21 kovo 2014

Nebrangūs atradimai

Jau senokai nesilankiau kosmetikos parduotuvėje, nes daugumą reikalingų dalykų jau turiu, arba perku internetu, bet šiandien užsukau apsižvalgyti. Jei skaitėte ankstesnį mano įrašą, jau turbūt pastebėjote, kad atradau silpnybę dekoratyvinei kosmetikai, skirtai lūpoms. Taigi, pamačiusi "Essence" stende naujus lūpdažius (pataisykite mane, jei klystu ir jie nebe naujiena, tiesiog aš juos pastebėjau tik šiandien) susidomėjau. Daug iš jų nesitikėjau, nes ankstesni "Essence" lūpdažiai man net labai nepatiko - juose buvo per daug blizgesio, ne itin malonus kvapas, sausindavo lūpas, žodžiu, vien minusai. Vis dėlto, šie naujieji nustebino žaviomis spalvomis be jokių žėrinčių dalelių, nauju ir gerokai gražiau atrodančiu įpakavimu, tad nesusilaikiau ir nusprendžiau išbandyti dvi labiausiai man patikusias spalvas (iš viso galima rinktis iš 12 atspalvių).


Šie lūpdažiai, kaip ir dauguma kitų "Essence" gaminių, turi ne tik atspalvio numerį, bet ir pavadinimą (argi jie ne smagūs?)


Mane sužavėjo ir atsinaujinusi lūpdažių pakuotė - minimalistinė, netepli, su visai dailiu logotipu ant kamštelio (man patiko ir tai, kad logotipas atspaustas lūpdažyje) - puiki alternatyva anksčiau buvusioms spalvotoms ir gerokai pigiau atrodžiusioms "Essence" lūpdažių pakuotėms.


Taigi, pirmasis iš mano įsigytų - Nr. 6 "Barely There" lūpdažis.  Spalva puikiai atitinka pavadinimą - matyti, jog lūpos padažytos, tačiau spalva atrodo labai natūraliai, tikrai labai vykęs nude atspalvis.

 (nuotraukoje spalva atrodo kiek tamsesnė, nei yra iš tikrųjų)

Antrasis lūpdažis - Nr. 4 "On The Catwalk" - labai žavi spalva, su kuria lūpos atrodo lyg nubučiuotos. Man patiko tai, kad nors spalva ryškoka, ją naudojant nebūtinas lūpų pieštukas - lūpdažis nelinkęs "nubėgti".



PAPILDYMAS:

Įsigijau dar vieną lūpdažį iš šios linijos, tad papildau šį įrašą įspūdžiais apie jį:

 

 Tai Nr. 01 pavadinimu "Coral Calling". Tikėjausi, jog ši spalva turės kiek daugiau oranžinių tonų, kurie matėsi išbandant lūpdažį ant rankos, tačiau ant lūpų spalva atrodė gerokai rausvesnė.



Man nepatiko tai, kad ši spalva itin pabrėžia lūpų išsausėjimą, tad prieš naudojant šį lūpdažį patarčiau lūpas nušveisti, palepinti balzamu ir tik tada tepti šią spalvą.


Ši spalva mane nuvylė, nors labai norėjau šio lūpdažio, atrodo, jog nenaudosiu jo itin dažnai - jis pabrėžia visus lūpų trūkumus, todėl reikia tepti jį tik tada, kai lūpos idealios būklės (mano, deja, linkusios sausėti), o ant lūpų balzamo šis lūpdažis ilgai neišsilaiko... Žodžiu, šią spalvą rekomenduoju tik tada, jei jūsų lųpos idealios ir nėra linkusios sausėti. Vis dėlto, šioks toks nusivylimas nė už ką nesuprastina ankstesnių dviejų lūpdažių puikumo, naudoju juos ir džiaugiuosi :)

Taigi, kokios mano išvados apie naują "Essence" lūpdažių liniją? Visų pirma, džiaugiuosi gražesne ir brandesne lūpdažio pakuote, kuri nebeatrodo skirta tik paaugliams, taip pat ir gražesnėmis nei ankstesnių "Essence" lūpdažių spalvomis (žinoma, tai skonio reikalas, bet man labiau patinka spalvos be blizgių dalelių). Kalbant apie patį produktą, jis maloniai tepasi ant lūpų (panašiai, kaip lūpų balzamas!), jų nesausina, netgi, sakyčiau, drėkina! Mano pasirinktos spalvos nėra itin ryškios, tad jas nesudėtinga "suvaldyti", naudoju šiuos lūpdažius be lūpų pieštuko ir jie puikiai išlaiko kontūrą ir nesitepa ten, kur nereikia. Žodžiu, juos naudoti tikrai paprasta, lūpos jaučiasi maloniai. Vienintelis minusas - spalva išlieka labai trumpai (ironiška, nes šie lūpdažiai "Essence" tinklapyje įvardinami kaip "ilgai išliekantys") - apie pusantros-dvi valandos, valgant ar geriant šis laikas dar sutrumpėja. Vis dėlto, įsigijusi tikrai gražios spalvos lūpdažį už tokią nedidelę kainą (8,99 Lt) aš visai pasiryžusi nešiotis jį rankinės kišenėlėje ir, prireikus, atnaujinti spalvą.

Naujieji "Essence" lūpdažiai jums patiks, jeigu:
  • Ieškote kažko patogaus naudojimui, su praktiška pakuote;
  • Norite, kad būtų nesudėtinga naudotis lūpdažiu, papildomai nereikėtų nei lūpų pieštuko, nei teptuko, skirto lūpoms;
  • Norite gražių spalvų už nedidelę kainą;
  • Mėgstate neblizgius produktus lūpoms;
  • Tikitės, kad lūpdažis nedžiovins lūpų.

Šie "Essence" lūpdažiai jus nuvils, jeigu:
  • Mėgstate prabangią kosmetiką;
  • Norite, kad spalva išliktų itin ilgai;
  • Tikitės puikios produkto sudėties.

O jums ar teko išbandyti šiuos lūpdažius, jei taip, kokius atspalvius? Kokia jūsų nuomonė apie "Essence" kosmetiką?


O įrašo pabaigai - mano šios dienos nagai! Ar laukiate naujų įrašų apie manikiūrą? :)




0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą