30 rugsėjo 2014

Kvapas+dizainas+reklama=geras produktas?

Prieš kurį laiką internete radau anketą, kur buvo siūloma sudalyvauti Lady Speed Stick ir Mennen Speed Stick (LSS&MSS) reklaminėje kompanijoje. Buvo žadama už atsiliepimus atsiųsti produkcijos, o kadangi aš šiaip ar taip rašau apžvalgas (tesa, dažniausiai pati perku prekes, bet juk kartais malonu gauti dovanų, ar ne?:)), susigundžiau ir užpildžiau anketą. Po kelių dienų gavau didžiulę dėžę pilną dezodorantų bei reklaminių lankstinukų.



Vienintelis prašymas buvo pasidalinti produkcija su draugais ir aprašyti jų ir savo pastebėjimus apie šiuos dezodorantus. Taigi, išdalinau produktus artimiausiems - mamai, draugei ir vaikinui. Nieko neklausinėjau gerą mėnesį, o ir pati nedariau jokių skubotų išvadų apie produktą. Po mėnesio naudojimo, mano pastebėjimai tokie:

DIZAINAS: Turbūt vienas iš didžiausių šio dezodoranto privalumų. Labai nustebino neįprasta pakuotė, dezodorantas atsisuka atvirkščiai, negu tikėjausi: maniau, kad nusisuks violetinis viršus, o pasirodo, violetinės spalvos dalis yra apačia. Et, aiškiai paaiškinau, gal geriau iliustruosiu tai nuotrauka:


Žodžiu, dizainas pasirodė smagus ir neįprastas, patogus naudojimui. Dezodorantą užsukus pasijunta trakštelėjimas, man tai pasirodė visai praktiška - visada žinau, kada gerai ir tvirtai užsukau priemonę. Dezodorantas pakankamai nedidelis ir patogios formos, kad būtų galima jį nešiotis rankinėje ar sportiniame krepšyje. Vienintelis man užkliuvęs dalykas - etiketės spalvos. Žinoma, tai labai subjektyvu, bet man nepatinka tokios "rėkiančios", pernelyg ryškios spalvos, man maloniau nešiotis pvz.: Margaritos dezodorantą, kuris taip smarkiai netraukia dėmesio.

EFEKTYVUMAS: Aš išbandžiau tris dezodorantus: LSS 24/7, LSS Pro 5in1 ir LSS PHactive. Visi šie produktai skyrėsi savo paskirtimi, tad ir efektyvumu. Man labiausiai patiko LSS PHactive, aš jį naudojau sporto metu, tam jis ir skirtas - aktyviai veiklai. LSS Pro 5in1 ir LSS 24/7  sportuojant kiek mažiau sulaikė prakaitą, tačiau naudojant įprastai, esant nedideliam fiziniam aktyvumui, veikė tikrai gerai.
Kadangi visi šie produktai yra dezodorantai IR antiperspirantai, jie ir sulaikė prakaitavimą, ir panaikino prakaito kvapą. Visai neseniai rašiau apie tai, kad mane kankino jautri pažastų oda, su šia problema sėkmingai susitvarkiau, bet šiek tiek bijojau, kad bandant LSS dezodorantus mano problema atsinaujins, nes jie, kaip bebūtų, yra ne pats natūraliausias produktas, turintis daug kvapiklių ir kitų galinčių alergizuoti sudėtinių dalių. Vis dėlto, galiu pasidžiaugti, kad po mėnesio naudojimo jokio sudirgimo neatsirado.



KVAPAS: Kažkada minėjau, kad itin nemėgstu stiprų kvapą turinčių dezodorantų. Būtent toks yra PHactive, o labai gaila, nes būtent jo poveikis man labiausiai patiko. Bet jei ir jūs nemėgstate stiprių kvapų, jis gali lengvai riesti nosį. Man, tiesą pasakius, šiek tiek priminė vyriškos kosmetikos kvapus... Kadagi naudojau jį sporto metu, kvapas taip jau baisiai netrukdė, bet jei reikėtų su tokiu kvapu pravaikščioti visą dieną, nežinau, ar gerai jausčiausi, turbūt ne itin. Na, bet toms, kurios kovoja su stipriu prakaito kvapu ši priemonė turėtų pagelbėti.
Pro5in1 turi patį maloniausią kvapą - vos juntamą, primenantį muilą. Dienos metu jis manęs neerzino, nebuvo taip, kad nuolat jį užuosčiau. 24/7 taip pat kvepia nestipriai, bet kvapas labiau primena skalbinių minkštiklį, tad toks ne itin natūralus. Bet taip pat, ne itin erzinantis ir nestiprus.

DĖMĖS ANT DRABUŽIŲ: Dezodorantų neteko naudoti nešiojant baltus drabužius, tad negaliu pasakyti, ar jie dažo palaidinių pažastis gelsvai, bet vilkint juodus drabužius ir naudojant šį dezodorantą, baltų dėmių neatsirado.

ŠIOKS TOKS APIBENDRINIMAS: Dezodorantai mane nustebino išties nebloga kokybe, anksčiau nebuvau jų bandžiusi (matyt, dėl to mano akiai ne itin patinkančio, pernelyg ryškaus etikečių dizaino, kuris šiek tiek atstumia). Galėčiau drąsiai šį dezodorantą rekomenduoti merginoms, kurias kankina gausus prakaitavimas, stiprus prakaito kvapas, tas, kurios nieko neišsirenka iš plataus parduotuvės asortimento arba tas, kurios nemėgsta ekologiškų, natūralių dezodorantų. Tiesa, aš nesu iš pastarųjų, todėl nedrįsčiau tvirtinti, kad pati ir toliau naudosiu šį dezodorantą - taip, pabandžiau, kokybė nenuvylė ir atitinkamoje prekių kategorijoje tai yra tikrai geri dezodorantai. Vis dėlto, aš mieliau renkuosi natūralesnius produktus, turinčius saugesnes sudedamąsias dalis - dėl jautrios pažastų odos nenoriu rizikuoti dar labiau sudirginti odą aštriais kvapikliais. Taaigi, toms, kurios, kaip ir aš, turi jautrią odą ar tiesiog labiau mėgsta natūralius produktus, šių dezodorantų nerekomenduočiau.

KITŲ BANDŽIUSIŲJŲ NUOMONĖ: Mamai patiko ir dezodoranto poveikis, ir kvapas, sakė, tikrai pirks ir toliau. Labiausiai jai patiko LSS 24/7. Draugė buvo arčiau mano nuomonės - jai ne itin patiko sudėtis, gausi kvepalų, nors efektyvumas taip pat ją tenkino. Vaikinas dezodorantu buvo patenkintas, pabrėžė, kad jam patinka tai, kad dezodorantas neuždžiūna, neužtepa pet daug produkto.

KĄ PATARČIAU LSS&MSS GAMINTOJAMS: Kaip supratau, ši reklaminė akcija ir buvo skirta tam, kad gamintojai gautų iš vartotojų patarimų, ką būtų galima patobulinti ar pakeisti. Suprantu, kad LSS&MSS yra orientuota į tam tikrą rinką ir tikrai savo produktų nepakeis itin smarkiai, t.y., jie niekada nebus ekologiški ar panašiai, bet vienas dalykas, kurį norėčiau jiems patarti - tai bekvapis dezodorantas! Manau, tikrai labai daug vartotojų įvertintų tokį produktą.

Taigi, ačiū LSS&MSS už galimybę sudalyvauti šioje akcijoje ir išbandyti šią produkciją!

O ką jūs manote apie šiuos produktus, gal teko juos bandyti? Žinau, kad nemaža dalis mano skaitytojų renkasi natūralesnius produktus, tad kreipiuosi į jus - ar naudotumėte šį ne itin natūralų produktą tik tam tikrais atvejais, pvz.: sportuojant? O skaitytojų, kuriems svarbiau ne produkto natūralumas, o poveikis, noriu paklausti - kokie jūsų kriterijai renkantis dezodorantą? Lauksiu jūsų atsakymų ir tikiuosi, jog ši apžvalga bent kažkuo buvo naudinga!




0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą