03 gegužės 2014

Gėrybės iš kito žemyno (ELF)!

Sveikos! Kurį laiką buvau dingusi - pavasaris anešė daug naujų darbų ir tiesiog nespėju padaryti visko, ko noriu! Bet yra ir pliusų - per tą laiką, kol nerašiau įrašų šiame tinklaraštyje, susikaupė nemažai išbandytų priemonių, apie kurias noriu jums papasakoti. O šiame įraše noriu papasakoti apie mane pagaliau pasiekusį "Eyes Lips Face" kosmetikos siuntinuką iš JAV.

Tiesa, siuntinio kelionė buvo tikrai sudėtinga (ir ji dar tęsiasi) - užsisakiau kosmetiką per tarpininkę, laukiau siuntinio mėnesį, gavus jį paaiškėjo, kad parduotuvė pamiršo įdėti kelias prekes, todėl iš paskos atkeliauja dar vienas siuntinukas, kurio man teks laukti dar vieną mėnesį... Tokie jau tie sunkumai užsisakant prekes iš užsienio. Žodžiu, gavusi antrąją siuntinio dalį būtinai papasakosiu įspūdžius, o kol kas pristatau tai, ko jau sulaukiau ir išbandžiau!

e.l.f. Studio Contouring Blush and Bronzing Powder


Pirmasis produktas - grožio tinklaraštininkių numylėtas skaistalų ir bronzato duetas St. Lucia. Apie jį skaičiau tieeek daug atsiliepimų, lyginimų su gerokai brangesne kosmetika, kad tiesiog neatsispyriau pagundai išbandyti jį. Pakuotė kurioje atkeliavo šis produktas pakankamai paprasta, minimali.


Atidariusi pakuotę, pamačiau pačią produkto dėžutę, kuri labai džiugiai nustebino - ji tvirto plastiko, atrodo labai patvari ir sandari.


Didelis veidrodėlis - taip pat privalumas. Pirmas nusivylimas buvo pamačius, kad produktas labai birus - nuotraukoje matyti, kad smulkiomis produkto dalelėmis pasidengė tiek veidrodėlis, tiek pati pakuotė iš vidaus.


Kaip jau minėjau, prieš įsigydama šią mini paletę veidui apie ją skaičiau daug atsiliepimų ir maniau, kad man labiausiai patiks būtent skaistalai - jų subtili ir universali spalva, vis dėlto, išbandžiusi šį e.l.f. gaminį nusprendžiau, kad man kur kas labiau patinka bronzatas, skirtas veido kontūravimui!





Visų pirma, pradėsiu nuo to, kad veido kontūravimas iki šiol man yra mistika. Bandžiau tikrai nemažai gaminių, skirtų šiam reikalui, bet neradau man tinkančio atspalvio - pasidarius veido kontūravimą skruostikauliai tai švytėdavo oranžiniais atspalviais, tai atrodydavo murzini, tai blizgėdavo, vietoj to, kad suteiktų natūralų švytėjimą... Vis dėlto, galiu pasidžiaugti, kad šis e.l.f. bronzatas mano odos atspalviui pagaliau tiko! Iš tiesų, tai gan keista, nes tiek paletėje, tiek pasibandžius ant rankos jis atrodo gerokai linkęs į oranžinę pusę, be to, turi blizgučių, tačiau išsklaidytas ant veido šis produktas man sukuria tikrai gražų efektą. Kaip ir sakiau, tas kontūravimas - tikra mistika...:)

Tuo tarpu skaistalai, kurie paletėje atrodo nuostabiai, ant mano odos žiūrisi nekaip - pats atspalvis gana blankus, išryškėja tik blizgios dalelės, kurios pabrėžia visus spuogelius, odos išsausėjimus ir kitus trūkumus... Šviesiaodėms su lygia oda šis gaminys turėtų tikti, bet man, deja, netinka. Manau, naudosiu šiuos skaistalus pagal kitą paskirtį - pablizginti akies voko kamputį.

Smagioji dalis - kiekis ir kaina! Už 8g. šio produkto sumokėsite 3 dolerius, tai yra, apie 7.50Lt. Tikrai labai maža kaina už produktą, kurį galima naudoti pakankamai universaliai. Žinoma, jei užsisakinėjate prekę per tarpininkes, dar teks sumokėti tarptautinio siuntimo mokestį ir suma padidės.

e.l.f Studio HD Blush


 Antrasis mano išbandytas produktas - kreminiai skaistalai, superstar atspalvis. Anksčiau teko bandyti tik "Sleek" kreminius skaistalus, kurie paliko puikų įspūdį, todėl rinkdamasi, ką įsigyti iš internetinės elf parduotuvės, nuspredžiau išbandyti šį ryškios koralinės spalvos produktą.

Pirmoji reakcija išpakavus šiuos skaistalus iš dėžės: koks miniatiūrinis buteliukas!!!


Iš pradžių man labai patiko šių skaistalų dozatorius - patogus, nesiterlioja, lengva reguliuoti, kiek produkto išspaudi. Vis dėlto, pradėjusi naudoti šiuos skaistalus supratau, kad net išspaudžiant minimaliausią kiekį produkto, jo bus per daug - skaistalai tiesiog žvėriškai pigmentuoti!


Atspalvis man be galo patiko ir jau spėjo tapti vienu iš mano naudojamiausių - man patinka tai, kad jis yra matinis, šiltas, labai gaiviai atrodo ant odos.


Štai, kaip jis atrodo išspaustas iš buteliuko, ir kaip išsklaidytas. Tokiam rezultatui reikėjo miniatiūrinės kruopelytės produkto, taip kad tikrai labai lengva jo padauginti ir likti ryškiais skruostais. Žodžiu, šių skaistalų svarbu nepadauginti, reikia gerokai padirbėti juos išsklaidant, tačiau rezultatas tikrai džiugina ir išlieka praktiškai visą dieną.

Tiesa, dar vienas naudojimo būdas - šie skaistalai puikiausiai atstoja matinius lūpų dažus, be to, išlieka be galo ilgai, nes įsigeria į lūpas (panašiai, kaip lip stain, gal kas žino, kaip tai pavadinti lietuviškai?) Deja, tam reikia idealiai nušveistų ir sudrėkintų lūpų, nes kitaip pabrėžiami visi suskilinėjimai.

Už šį 15ml buteliuką sumokėjau 3 dolerius (apie 7.5Lt) ir kadangi šie skaistalai tokie be proto pigmentuoti, jau dabar esu įsitikinusi, kad vienintelis būdas spėti juos sunaudoti iki galiojimo laiko pabaigos - kasdieną juo dažytis ne tik pačiai, bet ir padažyti dar bent kokį 20 merginų... Žodžiu, mano pirminė nuostaba dėl mažo buteliuko po skaistalų išbandymo virto noru, kad buteliukai būtų dar mažesni ir pasibaigus galiojimui netektų išmesti pusės nesunaudoto produkto!

e.l.f Studio Acne Fighting Foudation


 Apie šį produktą nenoriu labai išsiplėsti, mat negaliu jo tinkamai įvertinti - spalva geroookai pro šalį. Norėjau tik jums parodyti ir kartu pasijuokti, kaip amerikiečiai supranta, kas yra porceliano spalva (ši pudra įvardinta kaip Porcelain atspalvis). Sakykit ką norit, bet toli gražu nuo porceliano! 


Taigi, tiek tų mano atradimų, Eyes Lips Face kosmetikos galite rasti  čia (JAV) ir čia (JK) arba įsigyti per tarpininkus, kaip tai padariau aš. 

Kaip visada, kviečiu jus diskutuoti ir dalintis savo nuomonėmis be pastebėjimais komentaruose, man labai įdomu sužinoti, ar jums teko bandyti ELF produktų, o gal niekada apie juos negirdėjote? 

1 komentaras:

  1. Šių produktų dar neteko išbandyti, bet po šios apžvalgos užsimaniau juos turėti. :) Ačiū už gerą aprašymą.

    AtsakytiPanaikinti