03 birželio 2014

Makiažo...suklydimai

Ne, šiandien tikrai neketinu kalbėti apie tai, kad didžiausia makiažo klaida yra apvesti akis juodu kontūru viršuje ir apačioje/ žaliaakėms dažyti blakstienas mėlynai/ širdutės formos veido savininkėms piešti kampuotus antakius. (Nesijaudinkit, visus šiuos "faktus" ką tik išgalvojau). Nesiruošiu apie tai kalbėti visų pirma dėl to, kad nemanau, jog turiu tam pakankamai kompetencijos (kas aš tokia, kad galėčiau geriau už žmogų nuspręsti, kad jam tinka, o kas ne?), o antra - dėl to, kad noriu pakalbėti apie kai ką smagesnio nei neteisingai parinkti šešėlių atspalviai - makiažo klaidas, tiksliau, susipainiojimus, kurių kiti nepastebi, bet mes jiems ir nepasakojame!

Turiu galvoje tokias situacijas, kai, pavyzdžiui, vietoj plaukų lako netyčia užsipurški dezodoranto (nes buteliukai labai jau panašūs...) , o paskui visą dieną tenka vaikščioti keista kvepiančiais (ir neprakaituojančiais!) plaukais. Esu tikra, kad tokių nutikimų jums yra ne kartą pasitaikę, tad prašau, pasidalinkite savo istorijomis ir pakelkime viena kitai nuotaiką! Kad jums būtų drąsiau, prisipažinsiu savo gėdingus makiažo suklydimus:

 Gan panašūs buteliukai, ar ne? Ir aš taip pamaniau, ir vietoj makiažo fiksatoriaus ant veido užsipurškiau...makiažo teptukų valiklio! Tiesą pasakius, iš pradžių net nesupratau, kad kažkas ne taip - mat kaip tik ruošiausi važiuoti į draugės gimtadienį, labai skubėjau.  Greit užsipurškiau priemonę ant veido, tiesa, ji šiek tiek "graužtelėjo" akis, bet pamaniau, kad gal kažkas į akį įkrito, todėl to nesureikšminau. Priemonė taip pat skleidė gan stiprų kvapą, bet  kadangi aš ją naudojau antrą kartą ir neprisiminiau, kaip ji kvepėjo pirmąjį, pamaniau, kad taip turi būti. Žodžiu, su draugu išskubėjom į automobilį pradėti kelionės. Jau po pirmų poros minučių visa mašina pakvipo smarkiu agurkiniu aromatu, ir kuo toliau, tuo jis atrodė stipresnis. Pagaliau supratau, ką kvapas man primena. MANO MAKIAŽO ŠEPETĖLIŲ V A L I K L Į. Supratau, kad žiauriai susimoviau ir supainiojau buteliukus, bet kadangi kelionė buvo gan tolima, man teliko atsidaryti langą... Džiaugiuosi bent dėl to, kad valiklyje nebuvo nieko kenksmingo.Turbūt net nereikia pasakoti, kad antras dalykas, kurį padariau atvažiavusi (po draigės pasveikinimo su gimtadieniu) buvo lėkimas į vonią plautis veido. Ir dar visą vakarą tas šlykštus agurkinis kvapas persekiojo mane... Taigi, dabar ant vieno iš buteliukų puikuojasi raudonas kaspinėlis - kad daugiau taip niekada nenutiktų.

Antra situacija - man nebuvo juokinga, bet draugė, buvusi su manimi, juokiasi dar iki dabar. Būdamos paauglės kartu užsukome į kosmetikos parduotuvę, ir aš labai entuziastingai sušukau: "Žiūrėk, čia tie kvepalai, kurie man patinka!" ir norėjau jų purkštelėti ant draugės, bet, matyt, kamštelis buvo persisukęs ir kvepalai šovė man į akis... Draugė juokėsi net susiriesdama, o aš iki dabar peržiūriu į kurią pusę atsisukęs koks nors mandras kvepalų buteliuko kamštelis...

Taigi, tokios mano nevykusios istorijos, jei turite tokių ir jūs - pasidalinkite!


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą