23 kovo 2014

Skelbiam pavasario pradžią!



Nežinau, kaip jums, bet man pavasaris asocijuojasi su važiavimu "į gamtą". Ir visai nesvarbu, ar troleibusu iki artimiausio miškelio žibučių rinkt, ar traukiniu iki pajūrio gaudyt pirmųjų saulės spindulių, bet tas jausmas kai tiesiog norisi kažkur lėkti iš namų, eiti pasivaikščioti ir pasigerėti bundančia gamta mane visada džiugina. O šį savaitgalį turėjau progą pasidžiaugti Trakais! Nors jie taip netoli, jau senokai ten buvau, todėl, kai šeima nusprendė važiuoti pasivaikščioti, pasikviečiau kartu draugą ir išlėkėm saulutės gaudyti. Šiek tiek jos, užfiksuotos nuotraukose, parvežiau ir jums :)

O dabar apie tai, kodėl išvis šiame tinklaraštyje pasakoju apie šią išvyką: noriu jus supažindinti su Viliuku! Turbūt kiekviena iš mūsų pažįstam žmogų, kurio nuomonė vienu ar kitu klausimu yra autoritetas, tai štai, Viliukas yra tas žmogus, kurio klausiu visko, kas susiję su mada arba grožiu (ar tas ar kitas drabužis manęs nestorina, ar šukuosena ne per daug susivėlus, ar spalvotos blakstienos į universitetą per ryšku...:)). Žodžiu, jam tenka atlaikyti daugybę mano pačių beprasmiškiausių klausimų, bet jo atsakymai (nors ir ne visada mano naudai:)) man didžiausia pagalba sprendžiant išvaizdos klausimus. O Vilius moka ne tik patarinėti, bet ir pats visada atrodo stilingai. Rimtai, kaip Barney iš "How I Met Your Mother visada gerai atrodo nuotraukose, taip ir Vilius, net miškų glūdumoj ar vidury tvarto atrodo stilingai!





(Na, saulei dar daug darbo, kol tuos ledus ištirpdys, bet jau visvien pavasaris!)

(Argi ne tobulas šalikėlis? Ir aš tokio noriu!)

Aš negaliu pasigirti tokiu geru stiliaus pojūčiu, bet vistiek pasirodysiu:

(buvo taip šilta, kad net nebereikėjo šaliko, o ir saulė plieskė taip, kad net vertė mane susiraukti)

 

Šiek tiek detalių:



 

Vakarėjantys Trakai labai žavūs, ypač pavasarį, kai šaltis jau traukiasi ir ledas ima tirpti:

 
Žodžiu, smagiai praleidome laiką Trakuose, pasidžiaugėm pavasarėjančiu oru ir siunčiam jums linkejimus:
 

O jūs ar jau jaučiat pavasarį? :)



0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą