05 kovo 2014

Spalvos ilgam!

Aš turiu tokią erzinančią savybę - jei atrandu kažką, kas man labai patinka (nesvarbu, kad tai būtų - knyga, naujas salotų receptas, daina, parduotuvėlė - žodžiu, bet kas), tiesiog negaliu nustoti visiems apie tai pasakoti. Vienas iš tokių mano atradimų - "Flormar" nagų lakai, apie kuriuos jau girdėjo ne tik didžioji dalis mano giminės moterų, visos kursiokės, visos draugės, bet turbūt dar koks milijonas žmonių, kuriems teko būti netoliese klausant mano plepėjimo("o jo spalvos tokios ryškios..."). Na gerai, gal nesu jau tokia įkyri, bet tkrai ne vienam ir ne dviem žmonėms gyriau šiuos nagų lakus "(ir tikrai ne vienas ir ne du užsikrėtė jų kolekcionavimu :)). Kodėl?

O priežastis labai paprasta. Jie labai gerai laikosi, spalvos - sodrios ir išryškėja jau po vieno sluoksnio, gražiai lakuojasi, o svarbiausia - KAINUOJA TRIS LITUS. Rimtai, jie atrodo puikiai (kai pradėjau juos naudoti, draugės ėmė klausinėti, ar tik čia ne ilgalaikis manikiūras), o kaina tokia maža, kad galima leisti sau pasilepinti ir įsigyti ne vieną, o bent kelias norimas spalvas. Štai keletas mano turimų "Flormar" nagų lakų:


Kairiausias - matinis atspalvis (tiesą pasakius, man mažiausiai patikęs iš visų šios firmos lakų, labai klampus ir šiaip, nesužavėjo manęs tuo matiniu efektu, be to, pradėjo trupėti po 3-4 dienų). Tolesni 4 atspalviai - mano mėgstamiausi :) Paskutinius du "Duo Chrome" lakus nusprendė išbandyti mano mama - jai visai patinka tokie "chameleoniniai" atspalviai, jie ant nagų laikosi ilgai, bet man nepatiko tas dviejų besimainančių spalvų efektas.

O štai ir mano mėgstamiausios spalvos:

Labai gražus švelniai rusvas lakas iš "SuperMat" linijos (išdžiūvęs jis netampa matiniu, matyt, linijos pavadinimas toks dėl to, kad atspalviai be blizgių dalelių. O štai kaip šis lakas atrodo ant mano nagų praėjus penkioms dienoms po lakavimo (tiesa, naudojau ir nagų lako pagrindą ir viršutinį sluoksnį, tačiau esu bandžiusi naudoti šį laką vieną ir nenutrupėjęs jis išsilaikė visą savaitę):


O čia dar vienas mano labai mėgstamas atspalvis:


Sunkiai sekėsi perteikti jo tikrą spalvą nuotraukose, šiaip šis lakas toks sodriai vyšninis. O taip jis atrodo ant nagų (be viršutinio nagų lako sluoksnio):


Taigi, praeitą kartą rašiau apie tai, kaip išspręsti sugadintų nagų problemas, o šį kartą norėjau jums šiek tiek papasakoti apie tai, kokie nagų lakai man patys pačiausi tiek savo kaina, tiek kokybe.

O jums ar teko bandyti "Flormar" nagų lakus?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą