14 birželio 2014

Visas dėmesys...rožinei!

Rožinė - tikrai nėra mano mėgstamiausia spalva. Ka ten mėgstamiausia, net į penketuką nepatenka. Bet kai išbandžiau šią Sleek paletę, supratau, kad mano šios vasaros makiažo topas - rožiniai akių šešėliai!

Taigi, rodau šį grožį - "Sleek Oh So Special" šešėlių paletę ir jums:


Jau ne pirmą kartą pasikartosiu - man labai patinka dekoratyvinė "Sleek" kosmetika - ji suteikia tikrai puikią kokybę už prieinamą kainą. Tiesa, iki šiol man dar neteko bandyti šios firmos šešėlių, todėl kai atsirado galimybė išbandyti "Oh So Special" paletę, aš be galo nekantravau! Ir ne veltui. Kaip visada į akis krito daili ir tvirta pakuotė su dideliu veidrodėliu, viduje - dvylika spalvų, su kuriomis galima sukurti galybę skirtingo stiliaus makiažų bei dvipusis šešėlių aplikatorius. Tiesa, nenaudoju tokių aplikatorių, tad jo vietoje apgyvendinau vieną iš savo teptukų.


Kaip matote nuotraukoje, visi šešėliai, išskyrus du - baltą ir rusvą - yra itin pigmentuoti. Man labai patiko šešėlių konsistensija - tepant juos pirštu jie labai švelnūs. Šešėliai nelinkę nubyrėti, su makiažo pagrindu ant mano vokų išliko visą dieną.


Aš labai mėgstu, kai atspalviai turi savo pavadinimus. Šie tikrai žaismingi ir smagūs. Taigi, kalbant apie pačius atspalvius - man pasirodė, jog šis derinys yra labai universalus, mat paletėje penki blizgūs ir septyni matiniai atspalviai. Man dažniausiai matinių prireikia dažniau - kasdieniam, makiažui, tad gerai, jog jų yra daugiau. Tuo tarpu blizgūs atspalviai puikiai pagyvina vakarinį makiažą. O dabar šiek tiek apie kiekvieną atspalvį atskirai:

Bow - pieno spalvos atspalvis, tinkamas nušviesinti visą voką, arba pabrėžti antakio linkį. Šis atspalvis šiek tiek mažiau pigmentuotas nei kiti ir labiau linkęs byrėti, tačiau tai lengvai sutvarkoma naudojant šešėlių pagrindą.
Organza - man laaabai patinkantis blizgus rožinis atspalvis, puikiai tinkantis akių kampučiams ir iškart pagyvinantis akis.
Ribbon - absoliutus mano favoritas šioje paletėje! Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo gan gąsdinančiai - ryyyškiai rožinė neatrodo tinkama kasdieniam makiažui. Vis dėlto, maišant ją su kitomis spalvomis, išeina nuostabus, gaivus ir vasariškas rezultatas (pažadu, kad dar tikrai įkelsiu makiažą su šia spalva).
Gift basket - gražus ir ramus atspalvis, nors ir blizgus, bet tinkamas naudoti kasdieniam makiažui (žinoma, jei šia spalva padengsite ne visą voką :))
Glitz - graži pilka į mėlynumą spalva, nepamainoma kuriant dūminį makiažą.
Celebrate - šį tamsiai violetinį atspalvį mėgstu derinti su Ribbon, jie kartu - tiesiog fantastika!
Pamper - tarsi ramesnė Ribbon versija. Labai gaivus atspalvis, dažnai jį renkuosi, jei būnu neišsimiegojusi - rožinė neutralizuoja melsvus vokus ir akys atrodo gyvybingos.
Gateau - šaltesnė ir ryškėsnė Organza versija.
The mail - šis atspalvis man tikras atradimas - jis nėra labai stipriai pigmentuotas, todėl jį mėgstu naudoti kaip pereinamąją spalvą ir man ji labai patinka - atrodo panašiai į odos spalvą, padeda sulieti griežtas linijas.
Boxed - šis atspalvis man - vienintelis šios paletės nusivylimas. Jis visiškai nepigmentuotas (keista, nes paletėje jis atrodo ryškus, tačiau sunku iš jos "paimti" šešėlį. Dažniausiai jį naudoju, kai noriu vos vos paryškinti antakius, tačiau akių makiažui jis man per silpnai pigmentuotas.
Wrapped up - šauni, pigmentuota spalva, taip pat tinkama antakiams, be to, gražiai atrodo dūminiam makiažui kurti.
Noir - kiekvienai paletei būtinas anglies juodumo atspalvis.

Taigi, labai džiaugiuosi šia palete ir jos kokybe, "Sleek" kaip visada manęs nenuvylė, net neabejoju, jog dar ne kartą apžvelgsiu šios firmos gaminius ir jau esu nusižiūrėjusi dar porą palečių... O kol kas ir toliau eksperimentuosiu su šia - "Oh so special!

O štai keletas nuotraukų, kaip ši paletė atrodo veiksme (tiesa, gaila, kad čia nepanaudojau rožinių atspalvių, bet pažadu dar kada parodyti makiažą su jais): 



P.S. Ačiū Erikai, kad leido panaudoti šias mūsų pakvailiojimų nuotraukas (eksperimentavom su personažais ir teatriniu makiažu, jūs negalvokit, kad ji kasdien rožiniais antakiais vaikšto...:))

Šioje paletėje yra 12x1.1g produkto, paletės kaina - 40 Lt. Ją galite įsigyti internetinėje Parfumeria parduotuvėje.

O jums ar teko išbandyti "Sleek" šešėlius, kokia jūsų nuomonė apie juos? Ar jus sužavėjo rožinės spalvos šioje paletėje, o gal nedrįstumėte niekur su tokiomis išeiti? Lauksiu jūsų komentarų!


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą