30 gegužės 2014

Pavasaris - išbandymų metas!


Šis pavasaris išties nelepina manęs poilsiu - prasidėjusi sesija perpus sutrumpino ne tik miegui, bet ir kitoms svarbioms veikloms (pavyzdžiui, tinklaraščio rašymui, susitikimui su draugais ar sveiko maisto gaminimui) skirtą laiką. Gal nuskambės keistai, bet aš mėgstu tokį įtemptą grafiką - tada viena laisvesnė diena, tokia kaip šiandien, atrodo didžiausia šventė :) Ir tuo pačiu labai džiaugiuosi, kad galiu jums pristatyti keleta Maybelline produktų, kuriuos išbandžiau praėjusį mėnesį. Tiesa, visi jie buvo man gan neįprasti - kramtomos gumos kvapo lūpų balzamas, lūpų blizgis (o šio produkto iki šiol nė su žiburiu nebuvo galima rasti mano kosmetinėje) bei nagų lipdukai (kuriuos išbandyti buvo itin smalsu).

Tiesą pasakius, negaliu tuo patikėti, bet tai pirmoji Maybelline kosmetikos apžvalga šiame tinklaraštyje. Tai tikrai keista, nes šios firmos kosmetiką naudoju kasdien - BB kremas yra mano viena mėgstamiausių priemonių kasdieniam makiažui, kai nesinori apkrauti veido odos, tik sulyginti jos spalvą, be to, labai mėgstu The Rocket blakstienų tušą... Bet šiandien jums aprašysiu visai kitokias priemones. Taigi, pradėkime :)


Pirmasis produktas - pakankamai neseniai atsiradęs parduotuvių lentynose lūpų balzamas "Maybelline Baby Lips". Pastebėjau, kad daugelį užsienio tinklaraštininkių jau sužavėjo šis produktas, ir labai džiaugiuosi, kad pagaliau galėjau jį išbandyti. Įpakavimas man labai priminė mano numylėtą "Dermacol Love" lūpų balzamą:


Vis dėlto, pliusas Maybelline už stipresnę apsaugą nuo kenksmingų spindulių - SPF20 (tuo tarpu "Dermacol" produktas su SPF15). Naudoju "Maybelline Baby Lips" jau antrą savaitę, lūpų būklės tikrai pasitaisė, jos nuolat drėkinamos ir nebeskilinėja. Man patinka malonus šio balzamo kvapas, šiek tiek primenantis kramtomąją gumą. Žodžiu, rezultatas džiugina ir aš labai nekantrauju išbandyti kitus "Baby Lips", šįsyk norėčiau išmėginti spalvotą variantą.


Antrasis produktas - "Maybelline Color Sensational Luscious Lipgloss". Iš pradžių turiu prisipažinti, kad negaliu pakęsti lūpų blizgių. Gal taip yra todėl, kad vaikystėje mėgdavau visokius mergaitiškus žurnaliukus, prie kurių buvo pridedami vaikiški lūpų blizgiai, kurie būdavo siaubingai lipnūs, tada, prie lūpų prikibdavo plaukų sruoga (fui...), o norint ją atitraukti, išsimuzodavo dar ir rankos... Žodžiu, kad ir kaip tai būtų juokinga, bet, matyt, tokie vaikystės atsiminimai mane iki šiol atbaidė nuo tokių produktų įsigijimo... Vis dėlto, kažkur apie šį blizgį skaičiau, kad jis labai skaniai kvepia, ir parduotuvėje nusprendžiau pauostyti. Jau turbūt ne pirmą kartą girdit apie mano maniją greipfrutų kvapo produktams (pavyzdžiui, Garnier veido prausiklį), bet ką aš galiu padaryti - šis citrusinis kvapas mane labai teigiamai veikia, visada jį užuosdama jaučiuosi energingesnė. Taigi, išbandydama šį produktą guodžiau save, kad jeigu ką, jis bent skaniai kvepia, o tuo pačiu norėjau sužinoti, ar mane vis dar erzina lūpų blizgių lipni konsistensija. Atradau, kad visai ne - man net savotiškai patinka tas drėgnumas ant lūpų, tarsi ženklas, kad blizgis dar "nenusivalgė". Dariau eksperimentą ir žiūrėjau, kiek produktas išliks ant lūpų - jis išsilaikė net keturias valandas, gerokai ilgiau, nei mano numylėti matiniai lūpdažiai. Jaučiuosi kiek dviprasmiškai - smagu atradus, kad man vis dėlto patinka lūpų blizgiai (o kur dar tas faktas, kad jie vizualiai putlina lūpas), tačiau, matyt, dabar mano norimų kosmetikos produktų sąrašas dar pailgės...



 

O dabar pats pačiausias atradimas - "Maybelline Color Show" nagų lipdukai. Iš pradžių net nelabai įsivaizdavau, kaip jai naudotis ir svarsčiau, ar man pavyks, bet tai pasirodė be galo paprasta.


Ant nagų tereikėjo užklijuoti lipdukus, užlenkti jų perteklių ir nudildinti su pridėta dilde.


Iš pradžių išbandžiau tik ant vieno nago (jei netyčia nepavyktų) ir sakykit kaip norit, bet man šis rezultatas tikrai šauniai atrodo! Šis nagas man išsilaikė keturias dienas, tiesa, į pabaigą kraštelis ėmė atsilupinėti. Bet, mano manymu, tai visai neblogas laikymo laikotarpis, žinant kad dauguma nagų lakų išsilaiko maždaug tiek pat... Taigi, man šie nagų lipdukai pasirodė pats geriausias būdas išgauti išties įspūdingą efektą kažkokiai progai (manau, abiturientėms tai turėtų būti visai aktualu išleistuvėms - užsiklijuoti šiuos lipdukus paprasta, gražu ir tikrai pigiau, nei manikiūrininkės paslaugos :)). Eidama į pusseserės megvakarį pasidariau manikiūrą vien tik su šiais lipdukais (deja, neturiu nuotraukos) - atrodė tikrai efektingai, gavau nemažai komplimentų, o visa klijavimosi procedūra užtruko apie dešimt minučių. Tiesa, turiu įspėti - ant lipdukų jokiu būdu nelakuokite bespalvio lako, aš tai padariau ant dviejų nagų, nes maniau, kad taip lipdukai ilgiau laikysis, bet jie tiesiog negražiai susigarbanojo ant nago ir teko juos pakeisti. Tada visai apsidžiaugiau, kad pakuotėje yra 18, o ne 10 lipdukų :)

Taigi, štai tokie mano naujausi atradimai iš Maybelline! O jums ar teko naudoti kažką iš šios kosmetikos? Net neabejoju, kad taip, tad pasidalinkite tiek savo mėgstamiausiais, tiek labiausiai nuvylusiais produktais komentaruose!

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą