27 birželio 2014

Mergaitiški pokalbiai

Įprastai aš rašau apie kosmetiką, tačiau šiandienos įrašas šiek tiek kitoks - apie intymiąją higieną. Turiu prisipažinti, kad aš mėgstu eksperimentuoti su kosmetika, jei pirkinys ne itin brangus, pavyzdžiui, koks lūpdažis, renkuosi jį spontaniškai. Vis dėlto, to visai negalėčiau pasakyti apie intymiosios higienos produktus - visada perku tuos pačius įklotus ir paketus, jei jų parduotuvėj nerandu ir tenka įsigyti kitokius, dar neišbandytus, būnu nepatenkinta. Manau, kad suprasite mane, nes tuo mėnesio laiku mažiausiai norisi eksperimentuoti ar išbandyti kažką naujo.

Vis dėlto, neseniai gavau didžiulį maišą dovanų iš Gentle Day ir pasiryžau šįkart vietoje savo įprastų intymios higienos priemonių išbandyti šiuos produktus.

Visų pirma, Genle Day nuo kitų tokio tipo produktų skiriasi tuo, jog turi anijonų juostelę. Kas tai ir kaip tai veikia? Įmonės lanstinuke teigiama, jog anijonų juostelės pluošto gamyboje panaudotas turmalino kristalas. Anijonų juostelė slopina nemalonų kvapą ir bakterijų dauginimąsi įklote, tai suteikia gaivą ir komfortą, apsaugo moterų reprodukcinę sistemą ir intymios vietos odą nuo negalavimų sukeltų dėl bakterijų įklotuose. Štai kaip ši juostelė atrodo:

 (nuotrauka iš www.gentleday.lt)

Mano pastebėjimai - juostelė yra lanksti, nesukelia jokių nepatogumų naudojant įklotus. Patys įklotai pagaminti iš 99% natūralios kilmės komponentų: medvilnės, bambuko pluošto...

Aš išbandžiau šiuos produktus:



Kasdieniai įklotai. Visų pirma, man labai patiko tai, kad jie būna tiek didelėles (30vnt.) tiek mažesnėse (15vnt.) pakuotėse - mažesnę pakuotę patogu įsimesti į rankinę ar kosmetinę, o didelė gali likti namie. Dar vienas pakuotės privalumas - nereikia jos plėšti. Ten kur matot lipduką su užrašu "open", pakuotė gražiai atsidaro. Aišku, gal tai nėra labai jau svarbu, be vistiek malonus pliusas. Kasdieniai įklotai man pasirodė tikrai geri, jokio diskomforto su jais nepatyriau, jie buvo nematomi ir nejuntami - manau, tai ir yra svarbiausi kriterijai.
Kasdieniai sugeriatys įklotai. Jie skirti antrai ciklo pusei, t.y. mėnesinių pabaigai, tam nemaloniam laikotarpiui, kai paketų jau nebereikia, o įprastų įklotų per mažai. Man visada atrodė, kad rinkoje labai trūksta būtent tokių įklotų, todėl labai jais apsidžiaugiau, pagaliau ciklo pabaigoje nereikės stresuoti.
Dieniniai paketai. Kaip jau sakiau, visada naudoju tuos pačius paketus, tad šiuos išbandyti buvo šioks toks iššūkis, iš pradžių jaučiausi nejaukiai ir kas porą minučių lėkiau prie veidrodžio pasižiūrėti į savo užpakalį (xD), bet galiausiai padariau išvadą, kad su šiais paketais galiu jaustis saugiai. Jie man pasirodė patogūs, gerai sugeriantys, žodžiu, netrukdė įprastinei veiklai, kas ir yra svarbiausia.
Naktiniai paketai. Man labiausiai patiko tai, kad jie turi 4 sparnelius (2 įprastus ir 2 užapvalintus gale), kas užtikrina jų stabilumą. Tai atrodo taip:

(nuotrauka iš www.gentleday.lt)

Drėgnos servetėlės. Šis produktas man patiko mažiausiai. Savo funkciją atlieka, tiesiog nepasirodė išskirtinės. Na, žinoma, galima paminėti tai, kad jos (kaip ir vis Gentle Day) yra ekologiškos. Bekvapės, nebalintos chloru, be parabenų,  alkoholio,  natrio laurilsulfato. Žodžiu, viskas su jomis gerai, gal tiesiog aš ne itin mėgstu drėgnas servetėles.


Švelnus prausiklis. O šis prausiklis man laaabai patiko! Šauni sudėtis, kurioje nėra jokių parabenų, dažiklių, šarmų, muilų ir alergenų. Prausiklis yra su pieno rūgštimi, alavijų geliu ir spanguolių ekstraktu, turi nestiprų, neerzinantį kvapą (labiausiai primena spanguoles). Prausiklis tinkamas ne tik intymiai higienai, bet ir viso kūno prausimui. Naudojasi skalsiai, manau, ilgam užteks ši buteliuko.


 Internete mačiau, jog atsirado ir Gentle Day tamponai, jų nemėginau, tad konkretau negaliu nieko pasakyti, bet iš esmės šios firmos produkcija man pasirodė labai kokybiška, tad jei abejojate, surizikuote ir pabandykite ir jūs, gal patis.

Taigi, išvada tokia - man tikrai patiko Gentle Day produktai, ne taip ir baisu buvo paeksperimentuoti ir atrasti kažką sau tinkančio ir patinkančio. Tikiuosi, ši apžvalga jums pasirodė naudinga. Jei norėsite daugiau sužinoti apie Gentle Day produktus, apsilankykite jų tinklapyje. O produktų galima įsigyti visuose prekybcentriuose ir internetu (internetu galima pirkti ir produktų rinkinius, kas man pasirodė labai praktiška).

O jūs ar turite savo mėgstamiausius paketus/įklotus? Gal renkatės tik vienos firmos gaminius, o gal kaip tik vis išbandote kažką naujo? Padiskutuokime komentaruose!

2 komentarai:

  1. Mano tai mėgstamiausi Libress :) patinka jų gan natūralus paviršius, kuris nesukelia jokių alergijų. Esu išbandžiusi ir Gentle Day, bet negaliu sakyti, jog pajaučiau kokį skirtumą. O šiaip dėl saugumo mėgstu o.b.tamponus. Tuomet tikrai ramu, jog neatsitiks bėda :) kasdieniniai įklotai tai geriausi Carefree.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš visai neseniai išbandžiau Libress, man irgi jie visai patiko, primena mano pamėgtuosius Bella :)

      Panaikinti