas pasižiūrėti, kaip jie tiks prie mano žalių akių. Iš esmės paletę ir pirkau dėl žalių atspalvių, nes pirmieji trys man nepasirodė įspūdingi. Be to, aš nemėgstu per daug blizgumo, o šioje paletėje visi atspalviai blizgūs, tad ketinau žalius naudoti su neutraliais matiniais šešėliais iš kitų palečių.


Atspalviai.  Pirmi du atspalviai susilieja su mano odos spalva, todėl ne itin ryškiai matosi šioje nuotraukoje. Visos spalvos yra blizgios, vidutiniškai pigmentuotos (fotografavau juos tepdama tiesiai ant odos, be šešėlių pagrindo), šešėliai linkę byrėti, todėl pagrindas jiems būtinas. Spalvos liejasi tikrai neblogai, nelieka aštrių linijų. Vis dėlto, ši paletė man patiko labiau, nei tikėjausi, kad patiks - spalvos universalios ir gali būti derinamos tarpusavyje (pastebėjau, kad naudodama šią paletę net neimu matinių šešėlių, su kuriais planavau ją naudoti), šviesiausias atspalvis puikiai atlieka švytėjimo suteikiančios pudros darbą, tad tinka naudoti po antakio linkiu, tamsiausias atspalvis su stambiais auksiniais blizgučiais labai tinka vakariniam makiažui, na o visi per vidurį - dieniniam.


Laikymasis. Šešėliai kažkodėl geriau išliko ant pirštų, nei persikėlė ant odos, taip būna ir darantis su jais makiažą - daugiau spalvos lieka ant teptuko, nei persikelia ant vokų.  Naudojant šešėlius be pagrindo, jie subėga į raukšleles jau po valandos-pusantros, tuo tarpu su pagrindu man laikėsi apie penkias valandas.



Dizainas. Kadangi Essence kosmetika orientuota į paaugles, tai ir įpakavimas yra jaunatviškas ir žaismingas. Per skaidrų dangtelį paprasta pamatyti spalvas, tai šioks toks privalumas. Aš labiau mėgstu minimalistinius įpakavimus, bet turėti porą kitokių savo kosmetinėje irgi visai smagu. Prie pakuotės pridedas įprastas šešėlių aplikatorius, kuris, sutikite, visiškai nenaudingas. Nesuprantu, kodėl juos vis dar deda?.. Pamenu, kaip ankstyvoje paauglystėje mokiausi naudotis šešėliais ir tiesiog siaubingai nesisekė, bet niekaip nesupratau kodėl... Dabar jau suprantu, jog dėl to, kad maniau, jog šešėlius reikia tepti tokiu aplikatoriumi...:)

Kiekis ir kaina. Pakuotėje yra 6g produkto, už šią paletę mokėjau apie 9Lt (bijau pameluoti, ar ji buvo su nuolaida, ar be).

Taigi, ši paletė už tokią nedidelę kaina yra tikrai nebloga, juolab kad pagaunu save ją naudojant jau kelias dienas iš eilės, nors įprastai mėgstu naudoti kasdien vis kitą paletę. Matyt, tie žali atspalviai tikrai man pritiko :) Dar labai norėčiau įsigyti paletę antakiams iš "Hello Autumn" kolekcijos, bet kadangi ruduo jau baigėsi, tai ir kolekcija beveik visur išpaduota... Tad jei norite kažką iš jos įsigyti, paskubėkite, kol dar bent kažkas liko :)


O jums ar patinka žali šešėlių atspalviai? Prie ko juos derinate? Gal net teko išbandyti šią paletę?


5 komentarai:

  1. Aš irgi vis galvoju apie žalių šešėlių įsigijimą, kai pačios akys irgi žalios. :) Bet kol kas nežinau, priimtiniausias variantas lyg ir Sleek paletė "Garden of Eden", nebent dar galima ieškoti ir pirkti single eyeshadows. O tokių normalesnių palečių su daugiau žalių atspalvių matyti daugiau kaip ir neteko, va ir šioj Essence paletėj tik du iš šešių atspalvių žali... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šioje paletėje trys atspalviai žali, paskutinis irgi žalias, tik labai tamsiai, nuotraukoj beveik juodas atrodo :) o Sleek "Garden of Eden" ir aš nusižiūrėjus, bet vis prisibijau tų itin blizgių šešėlių,o ten tokie pagrindas..

      Panaikinti
  2. Mano akys irgi žalios, bet pastebėjau, kad man žali šešėliai "nelimpa". Vis gi dažniau renkuosi kontrastingas spalvas, kad mano akių žaluma dar labiau išryškėtų. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ma vienu metu persikų atspalvis labai patiko, labai žalią išryškina :) o kokias spalvas tu renkiesi?

      Panaikinti
    2. Šiaip mano zalias akis geriausia isryskina kas yra su violetiniu ar roziniu atspalviu. Bet vis gi dazniausiai dazausi ruais atspalviais....

      Panaikinti