06 gegužės 2014

Balandžio mėgstamiausi!

Jau skaičiuojam pirmąją gegužės savaitę, o aš dar tik dabar susiruošiau aprašyti kosmetikos produktus, kuriuos daugiausiai naudojau balandžio mėnesį.


Keletą iš jų jau aprašiau ankstesniuose įrašuose, tad juos tik trumpai paminėsiu:
  •  Pienės Pūko lūpų balzamas tapo mano kasdienės lūpų priežiūros dalimi, įpratau prie jo keisto vaistažolinio aromato ir kaskart pamiršusi įsimesti į rankinę, pasigendu šio produkto ir jo malonaus drėkinančio poveikio lūpoms. Tiesa, šio lūpų balzamo įprakavimas, kuris man asocijuojasi su ekologiška kosmetika, aplinkiniams dažnai pasirodo keistas ir kelia kitokias asociacijas - teko net kelis kartus išgirsti klausimą: "Su kokiais klijais tu čia lūpas dažaisi?"
  • L'oreal Nude Magique Blur kremas nors ir netapo naudojamu kasdien (vis dėlto, ne tokia jo paskirtis), tačiau atrado savo vietą mano kosmetinėje - balandį buvo nemažai įvairių progų - gimtadienių bei kitokių švenčių, kurioms norėjosi pasipuošti ir pasidaryti gražų makiažą, o šis kremas-makiažo pagrindas tapo svarbia makiažo dalimi.
Apie kitus produktus jums dar nepasakojau, tad trumpai juos pristatysiu, o jei kuris jus sudomins ir norėsite platesnės apžvalgos bei nuotraukų, kaip produktas atrodo ant akių/lūpų/antakių (priklausomai nuo to, kam skirtas) būtinai rašykite komentaruose! Taigi, apie viską iš eilės:

  • Pirmasis į liniją rikiuojasi "Dermacol Love Lips" lūpų balzamas. Jį įsigijau praeitą vasarą Čekijoje ir jis jau eina į pabaigą dėl ko labai liūdžiu (jei kas važiuosit į Čekiją, būkit geri, parvežkit man šio lūpų balzamo lauktuvėms!), mat tai nuostabus produktas - pigmentuotas, spalva pakankamai ryški, kad jis būtų naudojamas kaip lūpdažis, tačiau lūpos drėkinamos ir maitinamos! Ir dar viena mistika, mano turėtas balzamo atspalvis tinka absoliučiai visoms - dažnai draugės vis prašydavo duoti pasidažyti, taip pat dažnai šį balzamą naudodavau darydama makiažą ir norėdama natūraliai drėgnų lūpų efekto - atspalvis ant kiekvienos atrodo skirtingai, tačiau gražiai! O kur dar tas faktas, kad lūpų balzamas širdelės formos (na gerai, anksčiau buvo, dabar nebelabai kas iš jo ir liko)...
  • Antras produktas, kuris irgi nebe tokios formos, koks buvo pirkimo metu - "Catrice" antakių priežiūros rinkinukas. Vieninteliu minusu įvardinčiau pakuotės nepatvarumą - turbūt jau po pirmo pirkimo mėnesio veidrodėlis atsiskyrė nuo kitos įpakavimo dalies,  visi užrašai nusitrynė... Tačiau patys antakių šešėliai puikūs! Pirkdama juos buvau šviesesniais plaukais, tad daugiausiai naudojau šviesenius šešėlius, po plaukų spalvos pokyčių ėmiau naudoti tamsesnius šešėlius, tačiau tiek vieni, tiek kiti atrodo natūraliai, jais lengva naudotis, man net visai patiko pridėtas šepėtėlis, leidžiantis labai detaliai suformuoti antakius.
  • Apie MUA paletes esu rašiusi jau anksčiau, tačiau balandžio mėnesį netikėtai sau pačiai ėmiau ir pamėgau "Undressed" paletę, kurios anksčiau beveik nenaudojau ir neradau kaip pritaikyti jos spalvas. O dabar ši paletė mano viena mėgstamiausių ir jei reikia greitai pasidaryti makiažą, kuris gerai atrodys visose situacijose, visų pirma griebiuosi šios paletės.
  • "Rimmel" blakstienų tušas praėjusį mėnesį irgi buvo vienas mano favoritų - nors tik nusipirkusi jį labai gailėjausi (man nepatiko nei skysta tušo konsistencija, nei platus neįprastos formos šepetėlis), ilgiau panaudojusi jį pakeičiau nuomonę, o gal tiesiog išmokau naudotis jo šepetėliu taip, kad pasiekčiau kuo geresnių rezultatų ir dabar negaliu atsidžiaugti - dar niekada neturėjau tušo, su kuriuo mano blakstienos atrodytų taip gerai.
  • Galiausiai ELF makiažo teptukų valiklis, šią priemonę jau seniai norėjau išbandyti ir ji pateisino mano lūkesčius - išvalo teptukus tarp naudojimų ir palieka gaivų agurkinį kvapą.
Štai kokie mano balandžio mėgstamiausieji produktai, jei apie kažkurį iš jų norėtumėte sulaukti platesnės apžvalgos, rašykite komentaruose!


1 komentaras:

  1. Kažkaip ir aš iš naujo pamėgau MUA paletę :) konkrečiau - heaven and earth

    AtsakytiPanaikinti