07 liepos 2014

Nepakeičiamų nėra?

Nežinau kaip jūs, bet aš nemėgstu daug mokėti už prekinį ženklą, todėl jei randu kažkokią brangią, nors ir man idealiai tinkančią priemonę, visuomet stengiuosi rasti įperkamesnę alternatyvą. Kada nors, kai baigsiu studentavimo laikus ir dirbsiu, gal kitaip planuosiu savo finansus ir galėsiu palepinti save vienomis ar kitomis brangesnėmis ir itin kokybiškomis priemonėmis, bet kol kas kosmetikai nenoriu išleisti daugiau, nei reikėtų.

Viena iš tokių puikių, bet kiek man per brangių priemonių yra Biodermos micelinis vanduo. Jis idealiai atitinka mano odos tipą, bet man laaabai greit susinaudoja, nes aš jį naudoju ryte-vakare kaip toniką, o dar papildomai kaip makiažo valiklį... Žodžiu, buteliuko ne visada užtenka mėnesiui. Taigi, vis stengiuosi atrasti šios priemonės pakaitalą. Prieš kelis parduotuvėje pamačiau "Nivea" micelinį vandenį ir susigundžiau jį išbandyti.



Teigiama, kad jis yra jautriai odai, ją valo, drėkina ir pašalina makiažą.

Ką aš galiu pasakyti apie šį micelinį vandenį? Kaip makiažo valiklis jis veikia tikrai labai prastai! Reikia bent trijų vatos diskelių vien tam, kad nusivalyčiau blakstienų tušą, o kur dar visas veidas... Be to, nusivalius makiažą šiuo produktu, toks jausmas, lyg visi nešvarumai būtų ne nuvalyti, o tiesiog paskirstyti po visą odą ir iškart kyla noras nusiprausti veidą geru šveitikliu. Tas faktas, kad micelinis vanduo gerai nuvalo makiažą ir tai, kad jį panaudojus nebereikia nuplauti veido, man ir atrodė patraukliausios micelinio vandens savybės. "Nivea" priemonė neturi nė vienos iš jų. Taigi, gaminio aprašymas toli gražu neatitinka jo poveikio. Kalbant apie drėkinimą, negaliu daug pasakyti - visuomet panaudojusi šią priemonę nusiplaudavau veidą nes negalėjau pakęsti to riebaus jausmo, todėl nežinau, ar naudojant  gaminį pagal paskirtį mano oda būtų buvusi labiau sudrėkinta. Šiek tiek paskaitinėjau ir panagrinėjau priemonės sudėtį, joje išties nemažai drėkiklių, tačiau nemanau, kad tai atsveria kitus šio produkto trūkumus.

Žodžiu, kol kas man nesiseka atrasti priemonės, kuri visiškai pakeistų mano mėgstamą "Bioderma" micelinį vandenuką, tad ir toliau naudoju jį kaip toniką, o makiažui valyti naudoju "L'oreal" micelinį vandenį, kuris puikiai atlieka tą funkciją. Vis dar tikiuosi, kad atrasiu tokią priemonę, kuri, kaip "Biodermos" vandenukas ir drėkintų odą, ir valytų makiažą, tik darytų visa taip už prieinamesnę kainą... O kol kas siūlau nesusigundyti akcijomis ir nepirkti šio "Nivea" micelinio vandens - buvau pasiryžusi jį pabaigti iki galo, bet taiiip sunkiai ėjosi, naudojau jį net kelis mėnesius (kai įprastai per mėnesį sunaudoju pusantro butelioko micelinio vandens) ir mieliau rinkdavausi įprastą veido prausiklį.

O gal jūs žinot kokią nors pigesnę alternatyvą "Bioderma" miceliniam vandeniui?

1 komentaras:

  1. Anonimiškas23 liepos, 2015

    nusipirkau prieš porą dienų nivea gaivinamąjį toniką. tiesiog pažiūrėjau o mišriai odai, kaina normali, buteliukas didelis ai imu. gryžus namo. valausi veida su vata išpradžių kvapas kaip kokio drekinamojo kremo ir tada perėjo kaip grynai į tuos dezinfekavimo purškalus ant žaizdų... grynas alkoholio kvapas. o jo tiek daug yra. kaipnors išnaudosiu ir daugiau nebepirksiu

    AtsakytiPanaikinti