22 balandžio 2014

LAIMĖK: "L'oreal Nude Magique Blur Cream"! (BAIGĖSI)

Na, kaip gi laikosi jūsų pilvai po sočių Velykų pusryčių/pietų/vakarienės, arba kitaip tariant, nesustojamo valgymo dienos? :) Aš tai jau ruošiuosi į parduotuvę ieškoti sportbačių, nes po tokio kalno maisto mažiausiai porą mėnesių sportuot reikės... Juokauju, žinoma, bet išties, lauke toks gražus oras, kad net aš - visiškai nesportuojanti tinginukė - be galo noriu lėkti pabėgioti ar bent pasivaikščioti į gamtą.Bet prieš tai dar noriu Jums papasakoti apie labai naują ir visai neseniai parduotuves pasiekusį dekoratyvinės kosmetikos gaminį - "L'oreal Nude Magique Blur Cream" (oho, koks ilgas pavadinimas...:))


Ar jau teko matyti šį gaminį parduotuvėje, o gal net išbandėte jį? Aš labai noriu pasidalinti savo pastebėjimais, nes kažką tokio teko išbandyti pirmą kartą!

Gamintojai žada, jog šis produktas sulygins veido odą, poros taps mažesnės, oda - švelnesnė.

Pirmas dalykas, kurį padariau paėmusi pakuotę į rankas, tai išnalizavau sudėtį. Labai džiaugiuosi, jog yra tokia šauni iniciatyva, kurios dėka galima apie ingredientus pasiskaityti lietuviškai ir nebereikia gūglinti angliškų aprašymų. Taigi, ingredientų apžvalga mane pradžiugino - visos sudedamosios dalys saugios, neturėtų sukelti alergijų. Pagrindinė sudedamoji dalis - silikonas, todėl gali šiek tiek kimšti poras.


Atsukusi kamštelį nustebau dėl neįprasto antgalio, bet man jis visai patinka, taip neišspaudžiu per daug produkto. Pakuotė taip pat gan patogi, nedidelė, todėl lengvai telpa į mano kosmetinę ar rankinę, kamštelis užsisuka tvirtai, todėl nereikia bijoti, kad produktas kažkur išbėgs.


Štai kaip atrodo mano bandytas "L'oreal Blur" skirtas šviesiai/vidutinei odai. Išspaudus kremuką iškart sunerimau, kad jis bus pernelyg oranžinis mano odai, bet, išsklaidžius jį paaiškėjo, kad jis praktiškai neduoda jokio tono, ant odos atrodo bespalvis (tiesa, reikėtų išbandyti ir tamsiai odai skirtą "Blur", kad galėčiau drąsiai sakyti, kad spalvos jis neturi, bet bent jau šviesus "L'oreal Blur" išsklaidytas ant odos tikrai jokio atspalvio nepaliko). Kalbant apie efektą, šį kremą iš pradžių išbandžiau ant rankos, ir rezultatas buvo toooks akivaizdus, kad ėjau klausti draugo ir jo brolio, ar ir jie mato "kokia lygi mano ranka" ir liepiau čiupinėti ir sakyti, ar švelni :D Gerai, kad jie įpratę prie mano kosmetikos atradimų, tai nenustebo. Na, o merginos, kurios jau spėjo išbandyti "L'oreal Blur" tikrai supras mano emocijas: šis kremas suteikia neišpasakytą švelnumą odai.

(dėl neypatingos fotoaparato kokybės nepavyko parodyti poveikio taip gerai, kaip jis iš tiesų atrodo, bet turėtumėte matyti, kad srityje, ant kurios tepiau kremą, oda neblizga, yra matinė ir poros gerokai mažiau matomos)

Taigi, kokia tikroji to paslaptingo "L'oreal Nude Magique Blur Cream" paskirtis? Apžvalgoje vadinau jį kremu, nes taip jį įvardijo gamintojai, bet pagal paskirtį tai labiau makiažo pagrindas, sulyginantis veido odą ir sumažinantis poras, kuris galima būti naudojamas tiek vienas, tiek su pudra ant viršaus. Kadangi mano veido oda nelygi, su daug spuogelių, man vien tik šios priemonės nepakanka. Naudojau "Blur" kaip makiažo pagrindą, ant jo tepiau savo įprastai naudojamą "Maybelline BB cream" tam, kad suvienodinčiau veido spalvą. Pirmą kartą išbandydama "L'oreal Blur" ant veido labai pasimečiau - padengiau kremu visą veidą, poros tikrai atrodė gražiau, veido oda tapo labai švelni. Tada pradėjau tepti BB kremą ir...viskas ant mano odos susimetė į gumuliukus!
Jau išsigandau, kad nepavyks "Blur" naudoti kaip makiažo pagrindo, bet, antrą kartą jį išbandydama skyriau daugiau laiko jam įsigerti ir tik tada tepiau BB kremą, rezultatas buvo puikus ir nebebuvo jokių gumuliukų, tad, jei naudosite šią priemonę, atkreipkite dėmesį į tai, kad jai reikia skirti šiek tiek laiko, kad nusistovėtų ant veido ir tik tada tepti kreminę pudrą. 

Su "Blur" ir BB kremo derinuku pravaikščiojau visą dieną ir turiu keletą pastebėjimų. Pirmas - gan malonus, susitikau su draugu, kurio seniai nemačiau, ir jis vietoj pasisveikinimo iškart pasakė: "ooo, gerai atrodai", spėju, "Blur" prisidėjo prie šio komplimento, nes mano oda su juo tikrai atrodė gražiau, BB kremas pasidengė lygiau nei įprastai. Mieste praleidau kelias valandas, oras buvo tikrai šiltas, tačiau pastebėjau, kad mano oda nepradėjo blizgėti! Padengta tik BB kremu ji įprastai pradėdavo blizgėti jau už valandos ir tekdavo koreguoti viską kompaktine pudra, tačiau šį kartą to išvis nereikėjo daryti! Labai nustebau, nes "L'oreal Blur" net nežadėjo matiškumo, tačiau tai mane labai pradžiugino ir man tikrai patiko. Apibendrindama galiu teigti, jog "L'oreal Blur" gali būti naudojamas tiek vienas (bet tik tuo atveju, jei jums reikia sumažinti poras ar sulyginti veido odą, tačiau nebūtina sulyginti veido spalvos), tiek kaip makiažo pagrindas, išlyginantis odą, suteikiantis matiškumo ir ilgiau išlaikantis jūsų naudojamą BB kremą/pudrą (BB kremas užteptas ant "L'oreal Blur" išsilaikė pora valandų ilgiau, nei naudojant jį vieną).

25ml pakuotė "L'oreal Nude Magique Blur Cream" šiuo metu kainuoja 39,95Lt (tokia kaina "Douglas ir Droge, kitur dar neteko jo matyti.)

O jums ar jau teko išbandyti šį kremą? Kokie atsiliepimai, ar produktas atitiko jūsų lūkesčius? O toms, kurioms dar neteko bandyti "L'oreal Nude Magique Blur Cream", puiki naujiena - jūs jį galite laimėti! Viskas, ką reikia padaryti - tapti šio tinklaraščio sekėju (meniu dešinėje), pamėgti šį puslapį
 ir dalintis naujiena! Laimėtojas paaiškės jau kitą pirmadienį! Sėkmės!


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą