14 birželio 2014

Projektas 333: jau prabėgo dvi savaitės!

Ar jau galvojote, kad pamiršau projektą ir pasidaviau? Labai klystate! Mano spintoje vis dar tik 33 drabužiai ir sąžiningai rengiuosi tik jais! Vis dėlto, šiuo metu man sesija, tad gyvenimo ritmas toks savotiškas, į universitetą išeinu, kai dar nedirba maisto prekių parduotuvės, o grįžtu, kai jos jau užsidariusios... Taigi, neturėjau kada naktinėti ir kasdien kelti po nuotrauką, bet dabar atsigriebsiu ir įkelsiu visas (išskyrus vieną) projekto nuotraukas, kurių laiku neįkėliau. Tiesa, turiu įspėti, kad nuotraukų kokybė prasta - mano senutis fotoaparatas visiškai sugedo ir neturiu laiko įsigyti naujo, tad teko naudotis telefonu.


Šeštoji projekto diena pasitaikė itin šilta, tad pasinaudojau proga apsivilkti šį šortų kombinezoną, kuris be galo patogus!


Septintąją dieną mano apranga buvo gan keista, bet patogi pasivaikščiojimui.


Aštuntąją dieną šventėme draugo mamos gimtadienį, tad prie sijonuko priderinau savo mėgstamus marškinius.


Birželio devintoji buvo pirmadienis - sunki diena, teko labai anksti keltis, tad pasidžiaugiau, kad mano spintoj tiek nedaug drabužių ir nereikia sukti galvos, ką čia mandriau apsivilkus.

Deja, kažkokiu būdu pražiopsojau 10-ąją projekto dieną ir nepasidariau nuotraukos, ką tądien buvau apsivilkusi...


Labai paprastai ir patogiai, mat teko visą dieną praleisti repeticijose.


Šiek tiek maivausi su skolinta kepure (argi ji ne smagi?), o čia matote mano repeticijų aprangą, kuri neįeina į 33 drabužius (taisyklės sako, kad specifiniai drabužiai - darbo, sporto ar pan, gali būti neįskaičiuojami į sąrašą, bet tik tuo atveju, jei jie bus naudojami pagal paskirtį).


Pagaliau po egzamino, atrodau gerokai labiau nuvargusi, nei norėčiau...


Šiandien man laisvadienis (beveik - turėjau net pusę laisvos dienos), tad paprastai ir jaukiai. Tiesą pasakius, laukiu nesulaukiu, kad baigsis sesija, stresas ir nuovargis ir galėsiu apsivilkti suknelę ir keliauti prie ežero...

Tiesa, kadangi pamačiau, jog fiziškai nespėju įkelti projekto nuotraukų kasdien, manau, kad įkėlinėsiu jas kas savaitę, taip bus paprasčiau.

Tai štai tokia mano prabėgusi savaitė kartu su "Projektu 333"! O kokia jūsų vasara? Gal jau ilsitės nuo mokslų ir darbų?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą