09 gegužės 2014

Šiek tiek dėmesio...antakiams!

Visai neseniai rašiau apie ELF kosmetiką ir sunkumus laukiant savo siuntinio iš JAV (iš pradžių gavau ne visas užsakytas prekes). Taigi, vakar mane pasiekė antroji siuntinio dalis, ir ką jūs sau manot, jame vistiek nėra visų prekių, kurių aš užsisakiau - dar poros trūksta. Net nežinau kuo piktintis, parduotuvės ar tarpininkės neatsakingumu, na, bet, ką padarysi, bandysiu rašyti skundą ir tikėsiuosi dar sulaukti savo likusių prekių... O kol kas pasidžiaugsiu tuo, ką gavau.

Kai užsisakinėjau prekes iš ELF, vienas iš dalykų, kuriuos labiausiai nekantravau išbandyti buvo šis antakių priežiūros rinkinukas. Taigi, rodau jums jį:


Pakuotės dizainas toks pat, kaip ir visų ELF Studio linijos produktų, man jis visai patinka.


Įpakavimas, kuriame slepiasi pats produktas, taip pat atitinka mano lūkesčius - pagamintas iš storesnio plastiko įpakavimas atrodo itin patvarus, be to, man patinka minimalistinis jo dizainas, būdingas visoms ELF Studio produktų pakuotėms. Vienintelis minusas - ši dėžutė gan sunkiai atsidaro, tad nebandykite jos atidarinėti ką tik nulakuotais nagais :)


Viduje - antakių vaškas (tamsesnis) ir šešėliai antakiams (šviesesni) bei dvipusis šepetėlis. Keista, bet šepetėlis tikrai neblogas, su juo galima dirbti pakankamai tiksliai, manau, jog šį šepetėlį ir naudosiu. Iš pradžių man pasirodė gan keista, jog vaško ir šešėlių spalvos taip smarkiai skiriasi, bet išbandydama produktą supratau kodėl - iš pradžių antakius suformavau tamsiu vašku, o paskui užfiksavau jį šviesiais šešėliais, kurie labai gražiai sušvelnino vaško spalvą. Žodžiu, rezultatas man patiko, rodau prieš ir po ir jums:

              

Taigi, ar verta įsigyti šį produktą? Manau, jog už  3 dolerius ( maždaug 7,5Lt) tikrai verta išbandyti šį antakių formavimo rinkinuką, juolab, kad kiekis pakankamai nemažas - 3,5g. ELF siūlo kelis skirtingus šio produkto atspalvius, tad pakankamai paprasta išsirinkti sau tinkamiausią, naudojimas taip pat nėra labai sudėtingas, antakiai man išliko savo vietoje visą dieną. Žinoma, šis antakių rinkinukas gali būti lengvai pakeičiamas paprasčiausias akių šešėliais, tačiau man visai patiko jį išbandyti ir manau, kad šis pirkinys tikrai nenueis veltui.

O jūs ar naudojate antakių formavimo priemones? Jei taip, kokias? Ar mieliau renkatės specialų rinkinuką, o gal paprasčiausius akių šešėlius ar pieštuką? Pasidalinkite mintimis komentaruose!

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą