24 birželio 2014

Projektas 333: skalbimo diena! (+pakeitimai)

Jau senokai neskelbiau įrašo apie tai, kaip man sekasi su Projektu 333! Taigi, turiu prisipažinti, kad paskutinę sesijos savaitę nedariau aprangos nuotraukų, nes ta apranga būdavo arba juodi repeticijų drabužiai, arba etiudo kostiumai, tad, praktiškai nieko iš mano 33 sąrašo. Jau praėjo beveik mėnuo, kai bandau šį projektą, ir kad ie kaip keista būtų, bent kol kas nejaučiu jokio drabužių trūkumo ar pabodimo. Tiesą pasakius, dar net ne visus drabužius iš to sąrašo spėjau apsivilkti - kol šalta, didžioji dalis mano suknelių kabo nenaudojamos.

Pastebėjau dar vieną keistą dalyką - skalbimo diena dalyvaujant šiam projekte - tiesiog siaubas! Nežinau, ar čia man taip nutiko, bet atrodo, jog visus drabužius prisireikė skalbti vienu metu. Įprastai tai būtų nieko tokio, bet man taip nutiko, kad visus drabužius išskalbiau, išdžiausčiau ir kaip tik tuo metu draugai pasiūlė važiuoti į gamtą, o mano vienintelis megztukas šlapias... Žodžiu, padariau išvadą, kad į sąrašą įtraukdama tik vieną megztinį šiek tiek nepataikiau ir neapskaičiavau to, kad man jį reikės gan dažnai vilkėti, mat vasaros pradžia pasitaikė gan šalta. Žinoma, mano sąraše buvo švarkas, keletas lengvesnių mezgtukų, paltukas... Bet vis dėlto, į gamtą norėtųsi važiuoti su kažkuo tikrai šiltu ir patogiu. Taigi, padariau sprendimą iš spintos išimti vieną palaidinę (kurią per šį mėnesį apsivilkau tik kartą) ir vietoje jos įsidėti šiltą džemperį. Juk dar laukia visa vasara, muzikos festivaliai, vakarai prie laužo, o su suknytėm ten juk nepasėdėsi... Dar manau, kad mano sudarytam sąrašui laaabai trūksta džinsinių šortukų, na, bet pakeitimų daugiau nedarysiu - padariau tik šį vieną, kuris man tikrai atrodė būtinas.



P.S. Mano fotoaparatas galutinai sugedo, todėl kurį laiką nuotraukos bus laaabai prastos kokybės, atsiprašau už tai!

Tiesa, ar pamenat, kai rašiau apie Sleek "Oh so special" paletę ir sakiau, kad joje esantys rožiniai atspalviai man labai patinka? Štai, pagaliau rodau, kaip jie atrodo:

 

O kokie drabužiai šią vasarą vyrauja jūsų spintoje? Ar buvote pasiruošusios tokiai šaltai vasaros pradžiai, ar taip pat kaip aš laukiat nesulaukiat, kada galėsite iš spintos išsitraukti sukneles?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą