06 balandžio 2014

Natūralumo pliūpsnis pavasariui!

Pavasarį, kai gamta žaliuoja ir bunda, po truputį imu pasiilgti natūralumo - lininių drabužių, papuošalų iš natūralių akmenų, sveikesnio maisto, natūralesnių kvapų... Šis mano natūralumo troškimas persikėlė ir į kosmetikos lentynas - visai neseniai rašiau apie tai, kad nusprendžiau išbandyti itin natūralius Lietuvoje gaminamus įklotus, o šiandien noriu jums papasakoti apie dar kelis nuostabius lietuvių gamybos produktus, kurių sudedamosios dalys iš gamtos, o gaivūs kvapai ir geras poveikis tikrai paruoš pavasariui...

 Šiandien turėjau sąžiningai mokytis ir ruošti rašto darbus universitetui, bet tiesiog nesusilaikiau neparašiusi šio įrašo, nes labai norėjau jums pristatyti "Pienės Pūko" kosmetiką, kurią išbandžiau šįkart:


Visų pirma, noriu labai pasidžiaugti dailiu įpakavimu - mano manymu, tiek gamintojo pavadinimas, tiek logotipas yra gerai įsimenami, pakuotės subtilios ir neperkrautos. Žalia spalvų gama primena, kad viskas čia natūralu! Taigi, apie kiekvieną produktą po truputį:


Pirmasis mano išbandytas gaminys - avokadų sviestas. Jis ypač tirštas, riebus, todėl labai tinka išsausėjusiai odai, mano manymu, būtų puikus pagalbininkas žiemą - tiek nušalusiai nosiai, tiek šerpetojančioms rankoms. Panaršiusi internete radau daugybę šio sviesto naudojimo būdų - nuo kaukės sausiems plaukams iki greitosios pagalbos suskilinėjusiems kulnams. Toks jau tas natūralios kosmetikos privalumas - ji gali būti naudojama labai įvairiai: tiek veidui, tiek viso kūno odai, tiek plaukams. Žinoma, naudojant natūralią kosmetiką, lygiai taip pat, kaip ir įprastą, reikia įsitikinti, ar esate nealergiškas, tik su natūralia tai padaryti gerokai paprasčiau - naudojama mažiau ingredientų arba naudojami gryni produktai, o ne mišiniai (kaip šiuo atveju). Taigi, sviestas man labai patiko, išbandžiau jį savo šiurkščioms rankoms sudrėkinti, rezultatas tikrai geras. O vasarą, netyčia nudegus prieš saulę, šis sviestas puikiai nuraminti ir sudrėkinti odą!
Avokadų sviestas parduodamas 50ml indelyje, jo kaina - 24Lt ir jis galioja 6 mėnesius (tačiau nepamirškite jo laikyti šaldytuve!)


Šį produktą pasirinkau išbandyti todėl, kad baigėsi mano rankų kremas, o sviestmedis yra vienas iš nedaugelio dalykų, kurie ilgam palaiko drėgmę mano amžinai šerpetojančioje rankų odoje. O ir šiaip, cinamono ir mandarinų derinys skambėjo viliojančiai. Turiu pasakyti, kvapas man neprimena nei cinamono, nei mandarinų - jis kvepia be galo panašiai į juodajį šokoladą su apelsinais! Tikrai labai skanus aromatas. Iš pradžių išbandžiau šį aliejų pagal tą paskirtį, kuriam jį ir įsigijau - rankoms. Nors užtruko ilgokai, kol susigėrė, rezultatas buvo nuostabus - ryte pasitepus, rankos visą dieną buvo švelnios. Dabar šis indelis gyvena mano šaldytuve ir kiekvieną rytą pasitepu juo rankas :) Tiesa, nusprendžiau paeksperimentuoti - pasitepiau juo lūpas, veikia kaip drėkinantis lūpų balzamas. Tik gal indelį kiek nepatogu būtų nešiotis kartu, be to, produktą reikia laikyti tamsioje ir vėsioje vietoje. Dar pabandžiau juo patepti kojas po skutimosi, vėlgi, į odą gėrėsi ilgokai, bet galiausiai paliko malonų, nelipnios, sudrėkintos odos pojūtį.


Tiesa, man gan keista šį produktą vadinti aliejumi, nes būdamas kambario temperatūroje jis kreminio, o ne skysto pavidalo, labai įdomios grūdėtos tekstūros. Tačiau tik uždėjus ant odos visi grūdeliai ima tirpti. Dėl šios priežasties, ilgoko įsigėrimo į odą laiko ir aromatingo kvapo, manau, tai būtų puikus produktas masažui!
Šis aliejus parduodamas 50ml indelyje ir kainuoja 18,20 Lt.

Paskutinis mano išbandytas produktas - lūpų balzamas su vaistažolėmis.  Visų pirma, labai apsidžiaugiau, kad galima pasirinkti pakuotę - už 12Lt galima įsigyti arba 6ml produkto išsukamoje pakuotėje (tokį, kokį matote čia), arba 15ml produkto apvaliame indelyje, iš kurio produktą reikia kabinti pirštu. Man labiau patiko ši pakuotė - taip ir patogiau, ir higieniškiau, bet džiugu, jog galima rinktis kiekvienam pagal poreikius! Antra, mane sudomino šio balzamo sudėtis. Jums turbūt irgi smalsu, iš kokių gi vaistažolių jis pagamintas? Taigi, "Pienės Pūko" tinklapyje pateikiama tokia sudėtis:
migdolų aliejus, bičių vaškas, abrikosų kauliukų aliejus, medetkų fitolis, simondsijų aliejus, vitaminas E, arbatmedžio eterinis aliejus, romėniškųjų ramunėlių eterinis aliejus. Visos sudedamosios dalys tikrai puikios, man patinka tai, jog įeina arbatmedžio aliejus, turintis antibakterinių savybių. Tiesa, balzamas labiausiai juo ir kvepia, tad jei ne itin mėgstate stiproką arbatmedžio aliejaus kvapą, verčiau rinkitės kitą lūpų balzamą (o gal net bekvapį?) Kitas mano sąraše - su kakava ir medumi :)

Taigi, atrodo, atradau naują susidomėjimą ekologiška kosmetika, nes jau žiūrinėju, kad ir pėdų kremo su mėtom norėčiau, ir dar kokių aliejukų išbandyti...:)


O jūs ar naudojate ekologišką kosmetiką? Kokius produktus dažniausiai, ar naudojate juos tik pagal vieną paskirtį ar  leidžiate sau improvizuoti?

1 komentaras:

  1. Naudoju Bonjor love ;)
    Vonios druska
    Sveitikli lupu kuri nenaudoju o valgau nes skanus XD Gerai, kad naturalu nekenksminga XD
    Balzama "uzjurio princas" kuris mane isgelbejo kak lupos kruvinos nuo suskkrdimo buvo..

    Sudominai su sia kompanija!:D Uzsinorejau ismegint XD

    AtsakytiPanaikinti