18 balandžio 2014

Prausti, gydyti, drėkinti!

Ar jau laukiat švenčių? Aš tai kažkaip ne itin, nes turiu susidarius sąrašiuką darbų, kuriuos noriu padaryti: atlikti svarbiausius darbus universitetui, parašyti seniai planuotus įrašus tinklaraščiui, parašyti draugei laišką... Tačiau visą šią savaitę praleidau sirgdama ir mano sunki nuo temperatūros galva atsisakė veikti kažką rimčiau negu serialų žiūrėjimas (beje, gal turit parekomenduoti ką įdomaus? Rodos, jau visus mėgstamus peržiūrėjau...) gurkšnojant arbatėles su čiobreliais, todėl darbų sąrašas ne itin pasistūmėjo į priekį. Vis dėlto, dabar jau jaučiuosi truputį geriau todėl iki Velykų tikrai dar sulauksite kelių įrašų (o vienas iš jų bus su staigmena...)

O šiandienos įrašą planavau jau kurį laiką, nes labai norėjau supažindinti jus su "Bioderma Sebium" linija, skirta riebios bei mišrios odos priežiūrai:


Turėjau progą išbandyti šiuos tris produktus - prausiklį ir du kremus. Nors ir norėjosi atsiliepimais su jumis pasidalinti kuo greičiau, prieš rašydama šį įrašą produktus kasdien naudojau tris savaites, tam, kad tikrai pamatyčiau poveikį ir įsitikinčiau, ar jis nedingsta po pirmos savaitės. Taigi, apie kiekvieną produktą atskirai:


Mano kasdienėje veido odos priežiūros rutinoje svarbiausias punktas - valymas. Mano oda ir taip yra labai problematiška, nenoriu dar labiau jos alinti palikdama ant veido makiažo likučių ir visko, kas ant jos nusėda per dieną. Esu išbandžiusi begalybę įvarių skirtingos konsistencijos veido prausiklių: gelinių, skystų, putų pavidalo... Dauguma jų man nepatiko dėl tempimo jausmo, kuris atsirasdavo veidui nudžiūvus po prausimo. Kai atradau micelinį vandenį, nusprendžiau, kad laikas mesti laukt visus anksčiau naudotus prausiklius (na gerai jau, neišmečiau - naudoju juos makiažo teptukų plovimui) ir makiažo valymui bei veido tonizavimui naudoti tik micelinį vandenį. Bet, smalsumas mane vis graužė - internete vis užmatydavau teigiamų komentarų apie šį "Bioderma Sebium Gel Moussant" prausiklį ir norėjosi įsitikinti, ar jis veikia taip pat gerai, kaip mano labai pamėgtas "Bioderma Sebium H2O".

Po kelių savaičių naudojimo tiek ryte, tiek vakare, galiu pasakyti, kad tikrai labai pamėgau šį prausiklį. Iš pradžių kiek erzino tai, kad jis yra bemuilis, todėl beveik neputoja (nors pavadinime įvardintas kaip "Putojantis gelis-prausiklis") - atrodė, lyg veidą tiesiog plaučiau vandeniu. Vis dėlto, dabar tą pojūtį kaip tik laikau privalumu - veido odos po nuplovimo netempia - prausiklis jos visiškai nesausina, tačiau nelieka ir jokio riebaus jausmo, kuris kartais būna nuo makiažo valiklių. Žodžiu, šis prausiklis puikiai atlieka savo funkciją - nuplauna nešvarumus ir makiažą, nepridarydamas odai žalos (jis be parabenų, hipoalergeninis), nesausindamas jos.

Ar jis man patiko labiau, nei "Bioderma Sebium H2O" micelinis vanduo? Na, taip negalėčiau teigti, nes micelinis vanduo vis dar vienas iš mano absoliučiai mėgstamiausių kosmetikos produktų, bet manau šie produktai puikiai suderinami kartu. Kol kas atradau sau priimtiniausią tokią veido prausimo rutiną: nusivalau akių makiažą su "Bioderma Sebium H2O", nusiprausiu veidą su "Bioderma Sebium Gel Moussant", taip pašalindama veido makiažą ir akių makiažo likučius ir tada tonizuoju veidą su "Bioderma Sebium H2O". Aišku, galima sakyti, kad prausiklis nebūtinas ir viską galiu padaryti tik su miceliniu vandeniu, bet man patinka su prausikliu nuprausto veido jausmas - manau, kad taip makiažo likučiai pasišalina geriau ir greičiau, o tada jau galiu tonizuoti veidą.

"Bioderma Sebium Gel Moussant" pakuotė labai patogi, man patinka, kad su šiuo dozatoriumi galima pakankamai tiksliai kontroliuoti kiek produkto nori išspausti. Pakuotėje yra 200ml produkto, nuotraukoje matote, kiek jo išnaudojau naudodama tris savaites kasdien (na, gal porą kartų ir praleidau, bet..:)), ryte ir vakare. Taigi, galiu sakyti, jog jis tikrai ekonomiškesnis už micelinį vandenį (kurio 250ml pakuotę sunaudoju per mėnesį), manau, jog šios pakuotės man užtektų kažkur trims mėnesiams (produktas nuo atidarymo galioja 6mėn.) Jo kaina skirtingose vaistinėse svyruoja, tačiau yra kažkur tarp 45-50Lt, tačiau aš "Biodermos" produktus dažnai užmatau su nuolaida.

 

"Bioderma Sebium Global" - vienas naujausių produktų iš Sebium linijos. Anot gamintojo aprašymo, šis kremas sureguliuoja odos būklę, šalina spuogus ir inkštirus. Aš turiu tikrai labai problematišką odą, dideles poras, nemažai aknės paliktų randų, prie viso to, dar ir dabar iškyla nemažai spuogelių. Žinoma, nesitikėjau, kad per kelias naudojimo savaites "Bioderma Sebium Global" vis tai sutvarkys, nes tai, savaime suprantama, neįmanoma. Vis dėlto, pokyčių po trijų savaičių naudojimo tikrai pamačiau ir jie džiuginantys - spuogeliai naudojant šį produktą rodėsi gerokai rečiau ir mažiau problematiški, nei įprastai. Negaliu teigti ir neteigiu, kad šis bematant kremas išgydys odą (tam reikia ir laiko, ir individualios kiekvieno žmogaus odos analizės), bet manau, kad šis kremas tikrai prisideda prie geros odos būklės palaikymo bei riebalų išsiskyrimo kontroliavimo, kas yra labai svarbu turint mišrią/riebią odą. Didelis  pliusas tai, kad ant šio kremo drąsiai galima naudoti makiažą (ant pakuotės nurodyta, kad šis kremas gali būti naudojmas kaip makiažo pagrindas) - skysta pudra gan gerai išsilaiko ant šio kremo, nenubėga, blizgesiukas neišlenda kelias valandas.

Pakuotėje yra 30ml gaminio, kadangi pakuotė nepersimato, negaliu tiksliai spręsti, kiek jo jau sunaudojau (šioks toks minusas), tačiau manau, kad kremo tikrai turėtų užtekti 3-4 mėnesiams (nuo atidarymo galioja 9mėn.) Jis itin lengvas, gelinės konsistencijos, todėl užtenka nedidelio kiekio visam veidui. Šis kremas taip pat kainuoja apie 45-50Lt.

(štaip kaip atrodo kremo dėžutė, "Sebium Global" dėžutę per žioplumą išmečiau pamiršusi nufotografuoti, bet ji tokio pat dizaino)

"Bioderma Sebium Hydra" labiausiai mane sutrikdęs gaminys. Jį išbandyti nusprendžiau todėl, kad mano oda mišri - t zona linkusi smarkiai riebaluotis, poros šioje zonoje kemšasi, tačiau jei naudoju stiprius prausiklius, kenčia mano skruostai - jie labai išsausėja, oda ima šerpetoti, atrodo nekaip dengiant veidą pudra. Taigi, norėjau išbandyti priemonę, kuri padėtų mano sausėjantiems skruostams, o būtent tai "Bioderma Sebium Hydra" ir žada - anot gamintojų aprašymo, tai kremas, skirtas kompensuoti odos drėkinimą, kuris prarandamas kovojant su aknės keliamomis problemomis. Aš anksčiau negirdėjau apie jokį panašų gaminį, ir nors ne kartą įvairių dermatologų klausiau, ką daryti su sausėjančiais skruostais, jie man patardavo arba tepti juos vienokiu ar kitokiu aknę gydančiu kremu, kas galiausiai dar labiau juos išsausindavo, arba skirdavo maitinantį kremą, kuris užkimšdavo poras ir galiusiai veidas būdavo išbertas dar labiau (tiesa, man ne itin sekėsi su dermatologais...) 

Taigi, kodėl pradžioje minėjau, kad "Bioderma Sebium Hydra" mane sutrikdė? Tai dėl to, kad panaudojus jį savaitę mano skruostai kuo puikiausiai susitvarkė ir problemą, kurią turėjau ilgą laiką, išsprendžiau per tokį turmpą laiką! Žodžiu, šis kremas rado savo vietą mano lentynoje ir kasdienėje veido priežiūros rutinoje. Šio kremo pakuotėję yra 40ml, aš jį naudosiu tikrai ilgai, mat naudoju tik skruostams (nuo atidarymo galioja 9mėn, tad dar turiu nemažai laiko :)) Kaina tokia pat, kaip ir kitų aprašytų produktų.


Apibendrindama galiu labai pasidžiaugti, kad prasidėjusi nuo micelinio vandens, mano pažintis su "Bioderma" dermatologine kosmetika tęsiasi ir rezultatai man tikrai patinka. Artimiausiu metu labai norėčiau išbandyti kremą su spalva - "Bioderma Sebium Mat", anot aprašymo jis ir gydo,  ir maskuoja, viliojantis pažadas...

O kokia jūsų pažintis su "Bioderma"? Ar naudojate šios firmos produktus? Jūsų atsiliepimai visada laukiami komentaruose!

2 komentarai:

  1. Bioderma Sebium Global kovoja su akne
    ? Ar yra jau tuo įsitikinusi panelių daugiau? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, Iveta! Sakyčiau, kad priklauso nuo aknės problematiškumo, todėl geriausia būtų pasitarti su dermatologu, kokios priemonės yra reikalingos konkrečiai situacijai :)

      Panaikinti