01 birželio 2014

Gegužės mėgstamiausi!

Štai kaip greitai ir nepastebimai pralėkė dar vienas mėnuo! Jau laukiu vasaros, kada gyvenimo ritmas bent šiek tiek sulėtės. Na, o kol kas noriu jums parodyti, kurie kosmetikos produktai su manimi buvo dažniausiai praėjusš mėnesį.


1. Sleek Face Form veido kontūravimo rinkinys. Jau anksčiau aptariau jo privalumus, bet dabar pastebėjau, kad pastarąjį mėnesį vis dažniau norėjosi "nusipiešti" skruostikaulius... Et, prie gero greit priprantama.
2. Elf antakių priežiūros rinkinys. Vis dar neatsidžiaugiu šiuo produktu, pagaliau pagaliau mano antakiai nėbėra išsitaršę ir nežiūri visomis kryptimis, vaškas puikiai juos suformuoja. Tiesa, tik jį ir naudoju, o vietoje pakuotėje esančių šešėlių dažniausiai renkuosi kitus, labiau tinkančius prie mano plaukų atspalvio.
3 ir 4. MUA lūpdažis ir MUA lūpų pieštukas. Kuo labiau šyla oras lauke, tuo labiau keičiasi mano drabužiai, o prie plėvesuojančių vasarinių suknelių taip norisi ryškių lūpų...
5. Catrice lūpų pieštukas - ryškus, dažniausiai keliaujantis su manim rankinėje.
6. Rimmel blastienų tušas nuo praeito mėnesio nesitraukia ir mano favoritų sąrašo. Nors šiuo metu turiu kelis blakstienų tušus, šio griebiuosi dažniausiai.
7. Rimmel Stay Matte kompaktinė pudra - naujas atradimas mano kosmetinėje, padedantis kontroliuoti veido blizgesį šiltesniu oru.
8. Elf Blending Brush teptukas. Nors Real Techniques teptukai mano patys pačiausi, turėdama mažai laiko vis dėlto renkuosi šį ELF teptuką - jis laaabai gerai sulieja visas aštrias linijas, tad yra labai tinkamas greitam dūminiam makiažui.

Taigi, šiuo produktus praėjusį mėnesį aš naudojau dažniausiai. O ką naudojote jūs? Kaip pasikeis naudojama kosmetika (pagaliau) atėjus vasarai? Aš tai galiu šimtu procentų pasakyti, kad naudosiu dar daugiau ir dar spalvingesnių lūpdažių! (Nusižiūrėjau kai ką iš Inglot, bet tebūnie tai praslaptis:))

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą